Bogyo28 wrote:MK1 fiestán az lett a történet, hogy a legközelebbi metrikus méretre felhúzta az esztergályos az agyat, és abba lett belerakva a 200 Ft-os szimering. mármint ha az a gond, hogy valami elborult coll méret ami kellene. méretket tudsz adni?
60,3x41,3x9,52
a külső méreten könnyű módosítani, de a tengelycsonkon már munkaigényes a méretcsökkentés
nem kell oda méretcsökkentés, a 3 tizedet elbírja a 41-es szimering, csak azt kell megnézni, hogy 41-es belső mérethez milyen külső méret tartozik ami kapható és filléres. 62x41x8 vagy a 62x41x10 már jó lehet oda. de ha adsz coll méreteket is, megnézem USA katalogusban, hátha filléres cucc.
Megoldódik a dolog, ugyan nem filléres, de 609 Ft/db áron van itthoni forgalmazónál.
40akárhány évet kibírt a gyári szimering
az új talán 3 évet fog
Egy olyan kérdésem lenne a Nagyérdeműhöz, hogy a laprugó hátsó részébe milyen csavarokat tenni? Mert én most szétszereltem, rakom össze, két-két gyíkfing vékonka csavar tartja az egész kocsit a futóművon. Ez igy a gyári?
Kola wrote:Egy olyan kérdésem lenne a Nagyérdeműhöz, hogy a laprugó hátsó részébe milyen csavarokat tenni? Mert én most szétszereltem, rakom össze, két-két gyíkfing vékonka csavar tartja az egész kocsit a futóművon. Ez igy a gyári?
ez izgi... nekem ilyen laposvasaim vannak, ami a két laprugó között látszódik a képen. mondjuk a csavar legalább akkora, ami átmegy rajta, mint a szilent belsejében a lyuk
Kola wrote:ez izgi... nekem ilyen laposvasaim vannak, ami a két laprugó között látszódik a képen. mondjuk a csavar legalább akkora, ami átmegy rajta, mint a szilent belsejében a lyuk
Létezik ilyen gyáriba is ,a mustángoknál is használnak ilyen emelési módszert, ill sok amcsi vasnál ,de gyanítom ez nem az .Van is itthol olyan doboz amin így van megemelve a segge ,és nem kisiparinak tűnik.
Kola wrote:ez izgi... nekem ilyen laposvasaim vannak, ami a két laprugó között látszódik a képen. mondjuk a csavar legalább akkora, ami átmegy rajta, mint a szilent belsejében a lyuk
Tényleg nem túl vastag... , a gyári "laposvasak" egybe vannak a csavarral , ami kb. 8mm
Más:
A hátsó lengéscsillapító felső bekötésénél az alábbi racsnis nagy segítség volt, mert túl sok hely nincs hozzáférni :
( 7-villással kell tartani a szárat, ezen nekem 15-ös csavaranya volt)
Kola wrote:Akkor lehet igy marad, de valami fasza új csavarral, mert a jelenlegiben én nem bízom...
készülj fel anyagilag, mert UNC csavar van benne, 9,6 és 11,6 átmérővel. sajnos nem mindenhol kapható, a Faboryban meg igen drága az ilyen csavar. ráadásul a menet a végén a gyárinak még kisebb. Én az emelést kivenném belőle, és agyári méretre raknám vissza, nagyon sokat jelent uttartásban, sajnos tapasztalatból tudom.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Kola wrote:ez izgi... nekem ilyen laposvasaim vannak, ami a két laprugó között látszódik a képen. mondjuk a csavar legalább akkora, ami átmegy rajta, mint a szilent belsejében a lyuk
láttam már ilyet caprin, de az azért volt ilyen, mert elnyúlott a rugó, és -gondolom- beült a kerék a járatba, ezért kiemelték, hogy egyenesen álljon a kocsi.
Hmmm. Én az enyémet ezekkel a vasakkal vettem, akkor ült a segge a gyenge es törött rugók miatt. Ez ki lett javítva (csere+kovacsolas), majd kipakolva az egész kocsi, így nem tudom most hogy állna, ha benne lenne a tank, üzemanyaggal, kárpit, ülés, üvegek stb. Mondjuk talán meg mindig olcsóbb a két-két csavar gondolom, mint a komplett tartó (csavarokkal).
Egyenlőre megpróbálok keresni valami hozzávaló csavarokat. Három méret van rajta, megnézem a manualban ha benne van a gyári méret -vagy egy kedves forumtars ha megméri es publikalja - akkor arra a méretre állítom.
Kola wrote:Hmmm. Én az enyémet ezekkel a vasakkal vettem, akkor ült a segge a gyenge es törött rugók miatt. Ez ki lett javítva (csere+kovacsolas), majd kipakolva az egész kocsi, így nem tudom most hogy állna, ha benne lenne a tank, üzemanyaggal, kárpit, ülés, üvegek stb. Mondjuk talán meg mindig olcsóbb a két-két csavar gondolom, mint a komplett tartó (csavarokkal).
Egyenlőre megpróbálok keresni valami hozzávaló csavarokat. Három méret van rajta, megnézem a manualban ha benne van a gyári méret -vagy egy kedves forumtars ha megméri es publikalja - akkor arra a méretre állítom.
Figyelj kedves fórumtárs ! Ne szenvedj azokkal a konzolokkal ,mi lenne ha gyárit tennél rá ? Mondjuk keresnék neked egy garnitúrát kompletten ,elfogadod ?
Apukám úgy tanított: "ha adnak fogadd el, ha ütnek szaladj el"
Köszönöm szépen, természetesen elfogadom. Azt, hogy mikor-hol tudom átvenni fogalmam sincs, de biztos össze tudunk hozni valamit. Mivel még csak most fog a fényezőhöz gurulni, ezért sajnos még nem sürgős, oda ezeken is elmegy...
Kola wrote:Apukám úgy tanított: "ha adnak fogadd el, ha ütnek szaladj el"
Köszönöm szépen, természetesen elfogadom. Azt, hogy mikor-hol tudom átvenni fogalmam sincs, de biztos össze tudunk hozni valamit. Mivel még csak most fog a fényezőhöz gurulni, ezért sajnos még nem sürgős, oda ezeken is elmegy...
keresek pár mostani alsó képet...
Ahogy a feltételezett lakhelyed nézem ,a köztünk lévő távolság sem leküzdhetetlen ,és ki tudja hátha más is hiányzik abból a vasból ,pici egyszerűnek tűnő dolgok ( ,mint ez is )ami miatt nem látnád szívesen az árokba a sok munkával épített járgányt.
Dunakanyar=>Kismaros, tőled kb 100 km, nem olyan nagy táv. Ahogy jön vissza a festőtől, összerakaskor fog kiderülni csillió apróság, hogy mi hiányzik, addig írom a listamat.
Akkor úgyis ide fogok zúdítani egy kívánságkosarat. Amennyi cumód van, az udvarodban meglátásom szerint össze lehetne még lapátolni egy flotta Caprit
Akkor, amennyiben szó lehet róla szívesen vásárolnék Tőled -amennyiben vannak részemre eladó kincseid-egy helyről. Biztosan nagyon sok dologban tudnál segíteni
Kola wrote:Hmmm. Én az enyémet ezekkel a vasakkal vettem, akkor ült a segge a gyenge es törött rugók miatt. Ez ki lett javítva (csere+kovacsolas), majd kipakolva az egész kocsi, így nem tudom most hogy állna, ha benne lenne a tank, üzemanyaggal, kárpit, ülés, üvegek stb. Mondjuk talán meg mindig olcsóbb a két-két csavar gondolom, mint a komplett tartó (csavarokkal).
Egyenlőre megpróbálok keresni valami hozzávaló csavarokat. Három méret van rajta, megnézem a manualban ha benne van a gyári méret -vagy egy kedves forumtars ha megméri es publikalja - akkor arra a méretre állítom.
Figyelj kedves fórumtárs ! Ne szenvedj azokkal a konzolokkal ,mi lenne ha gyárit tennél rá ? Mondjuk keresnék neked egy garnitúrát kompletten ,elfogadod ?
Hello Kedves Forumtars! Ha holnap du megyek véletlenül arrafelé, akkor kihasznalhatom a felajanlasodat?