MkII, MkIII

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Árpi
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 326
Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar
Contact:

Post by Árpi »

trafo2000 wrote:
Árpi wrote:Szevasztok,kilátásban van egy 1979-es mk3 Ghia Cappri.A kaszni egy kicsit beteg de még menthető.Kérdésem a kasznin mik a tipikus pontok amik nagyon rohadnak ill mire kell figyelni a vásárláskor.Elöre is köszi a válaszokat. :D
Egy 20-30 éves kocsinál már bármi lehet.A gyakori helyek:hátsó ív,küszöb,első sárvédő,torony,a oszlop alja,hátsó laprugó felfüggesztés és nyulvány,csomagtér és motortető pereme,ajtó alja.Ezeket nézd végig.
Köszi majd figyelek és fényképezgetek majd még utána kikérem a véleményetek ,hogy egyáltalán érdemes e megveni és menyiért.
Gobbo
márokosanistudnézni
Posts: 62
Joined: Mon Sep 19, 2005 7:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Gobbo »

Hello!

Szerintetek erdemes rahajtani erre? Ha igen maximum mennyiert erne meg?

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... egory=9844

kosz,

Gobbo
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

fel fog menni az ára a többszörösére és végülis nem túl exzta a verda, mert sokmindent nem tudsz használni belőle. ez akkor lenne érték, ha be lehetne vámolni a kaszniját, mert a kocsi Mako. de nem lehet, így marad végülis a sachs sportfutómű meg a 2.8i motor... de ezeket kevesebb pénzből megxerzed itthon is.

SZVSZ megérné, de nem és nem is fogja ha felmegy az ára... magyarorszáron legalábbis nem.
User avatar
Zool
márokosanistudnézni
Posts: 65
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:57 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Salgótarján
Contact:

Post by Zool »

Gobbo wrote:Hello!

Szerintetek erdemes rahajtani erre? Ha igen maximum mennyiert erne meg?

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... egory=9844

kosz,

Gobbo
Szerintem nagyon megérné megvenni, DE hála a politikusainknak istentelen mennyiségű pénzt kellene kifizetned még pluszban ha itthon forgalomba akarod helyezni :(

Mondjuk megveszed ezt az autót olyan 1000-1500 euróért és hazahozod. Nagyjából ezeket kellene még kifizetned érte:
- eredetvizsgálat: 15-20e Ft
- műszaki vizsga: 10e Ft
- zöldkártya: 6-8e Ft
- törzskönyv: 8e Ft
- rendszám (forgalmi): 4e Ft
- átiratási illeték: 56e Ft (20 ft/ccm)
- kötelező biztosítás: x Ft (ezt nemtom pontosan mert akármennyi lehet)
- regisztrációs adó: 1890e Ft

Szóval veszel külföldön egy kb. 3-400e Ft értékű autót és ezt a "kedves" magyar hatóságok megsarcolják 2000000 Ft-al. Ennyire éri meg külföldről ilyen autókat behozni manapság :evil: (most hogy utánanéztem hirtelen, hogy nagyjából mennyi az annyi, legszivesebben felkötném az egész PM-et a legközelebbi fára).
.: Zool :.
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

Bocsánat, biztos csak Én nem tudom, de:
Mijeza Mako Capri és mit tud ????
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Pudva wrote:Bocsánat, biztos csak Én nem tudom, de:
Mijeza Mako Capri és mit tud ????
Hát ahogyén nézegettem ez vmi vényóc lesz...de ha király vagy németből akkor itt utánaolvas6sz :) most,h miért van V6 az íbéjes Capriban azt nemtom leforditani így hirtelen...
http://www.capriv8.de/
http://www.fordcapri.de/Literatur_/Test ... _8_77.html
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

Áhá! a Mako az V8 mocijú Capri, így most már teljes a kép THX Tibi!
De ebben tényleg V6 injektoros valami van...
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Kola
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 218
Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar-Kismaros

Post by Kola »

Hali!

Már több helyen olvastam, hogy az MKII ill. MKIII nagyrészt kompatibilis, kivéve kasztni egyes elemei (eleje...)
Az első ajtók azok tök egyformák??? Mer' most vehetnék (sz.tem MKIII-ról) és a ketteskére passzintanám fel.

Segíccsen má' aki tudja!
peteeqe

Post by peteeqe »

megkérdezetm Balagecaprit és ő azt mondta hogy kompatibilisek.
User avatar
CapriTurbo
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 310
Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am

Post by CapriTurbo »

Egyformák. :lol:
User avatar
Kola
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 218
Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar-Kismaros

Post by Kola »

Köszke!
Post Reply