Nem vagyok büszke rá
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
A Használtautóról vettem, 600é az egészet; az az érdekes, hogy nem is akartam kocsit venni, - csak egy pár alkatrész miatt hívtam föl - oszt még is.
V8 :D , C3
(Ha lesz valami fölösben majd földobom.)
Az Escortot nem adtam el, mert több mint 500ba van és 160ezernél még alkudoztak, meg találgattak a kedves érdeklődők, hogy ilyen meg olyan. Oszt közbe egy karcolás sincs rajta. Úh., elhajtottam mindet a francba, a kocsit meg még jun-ban kivonattam ideigl-en. Most pihen, télen majd lehet, előveszem, ha kell.
V8 :D , C3
(Ha lesz valami fölösben majd földobom.)
Az Escortot nem adtam el, mert több mint 500ba van és 160ezernél még alkudoztak, meg találgattak a kedves érdeklődők, hogy ilyen meg olyan. Oszt közbe egy karcolás sincs rajta. Úh., elhajtottam mindet a francba, a kocsit meg még jun-ban kivonattam ideigl-en. Most pihen, télen majd lehet, előveszem, ha kell.
csak azért is......batman
- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
Re: Nem vagyok büszke rá
160-ért ide is jöhet! 8)daniv6 wrote:A Használtautóról vettem, 600é az egészet; az az érdekes, hogy nem is akartam kocsit venni, - csak egy pár alkatrész miatt hívtam föl - oszt még is.
V8 :D , C3
(Ha lesz valami fölösben majd földobom.)
Az Escortot nem adtam el, mert több mint 500ba van és 160ezernél még alkudoztak, meg találgattak a kedves érdeklődők, hogy ilyen meg olyan. Oszt közbe egy karcolás sincs rajta. Úh., elhajtottam mindet a francba, a kocsit meg még jun-ban kivonattam ideigl-en. Most pihen, télen majd lehet, előveszem, ha kell.
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Viszont a Mustang-ot eladtam. Fő csapás irány mégis csak a Capri-m. Most megint elő szedtem, hátha idénre sikerűl lábra állítani.
csak azért is......batman
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
Kitartás!
Ne add fel
Ne add fel
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Heló
Előszedtem megint ezt a kis szutykot, miután egy szivességi garázsba küldtem telelni. Sajnos olyan pára volt benn, hogy még a vastagon lefestett felületeket is befutotta a rozsda. Még alszom rá, de valszeg az lesz, Dunakeszin kb 3hét mulva telibe fogják szemcseszórni, aztán profin lealapozni. Azért kell még aludni rá, mert kb 200e Ft-ot fog kóstálni, és minden erőfeszítés ellenére így is lesznek támadási felületek az illesztéseknél ahol nem lehet kipucolni. Nem tudom mit kéne vele csinálni. Még abba reménykedek, hogy ha így lesz, akkor vmi jófajta üregvédő megoldja majd ezt. .
Előszedtem megint ezt a kis szutykot, miután egy szivességi garázsba küldtem telelni. Sajnos olyan pára volt benn, hogy még a vastagon lefestett felületeket is befutotta a rozsda. Még alszom rá, de valszeg az lesz, Dunakeszin kb 3hét mulva telibe fogják szemcseszórni, aztán profin lealapozni. Azért kell még aludni rá, mert kb 200e Ft-ot fog kóstálni, és minden erőfeszítés ellenére így is lesznek támadási felületek az illesztéseknél ahol nem lehet kipucolni. Nem tudom mit kéne vele csinálni. Még abba reménykedek, hogy ha így lesz, akkor vmi jófajta üregvédő megoldja majd ezt. .
csak azért is......batman
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
Nem tudom bazki, nagy meló ledrótozni de én ( már ) nem szórnám. Csak egy vélemény. Én rámennék dróttal meg csiszmisszel.
Kitartás a továbbiakban is !
Kitartás a továbbiakban is !
1980 Capri MK3
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Keresek olyan szakit, aki le tudná hajlítani a Capri alatt húzódó kipuffogó hátsó, a hidat kerülő elemét 60as csőből. PVC mintát vinnék, de a kocsit nem tudom mozgatni, még.
Kösz
Kösz
csak azért is......batman
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
őket ajánlanám: http://www.dinamit-dob.hu" onclick="window.open(this.href);return false; készült már ott jó pár Capri kipufogója!daniv6 wrote:Keresek olyan szakit, aki le tudná hajlítani a Capri alatt húzódó kipuffogó hátsó, a hidat kerülő elemét 60as csőből. PVC mintát vinnék, de a kocsit nem tudom mozgatni, még.
Kösz
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: Nem vagyok büszke rá
...én is voltam náluk a múlt héten, abszolút korrekt volt mind a főnök, mind a melósok...
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Heló
A változatosság kedvéért most sem tudok jó hírekkel szolgálni innen északról, azoknak akik Minket hiányolnak, mert sajnos nap-nap után jönnek az akadályok minde egyes kib@ott csavar megpróbál több kevesebb sikerrel me@patni. Vagyis, úgy néz ki idén sem fogunk tudni kigurulni, hiába van meg sokminden, kb ugyanannyi hiányzik is. Az időm kevés ahogy a pénzem is. Rajta vagyunk a dolgon, nem lesz kihajítva a Kicsike, de láthatóan föladtam magamnak a leckét nem kicsit. Ha újra kezdhetném, bizony fölújíttatnám a 2.9EFI-t, ami nagyon tuti volt,és ennyit a motorról. A többi meg csak csinosítgatás lenne.
Sajnálom Dartonit kollégát, hogy ugrott a V8 projektje, és Holecz Bácsit, hogy meg kellett válni a vastól; én nem szeretném lapátra tenni a dolgot semmiképpen, ennyivel tartozom a kocsimnak is, meg a családomnak is, meg magamnak is, meg nektek is, hogy föltartottalak ezzel kapcsolatban már korábban is.
Rajta vagyunk a szeren mindenesetre. Majd jelentkezem, ha lesz valami jóság.
Csao
A változatosság kedvéért most sem tudok jó hírekkel szolgálni innen északról, azoknak akik Minket hiányolnak, mert sajnos nap-nap után jönnek az akadályok minde egyes kib@ott csavar megpróbál több kevesebb sikerrel me@patni. Vagyis, úgy néz ki idén sem fogunk tudni kigurulni, hiába van meg sokminden, kb ugyanannyi hiányzik is. Az időm kevés ahogy a pénzem is. Rajta vagyunk a dolgon, nem lesz kihajítva a Kicsike, de láthatóan föladtam magamnak a leckét nem kicsit. Ha újra kezdhetném, bizony fölújíttatnám a 2.9EFI-t, ami nagyon tuti volt,és ennyit a motorról. A többi meg csak csinosítgatás lenne.
Sajnálom Dartonit kollégát, hogy ugrott a V8 projektje, és Holecz Bácsit, hogy meg kellett válni a vastól; én nem szeretném lapátra tenni a dolgot semmiképpen, ennyivel tartozom a kocsimnak is, meg a családomnak is, meg magamnak is, meg nektek is, hogy föltartottalak ezzel kapcsolatban már korábban is.
Rajta vagyunk a szeren mindenesetre. Majd jelentkezem, ha lesz valami jóság.
Csao
csak azért is......batman
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Nem vagyok büszke rá
ne add fel! szopás az van itt is, Machine kolléga autójával az utobbi hetekben az egyet előre kettőt hátra utat járjuk, de fél év után már legalább ment pár száz métert a saját lábán. igaz hogy utánna még jobban szét kellett szedni a mocit, de egyszer csak kész lesz.daniv6 wrote:Heló
A változatosság kedvéért most sem tudok jó hírekkel szolgálni innen északról, azoknak akik Minket hiányolnak, mert sajnos nap-nap után jönnek az akadályok minde egyes kib@ott csavar megpróbál több kevesebb sikerrel me@patni. Vagyis, úgy néz ki idén sem fogunk tudni kigurulni, hiába van meg sokminden, kb ugyanannyi hiányzik is. Az időm kevés ahogy a pénzem is. Rajta vagyunk a dolgon, nem lesz kihajítva a Kicsike, de láthatóan föladtam magamnak a leckét nem kicsit. Ha újra kezdhetném, bizony fölújíttatnám a 2.9EFI-t, ami nagyon tuti volt,és ennyit a motorról. A többi meg csak csinosítgatás lenne.
Sajnálom Dartonit kollégát, hogy ugrott a V8 projektje, és Holecz Bácsit, hogy meg kellett válni a vastól; én nem szeretném lapátra tenni a dolgot semmiképpen, ennyivel tartozom a kocsimnak is, meg a családomnak is, meg magamnak is, meg nektek is, hogy föltartottalak ezzel kapcsolatban már korábban is.
Rajta vagyunk a szeren mindenesetre. Majd jelentkezem, ha lesz valami jóság.
Csao
egyébként mi hiányzik? mert apróságokkal tudok segíteni, ha olyanok kellenek (spéci csavarok, apro patentok stb)
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Nem vagyok büszke rá
Már megfogadtam, hogy nem írok többet, mert már kezd szánalmas lenni, de mégis. Max akit nem érdekel, az nem olvassa.
Mint írtam Hattyu-nál, nálam nem a motor miatt van a csúszás minden évben. Az is meg a hajtáslánc is a helyén van. Sajnos ehhez át kellett alakítani a kardánalagutat, kiszorult a gyári fűtés - ezzel nem tudom, hogy mi lesz, nem fér be.
És persze az egész pedálsort át kellett alakítani. Új pedálokat kellett gyártanom. Ill a gázpedál az nem lett jó, az majd part2. Talán sikerül.
Kijebb került az egész fék a rásegítővel együtt, hogy ne koppanjon a szelepfedélnek. A fékerő elosztó pedig megközelíthetetlen helyen van.
A hengerenkénti leömlő egyik darabja sem passzolt. Eleve olyan szögben állt, hogy beleütött az önindítóba, és a váltóba, ráadásul leért a földig. De most már a helyén van és szépek.
Egy AOD váltó van alattunk, de shiftert az életbe nem találtam a környéken marad a Scorpio shifter. Ennek viszont nem ugyanaz a váltóútja az 1., 2. nem kapcsolható manuálban.
A futómű fogalmam sincs, hogy fog viselkedni, toronycsapágyas Sierra elsők manuál Sierra kormányművel és lengőkarokkal. Alul a Mustang egydarabból álló kardánja, hátul szintén az Ő hídja van, a két kapaszkodó-kitámasztó karocska kiváltotta az eredeti stabrudacskát. Ezekse mentek maguktól a helyükre.
Scorpio féle hűtőrendszert alkalmaztam, 2 elektromos ventillátor van, ennek bekötéséhez ill az elkt AC bekötéséhez kell a Bogyó. Várjuk a motortéri kábelköteget soxerettel, és amint megérkezik már minden adott lesz a motorstarthoz. Persze még kéne vennem egy akksit meg egy rakás cuccot, meg még van egy csomó kasznimeló rajta. Fényezni is kéne.Idén tuti, hogy esztétikailag nem lesz kész annyira, hogy bármilyen rendezvényre elvihessem, de szerkezetileg szerintem meglesz, ha minden jól megy.
Aztán csak remélem, hogy nem üti fel a a fejét valami giga hiba a beindítást követően.
(Még annyit, hogy akinek van segítsége, vagy valaki a környékén akihez fordulhat az becsülje meg. Láttam itt valahol, hogy 3-an csiszoltak egy kasznit, én ezt is egyedül fogom. Az össz tényleges segítségem annyi, amit itt értekezünk, ill a legjobb gyerekkori barátom, aki a mozdítható alkatrészek felületkezelését végezte. Ezen kívül a fékcsőhajlító fogótól a kasznis kalapácsoktól, irodalmaktól és a satupadtól kezdve, a Co hegesztőig mindent meg kellett vennem időközben és még az alkatrészeket is ezenfelül. Sajnos minden fölös alkatrészől megkellett szabadulnom, hogy tudjam magam finanszírozni. De persze ez kevés és már nincs mit eladnom.
Nem rinyálok, ne érts félre, - mert szívesen foglalkozom a vassal - , csak szar, hogy megy az idő. ) Ennyi egyelőre.
Most megyek lefestem a kipuf csonkokat, aztán csinálok egy gázpedált.
Mint írtam Hattyu-nál, nálam nem a motor miatt van a csúszás minden évben. Az is meg a hajtáslánc is a helyén van. Sajnos ehhez át kellett alakítani a kardánalagutat, kiszorult a gyári fűtés - ezzel nem tudom, hogy mi lesz, nem fér be.
És persze az egész pedálsort át kellett alakítani. Új pedálokat kellett gyártanom. Ill a gázpedál az nem lett jó, az majd part2. Talán sikerül.
Kijebb került az egész fék a rásegítővel együtt, hogy ne koppanjon a szelepfedélnek. A fékerő elosztó pedig megközelíthetetlen helyen van.
A hengerenkénti leömlő egyik darabja sem passzolt. Eleve olyan szögben állt, hogy beleütött az önindítóba, és a váltóba, ráadásul leért a földig. De most már a helyén van és szépek.
Egy AOD váltó van alattunk, de shiftert az életbe nem találtam a környéken marad a Scorpio shifter. Ennek viszont nem ugyanaz a váltóútja az 1., 2. nem kapcsolható manuálban.
A futómű fogalmam sincs, hogy fog viselkedni, toronycsapágyas Sierra elsők manuál Sierra kormányművel és lengőkarokkal. Alul a Mustang egydarabból álló kardánja, hátul szintén az Ő hídja van, a két kapaszkodó-kitámasztó karocska kiváltotta az eredeti stabrudacskát. Ezekse mentek maguktól a helyükre.
Scorpio féle hűtőrendszert alkalmaztam, 2 elektromos ventillátor van, ennek bekötéséhez ill az elkt AC bekötéséhez kell a Bogyó. Várjuk a motortéri kábelköteget soxerettel, és amint megérkezik már minden adott lesz a motorstarthoz. Persze még kéne vennem egy akksit meg egy rakás cuccot, meg még van egy csomó kasznimeló rajta. Fényezni is kéne.Idén tuti, hogy esztétikailag nem lesz kész annyira, hogy bármilyen rendezvényre elvihessem, de szerkezetileg szerintem meglesz, ha minden jól megy.
Aztán csak remélem, hogy nem üti fel a a fejét valami giga hiba a beindítást követően.
(Még annyit, hogy akinek van segítsége, vagy valaki a környékén akihez fordulhat az becsülje meg. Láttam itt valahol, hogy 3-an csiszoltak egy kasznit, én ezt is egyedül fogom. Az össz tényleges segítségem annyi, amit itt értekezünk, ill a legjobb gyerekkori barátom, aki a mozdítható alkatrészek felületkezelését végezte. Ezen kívül a fékcsőhajlító fogótól a kasznis kalapácsoktól, irodalmaktól és a satupadtól kezdve, a Co hegesztőig mindent meg kellett vennem időközben és még az alkatrészeket is ezenfelül. Sajnos minden fölös alkatrészől megkellett szabadulnom, hogy tudjam magam finanszírozni. De persze ez kevés és már nincs mit eladnom.
Nem rinyálok, ne érts félre, - mert szívesen foglalkozom a vassal - , csak szar, hogy megy az idő. ) Ennyi egyelőre.
Most megyek lefestem a kipuf csonkokat, aztán csinálok egy gázpedált.
csak azért is......batman