nitro

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

jogos, elfogadom.

de nemtom mi lenne 100-ban neked, 40-ért mennek "i" motorok, azt beteszi az ember, megfújja bármilyen feltöltéssel és ha pukkan vmi, ennyi volt. ki mondta, hogy azt fel kell újitani előtte?
szétszed, elpucol, tömítéskészlet (kb 16.000Ft) és összerak.
ennyi egy moci, nemrég csináltam.
de próbákra, kísérletezni ennyi sem kell, csak egy működő motor.
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Addig be sem rakom a nitrot mig nincs meg hozza minden,ennyire nem akarom a veletlenre bizni,hogy vagy elpukkan a motor vagy nem. :)
Gondolom nem mondok ujat azzal,hogy a motor tuning alapja eloszor a gyari allapotra felhozas kene legyen es utana mehetne a veztengely,feltoltes stb.
Te a legoptimistabb elpukkanast a tomitest hibajat emlited,relative olcso kicserelni,de ha attol `pukkan` el, mert szar a csapagy,vagy a szelepek `lotyognek` a hengerfejben es szetuti a szelepuleket vagy a gyuruk kopottasak,akkor ott tartasz,hogy mert nem csinaltam meg rendesen...
Nem tudom milyen aron es allapotban mennek otthon a 2.8as mocik,de ha 40ert lehet ~12es kompresszioju,csapagyak,hengerfej oke motort venni akkor en vagyok bena, minek koltottem 70et az enyemre... :(
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

gigford wrote:Addig be sem rakom a nitrot mig nincs meg hozza minden,ennyire nem akarom a veletlenre bizni,hogy vagy elpukkan a motor vagy nem. :)
Gondolom nem mondok ujat azzal,hogy a motor tuning alapja eloszor a gyari allapotra felhozas kene legyen es utana mehetne a veztengely,feltoltes stb.
Te a legoptimistabb elpukkanast a tomitest hibajat emlited,relative olcso kicserelni,de ha attol `pukkan` el, mert szar a csapagy,vagy a szelepek `lotyognek` a hengerfejben es szetuti a szelepuleket vagy a gyuruk kopottasak,akkor ott tartasz,hogy mert nem csinaltam meg rendesen...
Nem tudom milyen aron es allapotban mennek otthon a 2.8as mocik,de ha 40ert lehet ~12es kompresszioju,csapagyak,hengerfej oke motort venni akkor en vagyok bena, minek koltottem 70et az enyemre... :(
nem vagy bena, csak te maskepp kezdtel bele.
masrol beszelunk, folytatni is felesleges.
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

ImageClick here to see Video

:) komment: szeria civic megnitrozva mennyt bir...helyesebben mennyit nem :armada22
csak infonak meg annyit hogy egy normal V8as kb150lovat bir ki stabilan a 250et mar eleg komoly V8ra lovik
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Megjott az egyik vezerlo ketyere a nitrohoz:
adott fordulaton aktivalja majd letiltja a nitrot

MSD digitalis window switch:

Image
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

Te ! Ez nem vmi ablakkapcsoló ? (window)..... :wink:
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Süni wrote:Te ! Ez nem vmi ablakkapcsoló ? (window)..... :wink:
Arra is lehetne hasznalni, 3ezernel felhuzza az ablakot 6ezernel meg le :lol:
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Megvan a vezerlo kompjuter is:

Image
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

gigford wrote:Megvan a vezerlo kompjuter is:

Image

És még te írtad, hogy bonyolult a turbosítás :D .
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

:) Hat igen...de azt hozzateszem, hogy a fenti ket cucc nelkul is menne a nitro, ezek ugymond extrak mar
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

Szerintem nyugodtan tegyél bele mindent amit ajánlanak és ami oda való!
Én az ilyenekben elég óvatos vagyok, azaz minden ami lehet gyári és komplett legyen, csak semmi mókolás! :roll:
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Na végre valaki akinek több computere lesz a Capriban mint nekem :armada12
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Dozer
nemleszgondhasegítis
Posts: 181
Joined: Fri Mar 10, 2006 5:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Post by Dozer »

Skacok mi van ezzel a nitrósítással?....nagy a csend...pedig érdekelne mit mutat a cucc...
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Peti »

Még nincs itthon!
És mizujs a Caprimotoros Lamborghinivel? :) (küldtem Pü.-t pár napja, csak nem nézted még meg.) Nézz a témának egy megfelelő topikot. :wink:
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

Capripower wrote:Még nincs itthon!
És mizujs a Caprimotoros Lamborghinivel? :) (küldtem Pü.-t pár napja, csak nem nézted még meg.) Nézz a témának egy megfelelő topikot. :wink:
ő nem a Kövér Pali-Dózer... ő egy új dózer :)
Post Reply