Peti wrote:Most, hogy utánanézegettem, mindenhol azt az infót találtam, hogy a 2.8 may turbo 200 lovas. De végülis lényegtelen..
Nem is létezett 2.8 May. A May set 2.3 hoz készült ami megegyezik a 2.8 gyári Werksturboval ami 188 paci. A 2.8 as mocira csak az utcai tuningerek kezdtél el pakolni, így arról elvileg nem találhatsz pontos adatot.
Étem.. igazad lehet..
Nem kötekedésképp, csak a pontosság kedvéért na nem mintha az a 8 lóerő olyan sokat számítana, de a 2.3 may turbo 180 lovas.. http://www.ford-capri.ch/start-d/foto-g ... rbo-a.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Itt mindkét tesztben 200 lovasnak írják a 2.8 may turbo-kat, én innen vettem az infót. Persze tudom, hogy ez sem jelent semmit, mert sokmindentől függ, hogy melyik motor milyen erős, de azért érdekes.
Minden vonalon más adatot találok a nyomaték és teljesítmény irányában ,pl ,werksturbó 190 le 140kw(karbi) tickford turbó 205 le 153 kw( inj) turbo technics 200-230 le (rs turbo) ,2,8 turbo 188le 263 nm .Most találja ki valaki a sok keverésből ki kivel van.A képeken látható rendszer ugyan hasonlít az enyémre de az enyém inkább hajaz a Werksturbo kinézetére .
Gyári dugó voltde rossz konstrukció ,az olajlehúzó gyűrű alatt nemcsak furatok voltak hanem kétoldalon teljes bevágás,afrissen fúrt motor kezdett összekopni + melegedni ( meg persze a 14,5bar kezdő kompresszió)a tetemes mennyiségű etanol ugyan hűtötte a dugókat de a dugattyúgyűrűk közti alu részt a csapszeg irányába leszakította,még működött ugyan a motor de rettenetesen pipált a beszorult gyűrűk miatt (egy sem tört el).
Arra gondolsz, hogy mindkét hengersoron vannak munkaütemet végző hengerek, amikor a turbós hengersoron az egyes hengerek kipuffognak?
Honnan kap olajat a turbó és hol folyik vissza?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Nem vágom mit kérdezel,mind két hengersor turbóval meghajtott ,ill mindkét hengersor hajtja a turbót, a képek csalókák ,mert a turbó csak az egyik oldalon van de a másik oldalról a kipufogógáz ugyan arra a nyomástároló dobra van rávezetve amin a turbó áll. Másik kérdésedre válaszolva , a kenés is ugyan az a módszer mint bármely mai technika, itt az olajnyomás mérő óra tápvezetéke (csöve ) van megszakítva az a betápja a turbónak innen van az olaj , a visszafolyás pedig a karter oldalába szerkesztett csövön egyszerűen visszafolyik.Sajnos nem vízhűtésű a turbó így nem kellett kiépíteni külön hűtést de a fűtéscsövekkel ezt is egyszerűen meg lehetett volna oldani.