XR4i

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

XR4i

Post by Tibi »

Hello
gondolkozok 1 motorcserén és erről szeretnék némi infót. Injektorosra térnék át. Hirdetnek is egy Sierra XR4i -t 2.8 V6 . A sierracorneren olvastam, h a Capribol kapta az XR4 a motort (ha jol emlékszem). Szóval szerintetek jó 5let? Mikre kell figyelni, beépíthető Capriba..etc....szal mindenféle dolog érdekelne ezzel kapcsolatban. Előre is köszi
Tibi
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

nem nagy kunszt átépíteni, ha értesz hozzá... ha nem, akkor viszont bele se kezdj, sok a buktató. és a lehető legkomplettebben szerezd meg a mocit, kábelkorbács, tank, AC, lehetőleg váltó, mert ugyan fel lehet tenni a V váltókra, csak nem mindegyik bírja hosszan.

hol hírdetnek XR4i-t?
mert ha a corneren, az én vagyok és már nincs meg, írtam is.

(jaaa, most láttam a használtautón is... na az 125 lovas 4 hengeres DOHC, nem 2.8iV6 )

ha ilyesmiben kell segítség, szólj, tudunk varázsolni ezt-azt.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Hello
Borsodi aproban, itthon :) aza baj, csak az asszonnyal tudtam beszélni ő meg annyira sem értett hozzá mint én :) . Holnap tudom majd + , h tulképp miről is van szó. Annyit mondott, h nekik is Sierra van és 1-2 apróság(??) kellett nekik a donor viszont teljesen szét van szedve és a moci is a pincében van :? :?
Igazibol első körben arra lenne szükség,h mik azok amit mindenképpen hozzak el ha belevágok és kb mennyit ér (tegyük fel,h jo állapotu) motor.
Jaaa és találtam 1 ilyet is, csak hrtelen nemtom hol mert most látom, h telszám semmi nincs

Lenne egy XR4x4-es sierrából eladó 2.9 EFI injektoros motor injektorral , computerrel, a/c pumpával, type 9es 4x4es váltóval.

csak ez 2.9 nekem + 2.8 van a forgalmiban....
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

nem ajánlom az EFI motorokat, a 2.9et pláne, csak fejfájás a kompjuter a Kjethez képest. de ha neked már van 2.8 mocid, miért nem veszed meg csak a Kjet szettet hozzá? mert nekem pl az is van. csak a tank hiányzik, de nincs megoldhatatlan feladat:)
még az összeépítést is vállaljuk, ha kell.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Capri-3-nak igaza van, ha van 2.8 moci akkor legegyszerübb és legolcsobb csak a k-jet rámokolása. a 2.9-ben nem a computer a gond, hanem az hogy sokkal több mindent át kell alakitani mint a 2.8 átépítéshez (kipuff pl). Az EEC-IV computer elég egyszerü állatfajta, de ha nincs a közelben hozzáértő aki beköti, akkor elég nagy szopacs tud lenni. Ilyen van Sunya autójában, Fekete Lacinak egy 2.4 V6 EFI, ha jól tudom Caprimánia autója is ilyen, és a hétvége óta az én vasam is kámpjuteres. De ehez képest a K-jet egyszerü mint a faék, alap esetben a komplett kábelkorbács megoldható 4 zsinorral, persze azért nem árt ha az AC relé is be van kötve, de megy a nélkül is. Ha elakadsz az elektromossággal, szólj nyugodtan.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

a 2.8 az benne van csak karbis (ugy hallottam,h Granada lesz mert abban volt 2.8 karbi) és kéne 1 kis plusz erő anélkül,h a fogyasztást nagyon +dobnánk. Viszont ha átépíthető az eredeti moci könnyen és olcsón (?) akkor ugye adott esetben a papirokkal sem kel szarakodni +állitolag egész jól tartja magát a moci, ezért se nagyon szeretném lecserélni mert ki lett próbálva rá lett költve a ZS rendbe lett rakva....Szal visszatérve:
- mi a véleményetek a XR4i V6 2.8rol érdemes foglakozni vele???????
- vagy akkor inkább K-jet a mostanira ??
köszi
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

K-jet a mostanira!!!!!
-olcso
-egyszerü
-jó
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

Tibi wrote:a 2.8 az benne van csak karbis (ugy hallottam,h Granada lesz mert abban volt 2.8 karbi) és kéne 1 kis plusz erő anélkül,h a fogyasztást nagyon +dobnánk. Viszont ha átépíthető az eredeti moci könnyen és olcsón (?) akkor ugye adott esetben a papirokkal sem kel szarakodni +állitolag egész jól tartja magát a moci, ezért se nagyon szeretném lecserélni mert ki lett próbálva rá lett költve a ZS rendbe lett rakva....Szal visszatérve:
- mi a véleményetek a XR4i V6 2.8rol érdemes foglakozni vele???????
- vagy akkor inkább K-jet a mostanira ??
köszi
ugyanarról beszélgetünk, érdemes foglalkozni vele, de nem kell motort venned, eljössz és odaadok mindent a Kjet átépítéshez, ugyanis itt van minden a polcon hozzá... comprende amigo?:)
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa :oops: étem :) akkor ezügyben még foglak zaklatni
Köszi
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Hello Capri-3 irtam pü-t.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Hello
ezt kínálják 50 000 irányárban. Elvileg minden +van hozzá kivéve a tank. Viszont a motor felfüggesztés más mint ami nekem van és nem vagyok biztos,h át lehet- e szerelni. Át lehet?
Image
Image
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

át lehet, a V6 mind ugyanaz, hisz ez a motor volt capriban is.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

:) én is erre gondoltam,h csak más "vasdarabot" raktak az aljára a Sierra miatt mert azt láttam, h le lehet szedni...viszont beinditani nem igazán lehet ebben a formában és arra gondoltam,h leszedjük a hengerfejet és egy hozzáértő megnézi. Ha gyűrűzéssel menthető akkor elhozom sztem hanem akkor + ottmarad :) 1 csepp kis listát tudnál/tok irni, h mi az amit feltétlenül hozzak el? Vagy vigyem a Haynest és keressek :) ja és sztetek mennyit ér 1 ilyen( jóó persze kinek mit :) :) :)
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

ha a moci nem tökéletes, minek vennéd meg, motorod eleve van.
20-ért (alkudj:)) meg elviheted tőlem a komplett Kjet felépítményt, ugyanúgy csak 1 tank hiányzik.
de ha rám hallgacc, azt csinálsz, amit akarsz :)
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

ilynek is vannak mint légszűrőház, kábel?? telszámot tudnál küldeni pü-ben agy akár itt is.
Köszi
Post Reply