Smt wrote:Az ár tényleg jónak mondható, ha végleg így marad.
Én sem tudtam volna "Látatlanba mondom" 220-250 alatt megoldani meg én igazán nem is vagyok restaurátor. Szeretek elképzeléseket,gondolatokat lemezből kidolgozni. http://www.smt.sokoldal.hu/?oldal=bHYtaHagV8" onclick="window.open(this.href);return false;
Ez egy elég eredményes munkám,itt a gazdival voltak kisebb nagyobb gondok, de kész lett.
Köszönöm azért a lehetőséget ;)
ez a hot-rod nem semmi... milyen mocit rakott bele?
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8 '94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :. .: family rosso :.
Smt wrote:Az ár tényleg jónak mondható, ha végleg így marad.
Én sem tudtam volna "Látatlanba mondom" 220-250 alatt megoldani meg én igazán nem is vagyok restaurátor. Szeretek elképzeléseket,gondolatokat lemezből kidolgozni. http://www.smt.sokoldal.hu/?oldal=bHYtaHagV8" onclick="window.open(this.href);return false;
Ez egy elég eredményes munkám,itt a gazdival voltak kisebb nagyobb gondok, de kész lett.
Erről egy másik fórumon olyasmit olvashattunk , hogy a srác magának szögelte. Akkor most kié és ki csinálta ?
Persze félre is értelmezhettem, ezért kérdezem.
Smt wrote:Az ár tényleg jónak mondható, ha végleg így marad.
Én sem tudtam volna "Látatlanba mondom" 220-250 alatt megoldani meg én igazán nem is vagyok restaurátor. Szeretek elképzeléseket,gondolatokat lemezből kidolgozni. http://www.smt.sokoldal.hu/?oldal=bHYtaHagV8" onclick="window.open(this.href);return false;
Ez egy elég eredményes munkám,itt a gazdival voltak kisebb nagyobb gondok, de kész lett.
Erről egy másik fórumon olyasmit olvashattunk , hogy a srác magának szögelte. Akkor most kié és ki csinálta ?
Persze félre is értelmezhettem, ezért kérdezem.
Valahogy sejtettem hogy te vagy az
Na de akkor ehhez hozzászólnék én is pás szót, mivel ez egy helybeli cimboráé, és volt böven részem közremüködni az épitésében. Az alvázat , és a bódét Smt kollega csinállta, a motortömböt azt egy 6.4-es Big-blokkot sikerült beszerezni, és hozzá egy kéz váltót ami nem volt azonos a blokkal , igy egy nagyon hosszadalmas dolog volt olyan szakembert találni aki a közbetétet legyártotta. A többi össszetevöt azt apránként rendelgette meg amerikábol a srác, mivel ott kimondottan hot-rod-okhoz is lehet kapni már készre gyártott dolgokat. Pl futomühöz dolgok, lámpák stb... A motor is a nullárol indult, pestre vittük be felujjittatni egy óbudai gépmühelybe ahol elég nehézkesen de felujjitották, bár alig ment párezer km-t, és most csapágyas lett, ez még függöben is van hogy kinek a hibájábol, hamarosan szétlesz szedve ismét. Az autot valoban a srác rakosgatta össze, de azért volt miböl legyártatni, és megvenni az összetevöket, ez pedig sokat lenditett neki hogy hamar elkészülhessen.