Rover 3.5 V8
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: Rover 3.5 V8
Hülye vagy!holecz wrote:azért a fényezésre ne nagyon kenjél pasztát hattyu koma!!Hattyu wrote:Szerintem is jobb ha bekened még pasztával,jobb a békesség.szszaby wrote: Én csak pasztát szoktam használni, tömítést nem.
Már volt a tömítéssel gond de nem az olajteknőnél,úgyhogy én már mindenhová kenek majd ahová csak lehet!
Az lesz a díszcsík!!
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: Rover 3.5 V8
Azt a pasztát ajánlom mindenkinek jó szívvel,szép lesz tőle a kocsi,ha polír pasztát vesztek ezt ajánlom!Iván wrote:ha csak nem........turtle vax...az a paszta!
Van Turtle wax-os autómosó fehér dobozban az meg szépen lehozza a mocskot a kocsiról és persze fényes lesz tőle a kocsi mivel az is tartalmaz wax-ot! 8)
Ő az és a Tescoban is kapható,ha jól emlékszek olyan 1100 és 1300Ft között van az ára!
http://www.turtlewax.com/img/products/pop_2_1_4_8_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Rover 3.5 V8
Nesztek V8 etalon !
http://passionford.com/forum/showthread.php?t=475" onclick="window.open(this.href);return false;
http://passionford.com/forum/showthread.php?t=475" onclick="window.open(this.href);return false;
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Rover 3.5 V8
Pici motor van benne.Süni wrote:Nesztek V8 etalon !
http://passionford.com/forum/showthread.php?t=475" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Capri MkI Essex
Re: Rover 3.5 V8
biztosan nem küzd anyagi és egyéb gondokkal ez a koma...és főleg nem az állammal
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: Rover 3.5 V8
Szépen duruzsol 8)
http://www.youtube.com/watch?v=FYBPQP-H ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=FYBPQP-H ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: Rover 3.5 V8
Ez inkább röfög, nem duruzsol Különben meg kicsit feketés vót a füstje, vagy rosszul láttam.Mintha több lenne a benya mint a levegő, kicsit állítani kéne rajta.
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Rover 3.5 V8
biztos dízel :) Amúgy mintha egész jól venné a fordulatot.holecz wrote:kicsit feketés vót a füstje
1980 Capri MK3
- stpetya
- egyedülisszerelhet
- Posts: 512
- Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Üllő
Re: Rover 3.5 V8
Az a röfögés,az a V8. Isten az a motor,ráélveztem a billentyűzetre ahogy vette a fordulatotholecz wrote:Ez inkább röfög, nem duruzsol Különben meg kicsit feketés vót a füstje, vagy rosszul láttam.Mintha több lenne a benya mint a levegő, kicsit állítani kéne rajta.
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Rover 3.5 V8
Fordulat mi? Visszatérve a V8ra:Az a fordulat, hogy USA-ban ha egy kádra teszel kereket, meg rendszámot kimehetsz vele az utcára.
Pont erről beszéltünk itthon is, hogy ez egy feltünő kocsi, V8as motorral, és ezért lesz, hogy a hangja fogja lebuktatni az autó(s)t. Nincs az a hülye aki azt bevenné, hogy ilyen a hangja egy 2.0nek.
Én utána jártam (de negatív): a motor és a beépítendő alkatrészek származását meg mindent igazolni kell; arra felhatalmazott tervezővel meg kell terveztetni; a beépítendő motor CO-ja és EUkategóriája nem lehet rosszabb értékű mint a gyári motoré.
Ha mégis eljutsz odáig, hogy a műszaki állomáson szemrevételezik, még egy csomószor vissza irányítják az embert CO és teljesítmény mérésre. Mind ez pénz, és nem biztos, hogy valaha is megkapja az engedélyt.Meg ilyenek. Úgy mondták, Kb 5kiloba van a mutatvány,de ez elvileg magát az átépítést is tartalmazza alkatrészestűl. Asszem a tervezés az kb 2kilo.
De gondolhatjátok, hogy ebben az országban micsoda cirkusz egy ilyen mutatvány? A Rod and Custom-osok is csak építgetik a gépeiket, rendszáma meg egyiknek sincs. Ennyi.
Gondolkoztam a környrező országokban, de csak Albiéknál meg esetleg Romániában lehet megcsinálni, hogy eladod ki a kocsit, átépíted ott kint és vissza veszed. Azt a kocsit aminek van forgalmia, műszakia odakint, azt kötelesek itt is levizsgáztatni. Viszont a regdíj az sajnos ott van és engem ez állított le. Majd lesz valahogy.
Pont erről beszéltünk itthon is, hogy ez egy feltünő kocsi, V8as motorral, és ezért lesz, hogy a hangja fogja lebuktatni az autó(s)t. Nincs az a hülye aki azt bevenné, hogy ilyen a hangja egy 2.0nek.
Én utána jártam (de negatív): a motor és a beépítendő alkatrészek származását meg mindent igazolni kell; arra felhatalmazott tervezővel meg kell terveztetni; a beépítendő motor CO-ja és EUkategóriája nem lehet rosszabb értékű mint a gyári motoré.
Ha mégis eljutsz odáig, hogy a műszaki állomáson szemrevételezik, még egy csomószor vissza irányítják az embert CO és teljesítmény mérésre. Mind ez pénz, és nem biztos, hogy valaha is megkapja az engedélyt.Meg ilyenek. Úgy mondták, Kb 5kiloba van a mutatvány,de ez elvileg magát az átépítést is tartalmazza alkatrészestűl. Asszem a tervezés az kb 2kilo.
De gondolhatjátok, hogy ebben az országban micsoda cirkusz egy ilyen mutatvány? A Rod and Custom-osok is csak építgetik a gépeiket, rendszáma meg egyiknek sincs. Ennyi.
Gondolkoztam a környrező országokban, de csak Albiéknál meg esetleg Romániában lehet megcsinálni, hogy eladod ki a kocsit, átépíted ott kint és vissza veszed. Azt a kocsit aminek van forgalmia, műszakia odakint, azt kötelesek itt is levizsgáztatni. Viszont a regdíj az sajnos ott van és engem ez állított le. Majd lesz valahogy.
csak azért is......batman
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Rover 3.5 V8
és az épített autok üzembe helyezésénél is van regdíj... ezzel szívnak a Kit-car építők...daniv6 wrote:Fordulat mi? Visszatérve a V8ra:Az a fordulat, hogy USA-ban ha egy kádra teszel kereket, meg rendszámot kimehetsz vele az utcára.
Pont erről beszéltünk itthon is, hogy ez egy feltünő kocsi, V8as motorral, és ezért lesz, hogy a hangja fogja lebuktatni az autó(s)t. Nincs az a hülye aki azt bevenné, hogy ilyen a hangja egy 2.0nek.
Én utána jártam (de negatív): a motor és a beépítendő alkatrészek származását meg mindent igazolni kell; arra felhatalmazott tervezővel meg kell terveztetni; a beépítendő motor CO-ja és EUkategóriája nem lehet rosszabb értékű mint a gyári motoré.
Ha mégis eljutsz odáig, hogy a műszaki állomáson szemrevételezik, még egy csomószor vissza irányítják az embert CO és teljesítmény mérésre. Mind ez pénz, és nem biztos, hogy valaha is megkapja az engedélyt.Meg ilyenek. Úgy mondták, Kb 5kiloba van a mutatvány,de ez elvileg magát az átépítést is tartalmazza alkatrészestűl. Asszem a tervezés az kb 2kilo.
De gondolhatjátok, hogy ebben az országban micsoda cirkusz egy ilyen mutatvány? A Rod and Custom-osok is csak építgetik a gépeiket, rendszáma meg egyiknek sincs. Ennyi.
Gondolkoztam a környrező országokban, de csak Albiéknál meg esetleg Romániában lehet megcsinálni, hogy eladod ki a kocsit, átépíted ott kint és vissza veszed. Azt a kocsit aminek van forgalmia, műszakia odakint, azt kötelesek itt is levizsgáztatni. Viszont a regdíj az sajnos ott van és engem ez állított le. Majd lesz valahogy.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Rover 3.5 V8
Érdemes lenne körülnézni szlovákiában is. Haverom azt állítja, hogy pl egy skodába a tatra V8-at cirka 500 sk-ért le lehet papírozni. Típusidegen motort pedig, ha az nem nagyobb köbcentiben, akkor papírmunka nélkül is beépíthet.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- ittyu
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 136
- Joined: Mon Mar 24, 2008 6:34 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: deby
Re: Rover 3.5 V8
ezzel csak az a baj, hogy állambácsi is rájött erre, ebből kifolyólag borzasztóan ellenőriznek mindenkit.
az tényleg biztos, hogy nevetséges összegekért legalizálják a külföldről behozott autókat északi szomszédainknál.ott lakó sierrás cimbora elmondása szerint 24v honosítás papirmunkával mindennel 200ezer.eredetvizsgát nem kell csináltatni csak engedély kell az ottani ford motor co-tól, ők 90%-ban engedélyezik.illetve minden papirt le kell fordíttatni.
az tényleg biztos, hogy nevetséges összegekért legalizálják a külföldről behozott autókat északi szomszédainknál.ott lakó sierrás cimbora elmondása szerint 24v honosítás papirmunkával mindennel 200ezer.eredetvizsgát nem kell csináltatni csak engedély kell az ottani ford motor co-tól, ők 90%-ban engedélyezik.illetve minden papirt le kell fordíttatni.