XR4i
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
XR4i
Hello
gondolkozok 1 motorcserén és erről szeretnék némi infót. Injektorosra térnék át. Hirdetnek is egy Sierra XR4i -t 2.8 V6 . A sierracorneren olvastam, h a Capribol kapta az XR4 a motort (ha jol emlékszem). Szóval szerintetek jó 5let? Mikre kell figyelni, beépíthető Capriba..etc....szal mindenféle dolog érdekelne ezzel kapcsolatban. Előre is köszi
Tibi
gondolkozok 1 motorcserén és erről szeretnék némi infót. Injektorosra térnék át. Hirdetnek is egy Sierra XR4i -t 2.8 V6 . A sierracorneren olvastam, h a Capribol kapta az XR4 a motort (ha jol emlékszem). Szóval szerintetek jó 5let? Mikre kell figyelni, beépíthető Capriba..etc....szal mindenféle dolog érdekelne ezzel kapcsolatban. Előre is köszi
Tibi
nem nagy kunszt átépíteni, ha értesz hozzá... ha nem, akkor viszont bele se kezdj, sok a buktató. és a lehető legkomplettebben szerezd meg a mocit, kábelkorbács, tank, AC, lehetőleg váltó, mert ugyan fel lehet tenni a V váltókra, csak nem mindegyik bírja hosszan.
hol hírdetnek XR4i-t?
mert ha a corneren, az én vagyok és már nincs meg, írtam is.
(jaaa, most láttam a használtautón is... na az 125 lovas 4 hengeres DOHC, nem 2.8iV6 )
ha ilyesmiben kell segítség, szólj, tudunk varázsolni ezt-azt.
hol hírdetnek XR4i-t?
mert ha a corneren, az én vagyok és már nincs meg, írtam is.
(jaaa, most láttam a használtautón is... na az 125 lovas 4 hengeres DOHC, nem 2.8iV6 )
ha ilyesmiben kell segítség, szólj, tudunk varázsolni ezt-azt.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Hello
Borsodi aproban, itthon :) aza baj, csak az asszonnyal tudtam beszélni ő meg annyira sem értett hozzá mint én :) . Holnap tudom majd + , h tulképp miről is van szó. Annyit mondott, h nekik is Sierra van és 1-2 apróság(??) kellett nekik a donor viszont teljesen szét van szedve és a moci is a pincében van :? :?
Igazibol első körben arra lenne szükség,h mik azok amit mindenképpen hozzak el ha belevágok és kb mennyit ér (tegyük fel,h jo állapotu) motor.
Jaaa és találtam 1 ilyet is, csak hrtelen nemtom hol mert most látom, h telszám semmi nincs
Lenne egy XR4x4-es sierrából eladó 2.9 EFI injektoros motor injektorral , computerrel, a/c pumpával, type 9es 4x4es váltóval.
csak ez 2.9 nekem + 2.8 van a forgalmiban....
Borsodi aproban, itthon :) aza baj, csak az asszonnyal tudtam beszélni ő meg annyira sem értett hozzá mint én :) . Holnap tudom majd + , h tulképp miről is van szó. Annyit mondott, h nekik is Sierra van és 1-2 apróság(??) kellett nekik a donor viszont teljesen szét van szedve és a moci is a pincében van :? :?
Igazibol első körben arra lenne szükség,h mik azok amit mindenképpen hozzak el ha belevágok és kb mennyit ér (tegyük fel,h jo állapotu) motor.
Jaaa és találtam 1 ilyet is, csak hrtelen nemtom hol mert most látom, h telszám semmi nincs
Lenne egy XR4x4-es sierrából eladó 2.9 EFI injektoros motor injektorral , computerrel, a/c pumpával, type 9es 4x4es váltóval.
csak ez 2.9 nekem + 2.8 van a forgalmiban....
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Capri-3-nak igaza van, ha van 2.8 moci akkor legegyszerübb és legolcsobb csak a k-jet rámokolása. a 2.9-ben nem a computer a gond, hanem az hogy sokkal több mindent át kell alakitani mint a 2.8 átépítéshez (kipuff pl). Az EEC-IV computer elég egyszerü állatfajta, de ha nincs a közelben hozzáértő aki beköti, akkor elég nagy szopacs tud lenni. Ilyen van Sunya autójában, Fekete Lacinak egy 2.4 V6 EFI, ha jól tudom Caprimánia autója is ilyen, és a hétvége óta az én vasam is kámpjuteres. De ehez képest a K-jet egyszerü mint a faék, alap esetben a komplett kábelkorbács megoldható 4 zsinorral, persze azért nem árt ha az AC relé is be van kötve, de megy a nélkül is. Ha elakadsz az elektromossággal, szólj nyugodtan.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
a 2.8 az benne van csak karbis (ugy hallottam,h Granada lesz mert abban volt 2.8 karbi) és kéne 1 kis plusz erő anélkül,h a fogyasztást nagyon +dobnánk. Viszont ha átépíthető az eredeti moci könnyen és olcsón (?) akkor ugye adott esetben a papirokkal sem kel szarakodni +állitolag egész jól tartja magát a moci, ezért se nagyon szeretném lecserélni mert ki lett próbálva rá lett költve a ZS rendbe lett rakva....Szal visszatérve:
- mi a véleményetek a XR4i V6 2.8rol érdemes foglakozni vele???????
- vagy akkor inkább K-jet a mostanira ??
köszi
- mi a véleményetek a XR4i V6 2.8rol érdemes foglakozni vele???????
- vagy akkor inkább K-jet a mostanira ??
köszi
ugyanarról beszélgetünk, érdemes foglalkozni vele, de nem kell motort venned, eljössz és odaadok mindent a Kjet átépítéshez, ugyanis itt van minden a polcon hozzá... comprende amigo?:)Tibi wrote:a 2.8 az benne van csak karbis (ugy hallottam,h Granada lesz mert abban volt 2.8 karbi) és kéne 1 kis plusz erő anélkül,h a fogyasztást nagyon +dobnánk. Viszont ha átépíthető az eredeti moci könnyen és olcsón (?) akkor ugye adott esetben a papirokkal sem kel szarakodni +állitolag egész jól tartja magát a moci, ezért se nagyon szeretném lecserélni mert ki lett próbálva rá lett költve a ZS rendbe lett rakva....Szal visszatérve:
- mi a véleményetek a XR4i V6 2.8rol érdemes foglakozni vele???????
- vagy akkor inkább K-jet a mostanira ??
köszi
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
:) én is erre gondoltam,h csak más "vasdarabot" raktak az aljára a Sierra miatt mert azt láttam, h le lehet szedni...viszont beinditani nem igazán lehet ebben a formában és arra gondoltam,h leszedjük a hengerfejet és egy hozzáértő megnézi. Ha gyűrűzéssel menthető akkor elhozom sztem hanem akkor + ottmarad :) 1 csepp kis listát tudnál/tok irni, h mi az amit feltétlenül hozzak el? Vagy vigyem a Haynest és keressek :) ja és sztetek mennyit ér 1 ilyen( jóó persze kinek mit :) :) :)