Ford Capri MKIII Versenygép

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Post Reply
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Post by Tibi »

Bogyo28 wrote: elég nehéz ahhoz rajzot adni, ha te más tárcsát használsz mint mi.
mi a különbség ?
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Post by szszaby »

Gondolom a használandó féktárcsa mélysége. Ti milyet használtok?
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Post by Tibi »

szszaby wrote:Gondolom a használandó féktárcsa mélysége. Ti milyet használtok?
Addig világos de van kétféle sierra nem hűtött tárcsa ? Süni ?
1980 Capri MK3
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Post by Süni »

Tibi wrote:
szszaby wrote:Gondolom a használandó féktárcsa mélysége. Ti milyet használtok?
Addig világos de van kétféle sierra nem hűtött tárcsa ? Süni ?
Bogyó Escort első tárcsát használ, itt pedig Sierra hátsóról van szó. Sierra nem hűtött hátsó egy féle van.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Post by Tibi »

Süni wrote:Bogyó Escort első tárcsát használ, itt pedig Sierra hátsóról van szó. Sierra nem hűtött hátsó egy féle van.
Aha, nekem elvileg sierra van. Majd megmérem, hogy biztos-e. Nem tudtam erről az Escort féle verzióról.
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Post by szszaby »

Akkor a Tiedet kell megmutatni, azt ki csinálta?
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Post by Tibi »

szszaby wrote:Akkor a Tiedet kell megmutatni, azt ki csinálta?
Pató Pál.
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Post by szszaby »

Azt nem ismerem, biztos ügyes ember lehet. :mrgreen:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Post by Tibi »

szszaby wrote:Azt nem ismerem, biztos ügyes ember lehet. :mrgreen:
Hogyne ismernéd már! Örültem, hogy 'örsre összeállt a verda. Nem szarakodtam én akkor már hátsó fékkel. Ezek a cuccok nekem még dobozban vannak :-)
1980 Capri MK3
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Post by White Shark »

Az escort átmérője kisebb és a közepéből is ki kell venni hogy rácuppanjon a féltengelyre.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Post by Bogyo28 »

White Shark wrote:Az escort átmérője kisebb és a közepéből is ki kell venni hogy rácuppanjon a féltengelyre.
annyiban tévedés van, hogy én (meg a Sunya meg a Krisz) a féltengelyből vettünk le, nehogy gyengüljön a tárcsa. a tárcsa teljes átmérőjéből kell levenni, mert tul nagy a felülete, hiszen ez hátsó fék, sokkal kisebb a pofa mint az escort elsőé.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Natalie Driver Gabe

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Post by Natalie Driver Gabe »

Bogyo28 wrote:
White Shark wrote:Az escort átmérője kisebb és a közepéből is ki kell venni hogy rácuppanjon a féltengelyre.
annyiban tévedés van, hogy én (meg a Sunya meg a Krisz) a féltengelyből vettünk le, nehogy gyengüljön a tárcsa. a tárcsa teljes átmérőjéből kell levenni, mert tul nagy a felülete, hiszen ez hátsó fék, sokkal kisebb a pofa mint az escort elsőé.
Nekem is a féltengelyból kellet levenni de nem sokat hogy felmenjen rá a tárcsa.
Otthon kutakodtam s találtam egy Régi szlovák iratot amiben lefestik miképp kell a caprit átműteni Scorpio tárcsásra.
Abban az iratban van méretezettt rajz a hátsó "patkó"-rol
Ha kell szivesen beszkennelem ide .
Vagy megoldódott a kérdés ??
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Post by Tibi »

Natalie Driver Gabe wrote: Ha kell szivesen beszkennelem ide .
Vagy megoldódott a kérdés ??
Ha van ilyen dokument akkor jöhet mindenképpen csak vigyázz ne héjnszes legyen mert akkor mehetsz a ketrecbe.
1980 Capri MK3
Natalie Driver Gabe

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Post by Natalie Driver Gabe »

Tibi wrote:
Natalie Driver Gabe wrote: Ha kell szivesen beszkennelem ide .
Vagy megoldódott a kérdés ??
Ha van ilyen dokument akkor jöhet mindenképpen csak vigyázz ne héjnszes legyen mert akkor mehetsz a ketrecbe.
Azt nem tudom milyen csak azt hogy, azt hiszem a sierrra vagy a scorpio cossi fékrendszerét kompletten tették át a capriba.
az első fék az ugyanaz a megoldás ami neked is fent van a 260 tárcsa de a hátsó ami ha jól tudom hűtött.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Post by Süni »

Natalie Driver Gabe wrote: Nekem is a féltengelyból kellet levenni de nem sokat hogy felmenjen rá a tárcsa.
Otthon kutakodtam s találtam egy Régi szlovák iratot amiben lefestik miképp kell a caprit átműteni Scorpio tárcsásra.
Abban az iratban van méretezettt rajz a hátsó "patkó"-rol
Ha kell szivesen beszkennelem ide .
Vagy megoldódott a kérdés ??
Na az pont tökéletes lesz (szerintem) White Sharkéknak!
Post Reply