restaurálás

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: restaurálás

Post by Pudva »

Smt wrote:Az ár tényleg jónak mondható, ha végleg így marad.
Én sem tudtam volna "Látatlanba mondom" 220-250 alatt megoldani meg én igazán nem is vagyok restaurátor. Szeretek elképzeléseket,gondolatokat lemezből kidolgozni.
http://www.smt.sokoldal.hu/?oldal=bHYtaHagV8" onclick="window.open(this.href);return false;

Ez egy elég eredményes munkám,itt a gazdival voltak kisebb nagyobb gondok, de kész lett.
Köszönöm azért a lehetőséget ;)

ez a hot-rod nem semmi... milyen mocit rakott bele?
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: restaurálás

Post by Tibi »

Smt wrote:Az ár tényleg jónak mondható, ha végleg így marad.
Én sem tudtam volna "Látatlanba mondom" 220-250 alatt megoldani meg én igazán nem is vagyok restaurátor. Szeretek elképzeléseket,gondolatokat lemezből kidolgozni.
http://www.smt.sokoldal.hu/?oldal=bHYtaHagV8" onclick="window.open(this.href);return false;

Ez egy elég eredményes munkám,itt a gazdival voltak kisebb nagyobb gondok, de kész lett.
Erről egy másik fórumon olyasmit olvashattunk , hogy a srác magának szögelte. Akkor most kié és ki csinálta ?
Persze félre is értelmezhettem, ezért kérdezem.
1980 Capri MK3
User avatar
Kassy
márokosanistudnézni
Posts: 84
Joined: Sun Nov 04, 2007 5:04 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Piliscsaba

Re: restaurálás

Post by Kassy »

Tibi wrote:
Smt wrote:Az ár tényleg jónak mondható, ha végleg így marad.
Én sem tudtam volna "Látatlanba mondom" 220-250 alatt megoldani meg én igazán nem is vagyok restaurátor. Szeretek elképzeléseket,gondolatokat lemezből kidolgozni.
http://www.smt.sokoldal.hu/?oldal=bHYtaHagV8" onclick="window.open(this.href);return false;

Ez egy elég eredményes munkám,itt a gazdival voltak kisebb nagyobb gondok, de kész lett.


Erről egy másik fórumon olyasmit olvashattunk , hogy a srác magának szögelte. Akkor most kié és ki csinálta ?
Persze félre is értelmezhettem, ezért kérdezem.
Valahogy sejtettem hogy te vagy az :mrgreen:


Na de akkor ehhez hozzászólnék én is pás szót, mivel ez egy helybeli cimboráé, és volt böven részem közremüködni az épitésében. Az alvázat , és a bódét Smt kollega csinállta, a motortömböt azt egy 6.4-es Big-blokkot sikerült beszerezni, és hozzá egy kéz váltót ami nem volt azonos a blokkal , igy egy nagyon hosszadalmas dolog volt olyan szakembert találni aki a közbetétet legyártotta. A többi össszetevöt azt apránként rendelgette meg amerikábol a srác, mivel ott kimondottan hot-rod-okhoz is lehet kapni már készre gyártott dolgokat. Pl futomühöz dolgok, lámpák stb... A motor is a nullárol indult, pestre vittük be felujjittatni egy óbudai gépmühelybe ahol elég nehézkesen de felujjitották, bár alig ment párezer km-t, és most csapágyas lett, ez még függöben is van hogy kinek a hibájábol, hamarosan szétlesz szedve ismét. Az autot valoban a srác rakosgatta össze, de azért volt miböl legyártatni, és megvenni az összetevöket, ez pedig sokat lenditett neki hogy hamar elkészülhessen.
Smt
szerszámadogató
Posts: 20
Joined: Sat Jul 04, 2009 3:48 pm

Re: restaurálás

Post by Smt »

Én csak a kasznis voltam nekem a többihez semmi közöm hála az istennek.

de a többi részét meg is lehet nézni.
vincsab
márokosanistudnézni
Posts: 71
Joined: Tue May 23, 2006 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Göd
Contact:

Re: restaurálás

Post by vincsab »

Jó lett a kasznis munka.
Post Reply