Page 4 of 5

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 5:46 pm
by Bogyo28
White Shark wrote:Simán működne, a pintóba bevarrt 2,8 dugó ugyanez a szitu ,és hány megy kifogástalanul .A 90,8 ba a 93,03 ,és a pintó hengerfala sem vastagabb . Amit Sanyinak csináltam az azért nem utcai körülmények között kapja ,és még a mechanikával nem volt semmi baj ,még hengerfejezni sem kellett soha ,pedig Sanyi 7000 fölé is forgatja.
nem állítom hogy nem fér el, csak még senki nem volt annyira elborult/tele lével hogy meg merje kockáztatni. a V6 hengerfej terén is kevésbé húzható mint a pintó, block nagyobbra furást sem igen találsz még a hülye angoloknál se, míg a 2100-es pinot szinte napi dolog. és ha véletlenül nekem lenne igazam, és nem bírja a block, de benne van a 200k+ pénz, akkor az elég fájdalmas. anno a pintonak úgy lett nekivágva, hogy már ki volt járva az út, volt leírás hogy mit bír. ki lehet ezt próbálni a 2.0-n is, de a járatlan utat végigjárni drága lehet. nekem legutobb egy 2.8 HF bánta, hogy le akartam szedetni belőle, de már nem adta ki. egy ilyen kisérletezés rengeteg pénzbe kerülhet. a másik hogy a 2.0 pintonál nincs nagyobb, ott azért is kell belevágni a furásba. 1.6 pintót ki állt neki furkálni???

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 5:53 pm
by Bogyo28
paniperda wrote:Ha már nagyot szeretnék, akkor a 3.0 essex V6 érdekelhetne még 38 dgas karbival. De gondolom ilyen motor nincs sehol..

Mivel restaurálni szeretném, 78-ban ezek a modellek futottak:
2.0 S 1981 ccm 90 LE 3.44 áttét
2.3 S 2274 ccm 114 LE 3.22 áttét
3.0 S 2945 ccm 138 LE 3.09 áttét

Ezek közül a 2.3 az optimális. Szerintem. 2.8 nem volt, tehát nem játszik. :nem:
ha motort cserélsz, tök mindegy mivel volt anno gyártva, OT nem játszik csak az eredetivel. gyártási évet alvázszám alapján is nézd meg, a forgalmi még tájékoztató jelleggel sem jó.

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 5:55 pm
by Bogyo28
paniperda wrote:
White Shark wrote:Rosszul gondolod.
Van 3.0 V6 mocid? :ru:
hülye kérdés, ha ismered akkor csak az olyan kérdésnek van értelme, hogy esetleg eladja e. az hogy van neki, az kb tuti biztos :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: de ahhoz váltó is kellene, sima type9-el nem mén...

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 6:37 pm
by White Shark
Bogyo28 wrote:hülye kérdés, ha ismered akkor csak az olyan kérdésnek van értelme, hogy esetleg eladja e. az hogy van neki, az kb tuti biztos :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: de ahhoz váltó is kellene, sima type9-el nem mén...
Nem eladja ! :mrgreen: Egyébként meg te is tudod hogy váltó is van ,komplett autóval .

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 7:04 pm
by Tibi
Bogyo28 wrote:
hülye kérdés, ha ismered akkor csak az olyan kérdésnek van értelme, hogy esetleg eladja e. az hogy van neki, az kb tuti biztos :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: de ahhoz váltó is kellene, sima type9-el nem mén...
milyen váltó kell arra ? Harang más, vagy mi ?

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 8:48 pm
by szszaby
Bogyo28 wrote:de ahhoz váltó is kellene, sima type9-el nem mén...
Nekem sima Type9 van az essex mögött.

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 10:44 pm
by Bogyo28
White Shark wrote:Nem eladja ! :mrgreen: Egyébként meg te is tudod hogy váltó is van ,komplett autóval .
persze hogy tudom, még én ebay-eztem neked annó a szélesített sárgát, a másik mocit meg Alexnél találtam annó a fészerben...

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 10:46 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:
Bogyo28 wrote:
hülye kérdés, ha ismered akkor csak az olyan kérdésnek van értelme, hogy esetleg eladja e. az hogy van neki, az kb tuti biztos :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: de ahhoz váltó is kellene, sima type9-el nem mén...
milyen váltó kell arra ? Harang más, vagy mi ?
általában angol 4 volt essex haranggal. azt nem tudom hogy a nyelestengely is más volt e az essex type 5-ben, de azt hiszem igen, mert a roncsderbis Takácsnak a rövidebb nyelestengely miatt állandóan tört a váltó első része, mert a nyelestengely nem ért be a főtengelycsapágyba a sima cologne v6-on.

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 10:47 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:
Bogyo28 wrote:de ahhoz váltó is kellene, sima type9-el nem mén...
Nekem sima Type9 van az essex mögött.
harang mók? csak mert gyárilag nem volt. a négysebességes harangját lehet hogy át lehet csavarozni, de elméletileg type 9 essex nem vót...

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 10:49 pm
by szszaby
Nekem az essex harangja van a type9-en.

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 10:51 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Nekem az essex harangja van a type9-en.
ezt vágom, csak hogy az az essex harang milyen váltón volt gyárilag?

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Fri Mar 14, 2014 10:52 pm
by szszaby
Bogyo28 wrote:
szszaby wrote:Nekem az essex harangja van a type9-en.
ezt vágom, csak hogy az az essex harang milyen váltón volt gyárilag?
Azon ami nálad van.

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Sat Mar 15, 2014 11:51 am
by Bogyo28
szszaby wrote:
Bogyo28 wrote:
szszaby wrote:Nekem az essex harangja van a type9-en.
ezt vágom, csak hogy az az essex harang milyen váltón volt gyárilag?
Azon ami nálad van.
a transitos oldaltkulisszás váltó? és faragás nélkül jó volt a type 9-e?

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Sat Mar 15, 2014 6:38 pm
by White Shark
Azért gyanítom ,hogy a 3000-res motoron más a harang ,mert óriási a lendkerék és a szerkezet ,de a váltó az bármi lehet amit össze lehet hozni a haranggal.

Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod

Posted: Sat Mar 15, 2014 8:23 pm
by szszaby
White Shark wrote: Azért gyanítom ,hogy a 3000-res motoron más a harang ,mert óriási a lendkerék és a szerkezet ,de a váltó az bármi lehet amit össze lehet hozni a haranggal.
Nem más a harang, az enyémben is 240-es tárcsa van.
Alakítani persze kellett, hogy rámenjen. Távtartó kellett a harang és a váltó közzé mert alacsonyabb az essex harang még úgy is hogy nekem soros váltóm van. V motoros type9 alá kellene vagy 3 centis távtartó.