TéCSé ...

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: TéCSé ...

Post by daytona »

nyujoe wrote:...tiszta sor hogy 3,5 ig tudok B vel vezetni, de ezen 2,5 kéne hogy legyen a "rakomány", nade ezt nem tudom véghezvinni mert 1t önsúlyú és 3,5t max összsúlyú gép nem létezik...ugye?
Nem nagyon. Ahogy mondjuk a nemeteknel megfigyeltem, inkabb azzal szoktak jatszani, hogy minek minositik be: PKW-nek vagy LKW-nek. Lattam mar ugyanolyan platos tranzitot max 3500-ig es siman 3500 felett. A 3500 feletti mar LKW es arra nem jo a B jogsi. A 3500 alattin a maximalis terhelest szabalyoztak le papirokban mondjuk 1600 kilora. Ettol fuggetlenul az auto elbir tobbet is, csak nem engedelyezett.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: TéCSé ...

Post by White Shark »

daytona wrote:
nyujoe wrote:...tiszta sor hogy 3,5 ig tudok B vel vezetni, de ezen 2,5 kéne hogy legyen a "rakomány", nade ezt nem tudom véghezvinni mert 1t önsúlyú és 3,5t max összsúlyú gép nem létezik...ugye?
Nem nagyon. Ahogy mondjuk a nemeteknel megfigyeltem, inkabb azzal szoktak jatszani, hogy minek minositik be: PKW-nek vagy LKW-nek. Lattam mar ugyanolyan platos tranzitot max 3500-ig es siman 3500 felett. A 3500 feletti mar LKW es arra nem jo a B jogsi. A 3500 alattin a maximalis terhelest szabalyoztak le papirokban mondjuk 1600 kilora. Ettol fuggetlenul az auto elbir tobbet is, csak nem engedelyezett.
Csak nálunk nem jó a B ,a németeknél ezzel 12 tonnáig vezethetsz .
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: TéCSé ...

Post by Bogyo28 »

Mivel az apuka most elfoglalt, én írok ide. Még 2007-ben löttem az ebay-en egy szervós kormányművet kompletten, mert ugye a hülye nem gondolkodik, hogy az angolok (és TCSabi) a másik oldalon vezetnek. a lényeg, hogy nem ment kárba a dolog, mert Tcsabinak kelett a motyo, csak ugye a beszerelése várt mostanáig. Már nálunk volt a műhelynél az autó egy ideje, de csak ma került sor a szétszedésre, mert végre sikerült szerezni, szervós bölcsöhöz való motortartót (meg hát egyéb okok miatt, de ez jól hangzik). de van baj bőven:

a kormánygömbfejek szarok, leszedni csak Dr.Flex segítségével lehetett, de a doktor úr ma is precízen műtött, pár perc alatt megvolt. a másik körmányművön ugyis van jó gömbfej, ezért nem szenvedtünk sokat a leszedéssel.

aztán lejött a lengőkar gömbfeje, hát mindkettő igen szar, ezzel összerakni még egy próbakörre is bátor lett volna. Gyors körtelefon, hogy mik a lehetőségek. Süni szerint veni most csak olasz szart lehet, vagy rendelhetünk angliából, de az egy hónap. ezért turás az M zárolt készletben, volt elrakva egy pár gyári, amiben szar a szilent, de jó a gömbfej. az angol HD lengőkarokat meg mindig gumi szilentel küldik, amit ki kell szedni a poli szilent behelyezéséhez, de most jól jött hogy elraktam ezeket, mert belement az M zárolt lengőkarba, és igy igen költséghatékonyan, és ami még nem mindegy, még AZNAP össze tudtuk rakni a cuccot.

a szopás következő része ezután jött, bár a gumi szilenteket a helyükre préselni sem volt egyszerü. aki ezt kitalálta, hogy igy kell csinálni, napi 24 órában cseréltetném vele, hogy szopjon ő is. ehhez képest a poli szilent egy isten áldása, a gumit azt meg maga az ördög tervezte (legalább illik TCS caprijába). szoval ugye géptető lent, a motor kötéllel felemelve a kiemelővel, alulról raknánk föl a bölcsőt, de a motortartó nem igazán passzolt a helyére. már mindennel próbálkoztunk, még kisebb magasságu gumibakkal is, de sehogy sem. elő lett szedve, a vasárnapi templomba járó, kékre szinterezett moci tartó vas a kozémról, és láss csodát minden gond nélkül a helyére ment a moci. Amit a kolléga adott motortartó nem tudom min volt, de kb 2-3 cm-vel hosszab mint ami kellett volna, mi meg orákat basztunk el azzal hogy a helyére tegyük azt, ami nem oda való. de majd cseréljük...

és hogy ne legyen elég a meglepetésekből, mikor felemeltük az autót, az egyik kerék a levegőben, a másik még a földön, pedig egyenes az autó. azt hittük hogy szar az az oldal ami lent van, aztán kiderült, hogy az a jó:
DSC04052.JPG
DSC04053.JPG
DSC04054.JPG
DSC04055.JPG
DSC04056.JPG
TCSabi, nem ment furcsán ez az autó??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

folyt köv....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: TéCSé ...

Post by Peti »

Szép.. :shock: ilyet még nem láttam!..
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
Natalie Driver Gabe

Re: TéCSé ...

Post by Natalie Driver Gabe »

Peti wrote:Szép.. :shock: ilyet még nem láttam!..
Én átéltem 1 x
Naon durca :shock:
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: TéCSé ...

Post by szszaby »

Érdekes eset, ilyet még én se láttam. :roll:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Wendike
márokosanistudnézni
Posts: 72
Joined: Thu Sep 27, 2007 9:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Bp. XIX. + XIII.

Re: TéCSé ...

Post by Wendike »

Így is le lehet ültetni az elejét, viszont hangosabbra kell tekerni a zenét... :twisted: :mrgreen: :twisted:
Don't panic!
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: TéCSé ...

Post by TÉCSÉ »

Peti wrote:Szép.. :shock: ilyet még nem láttam!..
Lehetőségek :
1 .eltört magától az állásban , TCSak úgy unalmában ... :lol:
2. eltört bármikor és úgy jártam vele (többek közt tájékozódási versenyen over 400 km) , de semmi furcsa nem volt érezhető ... :roll:
Ennyit tudok , de ezt bármikor 8-)
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
Natalie Driver Gabe

Re: TéCSé ...

Post by Natalie Driver Gabe »

Nekem egy szimpla balos kanyar alkalmával csattant egy nagyot.
Majd kisvártatva elkezdett a bal oldali keréktől dőlni a füst,
ugyanis a kitört darab beleért a gumiba.

Még az volt a szerencse hogy nem állt bele.
Az ok , ismeretlen.
User avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765
Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak

Re: TéCSé ...

Post by nyujoe »

Natalie Driver Gabe wrote:Nekem egy szimpla balos kanyar alkalmával csattant egy nagyot.
Majd kisvártatva elkezdett a bal oldali keréktől dőlni a füst,
ugyanis a kitört darab beleért a gumiba.

Még az volt a szerencse hogy nem állt bele.
Az ok , ismeretlen.
...volt egy jó kiállású balos kanyar és számodra ismeretlen az ok??? :twisted:
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: TéCSé ...

Post by Bogyo28 »

Szerdán bekerült egy egy darabban lévő rugó, két jó állapotú lengőkar új szilentekkel, a szervós kormánymű, a templomba járós kék motortartó helyére a kicserélt darab (ez piros, de legalább megy a motor szinéhez). Ha ma sikerül legyártatni a szervóhoz a csöveket, akkor talán kész is lehet a hétvégén:
Fényképek-0298.jpg
Fényképek-0299.jpg
Fényképek-0300.jpg
Fényképek-0301.jpg
Fényképek-0302.jpg
Fényképek-0303.jpg
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: TéCSé ...

Post by szszaby »

Akkor lehet megint törni a rugót. :mrgreen:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: TéCSé ...

Post by Bogyo28 »

szszaby wrote:Akkor lehet megint törni a rugót. :mrgreen:
felölem... kapugaranciás! :laza: :laza:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: TéCSé ...

Post by TÉCSÉ »

Bogyo28 wrote:
szszaby wrote:Akkor lehet megint törni a rugót. :mrgreen:
felölem... kapugaranciás! :laza: :laza:
Majd az udvarban rallyezom :mrgreen:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: TéCSé ...

Post by Bogyo28 »

TÉCSÉ autója ugy látszik szeret bent lakni a műhelyben, biztos sokat volt a ház elött az utcán télen:

lett ugyan szervócső:
DSC04094.JPG
be is lett építve:
DSC04113.JPG
DSC04114.JPG
(és ami ezeken a fotókon nem is látszik, a visszafolyó cső, ami az angol cső teljes hosszának felhasználásával készült (az átmegy a másik oldalra, ahol a 2.8-on lenne a pumpa), milyen "szépen" ki lett vitelezve. az egyszerű szemlélő azt gondolná, hogy merő lustaság és sporolás miatt nem lett sehol elvágva az eredeti cső, csak visszahajtva a kormánymű felénél, meg még 2 helyen, és az eredeti gumicső feltolva a pumpáig, ennek kérem az olaj hűtése volt a célja! :mrgreen: )

de hogy ne legyen meg az örömünk, a beindításig nem jutott el a szerkezet, mert az AC-tól jövő benyacső csunyán a motortérbe is enged némi benzint a kis rozsdás bilincse alatt, ezt még orvosolni kell:
DSC04116.JPG
DSC04116.JPG (142.03 KiB) Viewed 8739 times
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Post Reply