Nem vagyok büszke rá

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by daniv6 »

Vettem zsír új Sierra rugókat, és nagyon feszesek. Ha ráállok a kocsira, meg se moccan, ha az asszony is ráál, akkor se; csak remélni tudom, hogy a közel 200kilos motor-váltó, (folyadékmennyiségek :arrow: kb 28liter) stb letudja nyomni az elejét. Mert különben jól fogok kinézni.
:lol: Holnap rakok föl képeket a futóműről. Én nem vagyok szervórajongó, ezért találtam ki ezt az egyszerű megoldást. Itt a gólyalábon a kormány erőkarja kb 2centivel hosszabb. Talán nem töri el a csuklómat.
(Azé remélem nem bukok bele a nagy variálásba.)



Sorry
(Hát nem rakok föl még, mert lemerűlt az aksi a gépbe, nem bírta a vakut, de majd pótolom.)
csak azért is......batman
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by daniv6 »

Tom!A bölcső átalakítás lényege, hogy benne kell hagyni a kocsiba felfogatva a helyén, a bakok belső oldala tövénél elvágni; a kívágott darabról méretezni a Sra bölcsőn a közepet; a Sra lengőkarok hosszabbak tehát a furataikat is ennek megfelelően hátrébb kell fúrni a C bölcsőben;.......sok minden van itt, le se tudom írni. Majd csinálok képeket, mihelyst feltöltöm az aksit.
Attachments
PICT0018.JPG
csak azért is......batman
Tom
szerszámadogató
Posts: 31
Joined: Sun May 25, 2008 10:54 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Csömör

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by Tom »

Hello!

köszi az infót! :ru:
Egy kérdés még felmerült bennem: ha a lengőkart,meg a gólyalábat akarom kicserélni,akkor a bölcsőt is mindenképpen ki kell cserélnem?
Gondolom igen,de te látod át ezt a helyzetet! Most elég frissek az infók a fejedben vizuálisan.
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by daniv6 »

A fejemben?!........zavarodás. De már kezd derengeni.
Nem kell kicserélni a bölcsőt, de a lengőkarfuratokat hozzá kell igazítani, és még valami! a S szilentek 2db-osak, a belső oldalukból le kell szedni annyit, sőt, még a lengőkar végét is le kell keskenyíteni, hogy beférjen a C bölcsőbe; Ennyi. Lehet, hogy a stabszilentnél is kell faragni, hogy az anyát rá lehessen tekerni.
A lényeg, hogy ha én megcsináltam, akkor nem egy bonyolult dolog.
(még nincs kipróbálva!)
csak azért is......batman
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by daniv6 »

Tokajra visszatérve.
Első capri-s bulim volt, kellemeset csalódtam. A márkatársak nagyon jó fejek, remélem, hogy én sem leszek szálka senkinek a szemében. Nálam sem csapódik le a pia látványmentesen, hajlamos vagyok a hülyeségre, bunkózásra; elnézést.
csak azért is......batman
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by daniv6 »

A Cosmikcar-t nézegettem ahogy ti is, úgy én is, ez tetszett legjobban, de sztem elég lesz csak a gépháztetőre, mert nagyon kicsinyítené a kocsit, úgy mint a sötét színek.
(A színek még nincsenek kitalálva, de biztos, hogy fekete nem lesz.)

http://www.cosmicar.hu/festek/index.php ... 2&w=Crazer" onclick="window.open(this.href);return false;
csak azért is......batman
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by daniv6 »

Kis lépések.......egyelőre ennyi. :|

És köszönjük Bogyónak az első lökhárítót.
Attachments
a hátsó fékek saját gyártmány
a hátsó fékek saját gyártmány
szép, szép de nem speer
szép, szép de nem speer
alulról kinyalva
alulról kinyalva
életem első hegesztése, gyakorolhattam volna máshol is
életem első hegesztése, gyakorolhattam volna máshol is
Mindig van feltárni való, a keréknél az új munkadarab a küszöb mögé fog kerülni.
Mindig van feltárni való, a keréknél az új munkadarab a küszöb mögé fog kerülni.
előre hoztam a hűtőt, de lehet, hogy még így is szűkös lesz
előre hoztam a hűtőt, de lehet, hogy még így is szűkös lesz
az erőforrás, felöltöztetve, óvva mindentől....
az erőforrás, felöltöztetve, óvva mindentől....
és csupaszon. A generátort én tettem lejjeb, eredetileg fönn van a szelepfedél mellett. Egyelőre csak nézem..
és csupaszon. A generátort én tettem lejjeb, eredetileg fönn van a szelepfedél mellett. Egyelőre csak nézem..
csak azért is......batman
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by levelboss »

Fú, hát ez a vas is nagyot fog ütni, ha elkészül! Bármilyen lehen a fénye, ezzel a mocival... 8)
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by daniv6 »

Sajnos a dolgok nem mennek simán. Megjöttek a megfelelő gyertyák (MotorCraft) ezzel nem viccelek. 15e ..............így hó végén :| .
Amit korábban vettem (Accel) 10é vettem, eladtam 4é. (Mekkora üzletember vagyok :!: :?: )
Fölraktam a sárvédőket. Fefe-ék mondták, hogy az egyik oldal rövidebb, megmértem -> jó. Mikor fölraktam, akkor már láttam, hogy nem kívül, hanem az oszlopnál kellett volna nézni. Pedig javítható lett volna amíg lent volt, mert csak az a belső lemez van hibásan bepontozva, úgy hogy nincs betolva ütközésig.
A taposónál találtam javítani valót amit már valaki korábban javított......megállazész.
A fékerő elosztót át kell helyezni, mert a leömlő beleér.
(Még a végén a kormánymű is át lesz rakva hátra. :D )
Pedig ha az ég a földdel összeér nov-ben akkor is be akarom indítani.
csak azért is......batman
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by gigford »

A motorról mondanál pár szót? Karbi, szívóteknő, tengely stb
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by daniv6 »

Szívesen mondok pár szót. '68as 302-es blokk, amibe mindent a Summit-tól vettem.
-600as Edl aut szivatós karbi, scoop, légszűrő
-Weiand X-cel szívósor
-Hengerenkénti leömlők (hosszú), dobok
-KB dome +0.60 dugók, gyűrűk, csapágyak ezt azé gépmhelyben rakták össze
-CCA-K31-330-3 summit cikkszámú vezérlés szett, csapágyak
-Proform beépített trafós elosztó
-alu (high volume) vízpumpa
-March alu ékszíjtárcsák, nívó pálca
-9mm Ford Racing gyertyakábel
-Arp csavar garnitúrák (több, mert valami mindig hiányzott)
-tömítés szett, gázbowden tartó, .........apróságok. :|
csak azért is......batman
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by daniv6 »

Ilyen nekünk isvaaaaaaaaaaaaaaaaaan :P
Attachments
PICT0004.JPG
csak azért is......batman
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by Mad Max »

Már mint kis gyerek?
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.

A Capri egy különleges autó!!!!!
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by holecz »

Mad Max wrote:Már mint kis gyerek?
Kisgyermek Caprival!!
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: Nem vagyok büszke rá

Post by gigford »

daniv6 wrote:Szívesen mondok pár szót. '68as 302-es blokk, amibe mindent a Summit-tól vettem.
-600as Edl aut szivatós karbi, scoop, légszűrő
-Weiand X-cel szívósor
-Hengerenkénti leömlők (hosszú), dobok
-KB dome +0.60 dugók, gyűrűk, csapágyak ezt azé gépmhelyben rakták össze
-CCA-K31-330-3 summit cikkszámú vezérlés szett, csapágyak
-Proform beépített trafós elosztó
-alu (high volume) vízpumpa
-March alu ékszíjtárcsák, nívó pálca
-9mm Ford Racing gyertyakábel
-Arp csavar garnitúrák (több, mert valami mindig hiányzott)
-tömítés szett, gázbowden tartó, .........apróságok. :|
Akkor a karbi kivételével szinte ugyanolyan jellegű motort csinálunk mi is. A 68'as blokk meg elég ritka, jobb mint az újabb verziók.
A +0.60 az már utolsó túlméret, ugye?
Post Reply