CAPRI-3 wrote:na eljött a nagy pillanat, készen vannak a cuccok, hétvégére az egyik autó alatt össze is rakjuk.
a folyamatot és az eredményt majd dokumentáljuk.
a kész cuccokról már van kép, driver remélem hamarosan felrakja őket.
addig is ha vkit érdekel, árak a következőképpen alakulnak:
anyag 24.000Ft ebben az összes rúd, csavar és gyűrű benne foglaltatik, de nektek kell megoldani a konzolt és a lengőkar hegesztését. (CO-val hegeszthető, semmi extra)
másik verzió, 36.000Ft, ebben mi vállaljuk a szerelést.
az anyagok nagyon komolyak, C45 25-ös köracélból vannak a rudak, ST52 ötvözetből a gyűrűk a hegeszthetőség érdekében.
A perana mocihoz képest a V6-os kb 9 kilóval könnyebb!!!
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
German Capri wrote:A perana mocihoz képest a V6-os kb 9 kilóval könnyebb!!!
Időközben utánnanéztem, köszi, és ez az egyik lehetséges variáció (van is egy 80000-ért csak még meg kell néznem jövő héten), a másik a 4.0 v6.
Még meglátjuk melyikre telik.
Így házépítés mellet nem olyan egyszerű. :(
Végre összejön a píz, oszt' azt mondod tuti kell, aztán meg kell másra, és s*gget kell csinálnod a szádból. Szomorú.
Hiába, legszivesebben minden pénzem rákölteném. Ezt miért nem értik meg a nők? :?
nem nagyon volt alkalmunk kipróbálni, mert ahogy elkészűlt, 1-2 nappal később már szedtük is ki a motort a kocsiból és azóta készül benne a Cosworth.
de sokkal pontosabban irányítható a kocsi, sokkal merevebb az egész.