A proteus féle '81-es sor4
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
A proteus féle '81-es sor4
2006 szeptemberében került hozzám a gép Szekszárdról ahol az utóbbi négy évet töltötte és az állapota folyamatosan romlott. Az első tervek szerint novemberben műszakiztattam volna, amiből persze nem lett semmi, de a lakatolás nagyrésze december elejére elkészült. Az egy éves évfordulóra kész lesz a fényezés, nagyjából a futómű, a motor meg a belső is alakul.
2006.09.10. Szekszárd (Egy hónap állás után pöccre indult.)
2006.09.10. Szekszárd (Egy hónap állás után pöccre indult.)
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Miután visszajött a lakatostól kikerült belőle a kábelköteg, motor, váltó, majd alá lett bakolva és megszabadult a futóművétől. Ettől kezdve belassultak a dolgok, de lassacskán elkészült az alvávédelem, az üregvédelem nagyrésze, csiszolás alapzás, gittelés. Dolgoztam a futómű alkatrészein (...és lesérültem a bal szememre... ) meg az egyéb szükséges apróságokon és végre valahára ma este hatóra tájban a gép ismét a saját kerekein volt! Egy óra múlva pedig jött érte a trailer, hogy elvigye a fényezőhöz. Figyelem boldog képek következnek! :D
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Azért hagytam rajta, mert lesznek a felnik vakargatva eleget, mielőtt felkerülnek az új gumik úgyhogy belefér, bár remélem, hogy nem kontárkodja őket össze. Meg ugye nem volt fölösben négy lemezfelni...Hattyu wrote:Én a helyedben a felniket kicseréltem volna valami acélfelnire!
Nehéz dolog a kittet levakarni róla,véletlen rámegy vagy iylesmi,csak gondoltam szólok,mert tudom myilen is az
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Hát jól van,csak gondoltam szólok :Dproteus wrote:Azért hagytam rajta, mert lesznek a felnik vakargatva eleget, mielőtt felkerülnek az új gumik úgyhogy belefér, bár remélem, hogy nem kontárkodja őket össze. Meg ugye nem volt fölösben négy lemezfelni...Hattyu wrote:Én a helyedben a felniket kicseréltem volna valami acélfelnire!
Nehéz dolog a kittet levakarni róla,véletlen rámegy vagy iylesmi,csak gondoltam szólok,mert tudom myilen is az
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Ma elhoztam a gépműhelyből a HF-et, mert végre 3 hónap után elkészült a veztengely 3 csapágyának a cseréje... Korábban meg lett már csinálva a szelepek és szelepfészkek becsiszolása valamint síkolva is lett. Megy bele egy új veztengely, új himbákkal, így ezekkel nem szabad, hogy baj legyen. Az "olajzócső"-vel viszont nem jutottam még düllőre, mert ugyan úgytűnik nincs eltömődve (kompresszorral belefújtam, mindenhonnan jött rendesen a levegő), de arra gondoltam, hogy elviszem egy olyan helyre ahol foglalkoznak injektor tisztítással. Szerintetek érdemes?
Meg elkezdtem szétszedni a váltót, egész jónak tűnik a belseje. Valaki megdobhatna egy pesti tömítéskészítő címével!
Meg elkezdtem szétszedni a váltót, egész jónak tűnik a belseje. Valaki megdobhatna egy pesti tömítéskészítő címével!
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Az olajzócsővel sokat nem kell bíbelődni, vagy jó, vagy nem ,nem érdemes tisztítani mert szerintem ultrahangos tisztítóval is nehéz kipucolni ráadásul nem biztos, hogy van akkora küblije a mosónak, hogy beleférjen, ha nagyon rossznak találod a tied akkor adok eggyet.proteus wrote:Ma elhoztam a gépműhelyből a HF-et, mert végre 3 hónap után elkészült a veztengely 3 csapágyának a cseréje... Korábban meg lett már csinálva a szelepek és szelepfészkek becsiszolása valamint síkolva is lett. Megy bele egy új veztengely, új himbákkal, így ezekkel nem szabad, hogy baj legyen. Az "olajzócső"-vel viszont nem jutottam még düllőre, mert ugyan úgytűnik nincs eltömődve (kompresszorral belefújtam, mindenhonnan jött rendesen a levegő), de arra gondoltam, hogy elviszem egy olyan helyre ahol foglalkoznak injektor tisztítással. Szerintetek érdemes?
Meg elkezdtem szétszedni a váltót, egész jónak tűnik a belseje. Valaki megdobhatna egy pesti tömítéskészítő címével!
A tömítés gyátó emberke a Jókai téren találod meg, sajna számot nem tudok, de biztosan megtalálod.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
OK, akkor az olajzócső marad max kiáztatom benzinben. Az üzletet meg kösz, hogy mondtad! Most ugrott be, hogy annó azt kifigyeltem, hogy jóljöhet még, mikor arrafelé mászkáltam. :)Nitrobuster wrote: Az olajzócsővel sokat nem kell bíbelődni, vagy jó, vagy nem ,nem érdemes tisztítani mert szerintem ultrahangos tisztítóval is nehéz kipucolni ráadásul nem biztos, hogy van akkora küblije a mosónak, hogy beleférjen, ha nagyon rossznak találod a tied akkor adok eggyet.
A tömítés gyátó emberke a Jókai téren találod meg, sajna számot nem tudok, de biztosan megtalálod.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970