Rover 3.5 V8

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Re: Rover 3.5 V8

Post by Dartonit »

Thanx!
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: Rover 3.5 V8

Post by Hattyu »

holecz wrote:
Hattyu wrote:
szszaby wrote: Én csak pasztát szoktam használni, tömítést nem.
Szerintem is jobb ha bekened még pasztával,jobb a békesség.
Már volt a tömítéssel gond de nem az olajteknőnél,úgyhogy én már mindenhová kenek majd ahová csak lehet!
azért a fényezésre ne nagyon kenjél pasztát hattyu koma!! :mrgreen: :mrgreen:
Hülye vagy! :h:
Az lesz a díszcsík!! :mrgreen: :lol:
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: Rover 3.5 V8

Post by Hattyu »

Iván wrote:ha csak nem........turtle vax...az a paszta! :mrgreen:
Azt a pasztát ajánlom mindenkinek jó szívvel,szép lesz tőle a kocsi,ha polír pasztát vesztek ezt ajánlom! :wink:
Van Turtle wax-os autómosó fehér dobozban az meg szépen lehozza a mocskot a kocsiról és persze fényes lesz tőle a kocsi mivel az is tartalmaz wax-ot! 8)
Ő az és a Tescoban is kapható,ha jól emlékszek olyan 1100 és 1300Ft között van az ára!

http://www.turtlewax.com/img/products/pop_2_1_4_8_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Rover 3.5 V8

Post by Süni »

Nesztek V8 etalon !

http://passionford.com/forum/showthread.php?t=475" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Rover 3.5 V8

Post by szszaby »

Süni wrote:Nesztek V8 etalon !

http://passionford.com/forum/showthread.php?t=475" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Pici motor van benne. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ford Capri MkI Essex
Iván

Re: Rover 3.5 V8

Post by Iván »

biztosan nem küzd anyagi és egyéb gondokkal ez a koma...és főleg nem az állammal :mrgreen:
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: Rover 3.5 V8

Post by Hattyu »

Szépen duruzsol 8)

http://www.youtube.com/watch?v=FYBPQP-H ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Rover 3.5 V8

Post by holecz »

Ez inkább röfög, nem duruzsol :lol: Különben meg kicsit feketés vót a füstje, vagy rosszul láttam.Mintha több lenne a benya mint a levegő, kicsit állítani kéne rajta. :laza:
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Rover 3.5 V8

Post by Tibi »

holecz wrote:kicsit feketés vót a füstje
biztos dízel :) Amúgy mintha egész jól venné a fordulatot.
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Rover 3.5 V8

Post by szszaby »

Ja, gyertyás diesel. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
stpetya
egyedülisszerelhet
Posts: 512
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Üllő

Re: Rover 3.5 V8

Post by stpetya »

holecz wrote:Ez inkább röfög, nem duruzsol :lol: Különben meg kicsit feketés vót a füstje, vagy rosszul láttam.Mintha több lenne a benya mint a levegő, kicsit állítani kéne rajta. :laza:
Az a röfögés,az a V8. :ru: Isten az a motor,ráélveztem a billentyűzetre ahogy vette a fordulatot :oops:
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Rover 3.5 V8

Post by daniv6 »

Fordulat mi? Visszatérve a V8ra:Az a fordulat, hogy USA-ban ha egy kádra teszel kereket, meg rendszámot kimehetsz vele az utcára.
Pont erről beszéltünk itthon is, hogy ez egy feltünő kocsi, V8as motorral, és ezért lesz, hogy a hangja fogja lebuktatni az autó(s)t. Nincs az a hülye aki azt bevenné, hogy ilyen a hangja egy 2.0nek.
Én utána jártam (de negatív): a motor és a beépítendő alkatrészek származását meg mindent igazolni kell; arra felhatalmazott tervezővel meg kell terveztetni; a beépítendő motor CO-ja és EUkategóriája nem lehet rosszabb értékű mint a gyári motoré.
Ha mégis eljutsz odáig, hogy a műszaki állomáson szemrevételezik, még egy csomószor vissza irányítják az embert CO és teljesítmény mérésre. Mind ez pénz, és nem biztos, hogy valaha is megkapja az engedélyt.Meg ilyenek. Úgy mondták, Kb 5kiloba van a mutatvány,de ez elvileg magát az átépítést is tartalmazza alkatrészestűl. Asszem a tervezés az kb 2kilo.
De gondolhatjátok, hogy ebben az országban micsoda cirkusz egy ilyen mutatvány? A Rod and Custom-osok is csak építgetik a gépeiket, rendszáma meg egyiknek sincs. Ennyi.
Gondolkoztam a környrező országokban, de csak Albiéknál meg esetleg Romániában lehet megcsinálni, hogy eladod ki a kocsit, átépíted ott kint és vissza veszed. Azt a kocsit aminek van forgalmia, műszakia odakint, azt kötelesek itt is levizsgáztatni. Viszont a regdíj az sajnos ott van és engem ez állított le. Majd lesz valahogy.
csak azért is......batman
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Rover 3.5 V8

Post by Bogyo28 »

daniv6 wrote:Fordulat mi? Visszatérve a V8ra:Az a fordulat, hogy USA-ban ha egy kádra teszel kereket, meg rendszámot kimehetsz vele az utcára.
Pont erről beszéltünk itthon is, hogy ez egy feltünő kocsi, V8as motorral, és ezért lesz, hogy a hangja fogja lebuktatni az autó(s)t. Nincs az a hülye aki azt bevenné, hogy ilyen a hangja egy 2.0nek.
Én utána jártam (de negatív): a motor és a beépítendő alkatrészek származását meg mindent igazolni kell; arra felhatalmazott tervezővel meg kell terveztetni; a beépítendő motor CO-ja és EUkategóriája nem lehet rosszabb értékű mint a gyári motoré.
Ha mégis eljutsz odáig, hogy a műszaki állomáson szemrevételezik, még egy csomószor vissza irányítják az embert CO és teljesítmény mérésre. Mind ez pénz, és nem biztos, hogy valaha is megkapja az engedélyt.Meg ilyenek. Úgy mondták, Kb 5kiloba van a mutatvány,de ez elvileg magát az átépítést is tartalmazza alkatrészestűl. Asszem a tervezés az kb 2kilo.
De gondolhatjátok, hogy ebben az országban micsoda cirkusz egy ilyen mutatvány? A Rod and Custom-osok is csak építgetik a gépeiket, rendszáma meg egyiknek sincs. Ennyi.
Gondolkoztam a környrező országokban, de csak Albiéknál meg esetleg Romániában lehet megcsinálni, hogy eladod ki a kocsit, átépíted ott kint és vissza veszed. Azt a kocsit aminek van forgalmia, műszakia odakint, azt kötelesek itt is levizsgáztatni. Viszont a regdíj az sajnos ott van és engem ez állított le. Majd lesz valahogy.
és az épített autok üzembe helyezésénél is van regdíj... ezzel szívnak a Kit-car építők...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: Rover 3.5 V8

Post by proteus »

Érdemes lenne körülnézni szlovákiában is. Haverom azt állítja, hogy pl egy skodába a tatra V8-at cirka 500 sk-ért le lehet papírozni. Típusidegen motort pedig, ha az nem nagyobb köbcentiben, akkor papírmunka nélkül is beépíthet.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
ittyu
nemleszgondhasegítis
Posts: 136
Joined: Mon Mar 24, 2008 6:34 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: deby

Re: Rover 3.5 V8

Post by ittyu »

ezzel csak az a baj, hogy állambácsi is rájött erre, ebből kifolyólag borzasztóan ellenőriznek mindenkit.
az tényleg biztos, hogy nevetséges összegekért legalizálják a külföldről behozott autókat északi szomszédainknál.ott lakó sierrás cimbora elmondása szerint 24v honosítás papirmunkával mindennel 200ezer.eredetvizsgát nem kell csináltatni csak engedély kell az ottani ford motor co-tól, ők 90%-ban engedélyezik.illetve minden papirt le kell fordíttatni.
Post Reply