valami elszállt...

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

milyen diagnosztikat?!?!?!?

Bandi Ba'hoz kellett volna vigyed, mar menne....
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

este 8elött nem nagyon tudom elvinni sehova, ez a srác pedig Balage ismerőse, úgyhogy közel is van, meg elvileg megbízható. Most beszéltem vele, nincs igazán erős, jó szikra, holnap kipróbálják egy új elosztófedéllel, utána megnézik a vezérlést is... faszom... :(
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

Szerintem valami piti hiba lesz,jól ki is röhögünk... :twisted:
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

hát lehet hogy nagyon sufni modszer, de ha leszeded az elosztofejet meg a szelepdeknit, berakod sebességbe, mondjuk 4-be, és elkezded tolni az autot, akkor meg tudod nézni hogy a vezérlés jó e. azt legalábbis biztos, hogy folyamatosan forog a gyujtásnál a rotor, meg a szelepek rendesen nyitnak e.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

CAPRI-3 wrote: Bandi Ba'hoz kellett volna vigyed, mar menne....
tudsz hozzá elérhetőséget? A mobilszám ami megvan az már nem működik, a vezetékest meg nem veszik fel (340-4481)...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

no. megy :ba: :ba: :ba: :ba: :ba: :ba: :ba:
gyújtás valamiért rohadtul elállítódott, és nem tudni mitől, minden más jó :shock: volt egy osztófedél csere azért, és most Caprizhatok újra:)

thx mindenkinek a segítséget, főleg Balage-nak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ru:
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

gizmo wrote:no. megy :ba: :ba: :ba: :ba: :ba: :ba: :ba:
gyújtás valamiért rohadtul elállítódott, és nem tudni mitől, minden más jó :shock: volt egy osztófedél csere azért, és most Caprizhatok újra:)

thx mindenkinek a segítséget, főleg Balage-nak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ru:
Pedig pont most akartam ajánlani egy jó kis pintácsot :D
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

:twisted:
turbó hogy megy? nincs vele semmi gond?
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

gizmo wrote::twisted:
turbó hogy megy? nincs vele semmi gond?
Szerencsére még jól megy. Átalakítás óta 1 kábel tört csak el benne( persze hogy a gyújtás jeladó kábel). Persze vannak kisebb hibái ezt majd apránként kijavítom. ( ráadásul a többi tuning cuccot is rá kell akasztani)
Talán idén még kész lesz az új fékem +persze a speckó hátsó hídam.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

gizmo wrote:no. megy :ba: :ba: :ba: :ba: :ba: :ba: :ba:
gyújtás valamiért rohadtul elállítódott, és nem tudni mitől, minden más jó :shock: volt egy osztófedél csere azért, és most Caprizhatok újra:)

thx mindenkinek a segítséget, főleg Balage-nak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ru:
Nna ki vagy röhögve :D Gondoltam hogy csak valami ilyen lesz,de meg kellene vizsgálni mitől állíthatódott el mert ez nem természetes és akkor máskor is előfordulhat.
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

pont ezt beszéltem a szerelő sráccal is, hogy ez mitől lehetett, és ő is csak vakarta a fejét... :?
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

no, megint rendetlenkedik. Délután még simán beindult, tankoltam is, haveromnál leparkoltam 6körül. Most éjfél körül akartatam indulni, de csak pörgeti az önindító, be sem röffen :shock: tövig nyomott gázpedállal néha-néha elkapta, de semmi... 3-4 perc játék után nagy nehezen beindult. Hazaértem, gondoltam megpróbálom újra beindítani, megint ugyanaz, csak forgatja... valami tipp? Gyújtás? Karbi? Benzin? :( szerintem ráfér egy teljesen átnézés, beállítás...

az zavar rohadtúl, hogy megint menet közben történhetett vele valami... beindul, megyek vele, és valahol egyszercsak úgy dönt hogy ennyi... :(
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

Ugyanaz.A hiba nem lett orvosolva csak a tünet.
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

trafo2000 wrote:Ugyanaz.A hiba nem lett orvosolva csak a tünet.
valami ilyesmitől féltem... de mi a fenétől állítódik(hat) el a gyújtás?

Esetleg a fogak lehetnek elkopva annyira hogy szép lassan elmászik a gyújtás?
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

gizmo wrote:
trafo2000 wrote:Ugyanaz.A hiba nem lett orvosolva csak a tünet.
valami ilyesmitől féltem... de mi a fenétől állítódik(hat) el a gyújtás?

Esetleg a fogak lehetnek elkopva annyira hogy szép lassan elmászik a gyújtás?
Nyilván a gyujtás torony körül lesz a hiba.Ellenőrizni kellene a veztengely végén a fogaskereket.Ha kihúzod a tornyot be lehet világítani a blokkba,körbeforgatod a motort kétszer és láthatod hogy jó e a fogaskerék.Ha jó akkor berakni egy másik gyujtást mert itt lehet a bibi.
Post Reply