Marci Caprija

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Post Reply
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Re: Marci Caprija

Post by gizmo »

jó képek, nekem is az üzletek előtti "retró" kép tetszik a legjobban :mrgreen:
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: Marci Caprija

Post by tomtom »

zsír a küszöbdíszléc. miről van újítva?
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

tomtom wrote:zsír a küszöbdíszléc. miről van újítva?
Homasitás, méterben vehető gagyi cucc... de még ez a legkevésbe feltűnően gagyi a kocsin.

Ideje lenne foglalkoznom az autómmal... :roll:
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

Ritkán írok az autóról, mert ritkán történik vele valami... de most úgy tűnik lesz vmi.

A szitu az, h most végzek a fősulin, gépészen, és ugye kell vmi szakdogát összehozni, és mindenképp szerettem volna összehozni a szükségest a hasznossal, és az tűnt a legjobb megoldásnak, hogy csináljunk vmit a gazdaságosabb üzemeltetés elérése érdekében... mert sose fogyasztott annyit az autó, amennyit szerettem volna... meg mostanában kezdett eléggé elegem lenni a k-jetből, mert többször megszivatott... Ugyh végül úgy alakult, h átépítjük a 2.8-ast K-jetről EFI-re. Konkrétan a 2.9-es injektorokkal, és ECU-val, map szenzorral lesz összehozva, és hála Istennek lett elég könnyen 2.8 EFI szívósor, meg pillangószelep, meg gyújtás is, úgyhogy még farigcsálni sem kell, aminek külön örülök. :-D
Persze meg kell említenem Bogyó úr segítőkészségét, aki nélkül biztos nem menne!

Szóval ma került hozzám pár cucc, amiket meg kell pucolásznom... és mivel úgy is dokumentálnom kell mindent a szakdoga miatt, ezért lehet, h rakok föl ide is képeket... ha lesz rá energiám. ;-)

És mivel meg szerettem volna venni egy nagyon szép kis MKI Fiestát, amiről aztán jól lecsúsztam, úgyh úgy döntöttem, h inkább abból a pénzből rendbe rakok a kocsin egy-két dolgot... aztán a végén talán még egy egész jó autó lesz belőle... 8-)
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Marci Caprija

Post by daytona »

Sok sikert a projekthez!! Egyebkent a Bankin vegzel? Akkor irigyellek, en tavaly szeptemberben kezdtem :mrgreen:
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

Ja a bánkin végzek... elég izgi, hogy mást ne mondjak... :lol:

Neked meg sok kitartást... gondolom nem kell ehhez se hozzátennem semmit... :lol:
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765
Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak

Re: Marci Caprija

Post by nyujoe »

daytona wrote:Sok sikert a projekthez!! Egyebkent a Bankin vegzel? Akkor irigyellek, en tavaly szeptemberben kezdtem :mrgreen:
...ha van tárgy vagy tanár amihez, akihez segítség kell szólj, hátha tudok ;-)
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: Marci Caprija

Post by proteus »

Az se ma volt amikor Bánki logot akartam csináltatni a felnikupakokra... :roll: :lol:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Marci Caprija

Post by daytona »

nyujoe wrote:
daytona wrote:Sok sikert a projekthez!! Egyebkent a Bankin vegzel? Akkor irigyellek, en tavaly szeptemberben kezdtem :mrgreen:
...ha van tárgy vagy tanár amihez, akihez segítség kell szólj, hátha tudok ;-)

Oooooo, lassuk csak...... :mrgreen: Ok, koszi!! ;-) Szenvedni kell vele, de egyelore meg mindennel tudok haladni.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Marci Caprija

Post by daytona »

levelboss wrote:Ja a bánkin végzek... elég izgi, hogy mást ne mondjak... :lol:

Neked meg sok kitartást... gondolom nem kell ehhez se hozzátennem semmit... :lol:
Koszi!! Hat nem, nyomatom ezerrel. Melo mellett van mit csinalni... :-?
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Marci Caprija

Post by daytona »

proteus wrote:Az se ma volt amikor Bánki logot akartam csináltatni a felnikupakokra... :roll: :lol:
Te is, fiam Brutus? :lol:
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: Marci Caprija

Post by proteus »

daytona wrote:
proteus wrote:Az se ma volt amikor Bánki logot akartam csináltatni a felnikupakokra... :roll: :lol:
Te is, fiam Brutus? :lol:
Az volt nekem a katonaság. :armada40
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

Na gyerekek, voltam ma teljesítménymérésen a Caprival... :-D Hát elég szörnyű adatok jöttek ki... amit csak azért nem bánok, mert pont az a célom, h lecseréljem az egészet.
A helyzet az, h valamiért teljesen el van szegényedve a keverékem, ami abban nyilvánul meg, h a lambda értékem 1,1 fölötti csőgázon is, a CO% értékem, meg 0,2 körül van... de hát ugye K-jet... kb örülök, ha működik. A teljesítmény adatok úgy alakultak 4. sebességi fokozatban, h a maximális kerékteljesítményem 4900-on 85,2 PS, a motorteljesítmény maximum 5300-on 117 PS, a max nyomatékom meg 163 Nm 3900-on. A maximális sebességem pedig 6100-as fordulaton 4-ben 173,4 km/h.
Fogyasztást nem tudtunk mérni, de tök mindegy is, ha ilyen szar az egész. A dolgohoz hozzátenném, h kb fél éve volt a kocsi Bandi bánál a K-jettel, amit gázelemzővel lőtt be... sztem nem ezek a CO értékek voltak rajta akkor.

Nagyon kíváncsi leszek, h milyen lesz ezek után az EFI-vel! 8-)
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: Marci Caprija

Post by Pudva »

levelboss wrote:Na gyerekek, voltam ma teljesítménymérésen a Caprival... :-D Hát elég szörnyű adatok jöttek ki... amit csak azért nem bánok, mert pont az a célom, h lecseréljem az egészet.
A helyzet az, h valamiért teljesen el van szegényedve a keverékem, ami abban nyilvánul meg, h a lambda értékem 1,1 fölötti csőgázon is, a CO% értékem, meg 0,2 körül van... de hát ugye K-jet... kb örülök, ha működik. A teljesítmény adatok úgy alakultak 4. sebességi fokozatban, h a maximális kerékteljesítményem 4900-on 85,2 PS, a motorteljesítmény maximum 5300-on 117 PS, a max nyomatékom meg 163 Nm 3900-on. A maximális sebességem pedig 6100-as fordulaton 4-ben 173,4 km/h.
Fogyasztást nem tudtunk mérni, de tök mindegy is, ha ilyen szar az egész. A dolgohoz hozzátenném, h kb fél éve volt a kocsi Bandi bánál a K-jettel, amit gázelemzővel lőtt be... sztem nem ezek a CO értékek voltak rajta akkor.

Nagyon kíváncsi leszek, h milyen lesz ezek után az EFI-vel! 8-)
Hol mérette az Úr?
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

Itten e:
http://teljesitmenymeres.hu/a_geprol_es_a_meresrol.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Budakalász...

Jófejek nagyon. A szaki, aki a gépet kezelte, eléggé vágta a k-jetet is, csipázza a régi vasakat... mesélte, h annó épített a ladájába k-jetet, és ő volt vele a király. Aszonta, h "3-ban is füstölt!" :lol:
Ford Capri 1978 2600 GT :D
Post Reply