Viper 1980-as 2.0 V6-osa

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Post Reply
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by TÉCSÉ »

Tibi wrote:Én angol vízlehúzót vettem, az sem mindenhol éri el az üveget. Próbálok majd még finomítani valamit de szerintem nem lesz olyan mint a gyári.
Én is aztatvettem - szinte sehol nem éri az ablakot :-?
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Bogyo28 »

TÉCSÉ wrote:
Tibi wrote:Én angol vízlehúzót vettem, az sem mindenhol éri el az üveget. Próbálok majd még finomítani valamit de szerintem nem lesz olyan mint a gyári.
Én is aztatvettem - szinte sehol nem éri az ablakot :-?
valaki panaszkodott a németre is... de asszem hogy amit Gobbonak az autojára vettünk az eléri az ablakot, de majd utánnanézek...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by proteus »

Nekem az angol stimmelt. A németektől anno jött olyan ami nem volt meghajlítva...
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Bogyo28 »

proteus wrote:Nekem az angol stimmelt. A németektől anno jött olyan ami nem volt meghajlítva...
na vagy az angolok kurvultak el, vagy van valami különbség az ajtók között...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Tibi »

Bogyo28 wrote:
proteus wrote:Nekem az angol stimmelt. A németektől anno jött olyan ami nem volt meghajlítva...
na vagy az angolok kurvultak el, vagy van valami különbség az ajtók között...
Proti nem a hosszirányú hajlításra gondol ? Mert az nekem az angolon stimmel faszául. Hát az meg hogy csak a kurvanagy tégla alakú vizeket húzza le :-?... van egy félig jó valamelyik oldali gyárim még , össze kéne hasonlítani a profilt...
1980 Capri MK3
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by proteus »

Most, hogy fölraktam abszolút jól állt. Majd meglátjuk tavaszra hogy néz ki.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by daytona »

Az elso golyalabak rugostul mindenestul kerultek annyiba?
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
VipeR-T
nemleszgondhasegítis
Posts: 151
Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, Balaton

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by VipeR-T »

Hát egész pontosan, bevittem a régi gátlómat, rugó nélkül, retkesen, és így kaptam vissza. Tehát felújítás, belső újjáépítés, új rugó, toronycsapágy, meg az átalakítás volt ennyiben.
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220

Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by daytona »

:shock: Az nekem nagyon jo arnak tunik!!! Azert majd referalj legy szives, hogy milyenek az uton!

Koszi az infot!!!
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
VipeR-T
nemleszgondhasegítis
Posts: 151
Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, Balaton

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by VipeR-T »

No, újra saját lábán a vas. Hát az első ültetés nem egészen a terv szerint alakul. Ha letekerem az alsó rugótányért, akkor a gyári kerék beleér a tányérba. Úgyhogy most föltekertem a kerék fölé, így viszont elég magas az autó, pluszban kemény mint a fagyott kutya lába. Úgy nézem, hogy ha oldalanként 10-15mm-t szélesítek az elején közdarabbal, akkor már jó lehet. Ebben van esetleg tapasztalat, hogy mire figyeljek, mibe fog beleérni? Egyébként erre a gyári méretre nem tervezem nagyon belőni az autót, elvileg valami 15-ös felnit szeretnék rá előre, majd arra kitökölöm hogy hogy lesz jó.
A hogyan továbbról pár szó. A téli estéken azt hiszem a motor kap egy pár új tömítést, meg talán egy festést, aztán ennyi, nem látom értelmét foglalkozni vele érdemben. De lehet hogy inkább a beltérre összpontosítok. Tapasztalatok szerint mivel érdemes kezdeni, előbb a műszerfalat tegyem be, vagy a szélvédőt? Valami rémlik, mintha olvastam volna ezzel kapcsolatban.
Attachments
20101025354_.jpg
20101025354_.jpg (100.13 KiB) Viewed 6734 times
20101025356_.jpg
20101025356_.jpg (80.12 KiB) Viewed 6734 times
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220

Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by proteus »

A szélvédővel kezdjed.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Süni »

Szerintem ez nem Capri felni. Túl nagy az ET-je így szemre.
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by tomtom »

Süni wrote:Szerintem ez nem Capri felni. Túl nagy az ET-je így szemre.

tuti.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Süni »

tomtom wrote:
Süni wrote:Szerintem ez nem Capri felni. Túl nagy az ET-je így szemre.

tuti.
Itthoni gépemen jobban látom, ez EscortMK2 felni. Ha Capri felnit teszel fel, sztem megszűnne a beleérési probléma.
User avatar
VipeR-T
nemleszgondhasegítis
Posts: 151
Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, Balaton

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by VipeR-T »

Ghia felnivel u. ez a helyzet, nemtom hogy az gyári-e vagy sem, meg hogy volt-e egyáltalán többféle ET-vel, de gyanús hogy az a gyári, mert a pótkerekem is az. De nem dráma, kap egy pogácsát aztán kész. Egyébként így sem ronda a vas, csak ha már ennyit költöttem az első futóműre akkor legyen már kihasználva. Ja, köszi az infot! Escort MK2 felni eladó :)
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220

Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply