sperr difik

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
vasparipa
egyedülisszerelhet
Posts: 521
Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Főd

Re: sperr difik

Post by vasparipa »

Marcocapri wrote:Megnéztük a rázás okát, és hát sajnos széthullat a kardánkereszt egyikk csapágya!!!! sikerült megoldani:) Köszi a segítséget!!!
:smt023 :045: :052:
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
User avatar
vasparipa
egyedülisszerelhet
Posts: 521
Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Főd

Re: sperr difik

Post by vasparipa »

holecz wrote:
vasparipa wrote:
Marcocapri wrote:Megnéztük a rázás okát, és hát sajnos széthullat a kardánkereszt egyikk csapágya!!!! sikerült megoldani:) Köszi a segítséget!!!
:nem: A VASPARIPA már foglalt :fcp238:
Ki foglalta el??? :mrgreen: :lol:
Hát a BÓTI foglaLÓ!!! :lo:
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: sperr difik

Post by holecz »

Látom a bóti foglaLÓ, jó nagy lócitromokat is tud szülni... :mrgreen:
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: sperr difik

Post by szszaby »

Egy sima 2,0 difi mennyi paci erőig használható?
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: sperr difik

Post by Tibi »

szszaby wrote:Egy sima 2,0 difi mennyi paci erőig használható?
Mit tervezel má' megint ? :)
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: sperr difik

Post by szszaby »

Én semmit, csak másét kéne alakítani és érdekelne mit bír.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: sperr difik

Post by capriv6 »

szszaby wrote:Egy sima 2,0 difi mennyi paci erőig használható?
Mi köze van az áttétel aránypároknak a LE-hőz!
Vagy a bolygómüvet kérdezed?
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: sperr difik

Post by szszaby »

capriv6 wrote:
szszaby wrote:Egy sima 2,0 difi mennyi paci erőig használható?
Mi köze van az áttétel aránypároknak a LE-hőz!
Vagy a bolygómüvet kérdezed?
Mivel az autóba ilyen van azért kérdeztem így, de akkor úgy kérdem, hogy a bolygómű mennyit visel el. :lol:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: sperr difik

Post by capriv6 »

szszaby wrote:
capriv6 wrote:
szszaby wrote:Egy sima 2,0 difi mennyi paci erőig használható?
Mi köze van az áttétel aránypároknak a LE-hőz!
Vagy a bolygómüvet kérdezed?
Mivel az autóba ilyen van azért kérdeztem így, de akkor úgy kérdem, hogy a bolygómű mennyit visel el. :lol:

Szerintem normállis használat esetén Kb160Le + egy kicsi..
De ez függ az állapottol és hogy milyen lábbal használod!
Nállam 3-évenként álltalában szétesett 3.0 essex motorral.
Álltarában a tengely rágta szét a házat és megszorult..
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: sperr difik

Post by szszaby »

Köszi!
Ford Capri MkI Essex
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: sperr difik

Post by levelboss »

Ma beszélgettem kicsit Protival és előjött ez a diffi ügy. Mondtam neki, h az autónak kb olyan hangja szokott lenni, mint a régi távolsági Ikarus buszoknak, ami valszeg diffi hang. Meg a Driver is mondta, meg mutatta is, h elég nagy a holtjátéka a diffimnek, ugyh igencsak cserés a dolog. Arról nem is beszélve, h én is félek tőle... nagyon nem szeretnék egy meglepetésszerű törésben részt venni. Meg a Proti azt is mondta, h szerinte ez fontosabb, mint a kasztni. És ebbe persze van is ráció, csak olyan jó lenne, ha szép is lenne az autó. :( És ha már diffi, legyen sperr. Az a másik fele a dolognak, h mostanában lesz is rá lehetőségem megcsináltatni.
Szóval mit ajánlotok? Valaki mostanában, közeljövőben tervez ilyen csináltatást rajtam kívül?
Nyilván van a kisvárdai téma, meg a csepeli. Valamint a Proti pedzegetett egy olyat is, h esetleg más autókból (pl: újabb pickupokból) átműteni egy hidat. Szerintetek erre mennyi a ráció? Én belegondolgattam, és nem nagyon ismerek 4 csavaros pickup hidat... Ha meg azt elkezdjük kókányolni az már megint csak kókány lesz, az meg nem jó.
No? Okosság?
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: sperr difik

Post by szszaby »

Gigfordnak sperr-je van kérdezd őt. Ő külhonba vette, és jól szuperál.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: sperr difik

Post by szszaby »

http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... a&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;

Pontosabban torsen rendszerű.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: sperr difik

Post by proteus »

Nem azt mondtam, hogy fontosabb a kaszninál, hanem hogy garázs nélkül ne kezdj bele az autó szétszedésébe, inkább ezt csináld meg. :wink: Ha meg azt nézzük petya hogy járt a szirénával... :smt022
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: sperr difik

Post by Bogyo28 »

levelboss wrote:Ma beszélgettem kicsit Protival és előjött ez a diffi ügy. Mondtam neki, h az autónak kb olyan hangja szokott lenni, mint a régi távolsági Ikarus buszoknak, ami valszeg diffi hang. Meg a Driver is mondta, meg mutatta is, h elég nagy a holtjátéka a diffimnek, ugyh igencsak cserés a dolog. Arról nem is beszélve, h én is félek tőle... nagyon nem szeretnék egy meglepetésszerű törésben részt venni. Meg a Proti azt is mondta, h szerinte ez fontosabb, mint a kasztni. És ebbe persze van is ráció, csak olyan jó lenne, ha szép is lenne az autó. :( És ha már diffi, legyen sperr. Az a másik fele a dolognak, h mostanában lesz is rá lehetőségem megcsináltatni.
Szóval mit ajánlotok? Valaki mostanában, közeljövőben tervez ilyen csináltatást rajtam kívül?
Nyilván van a kisvárdai téma, meg a csepeli. Valamint a Proti pedzegetett egy olyat is, h esetleg más autókból (pl: újabb pickupokból) átműteni egy hidat. Szerintetek erre mennyi a ráció? Én belegondolgattam, és nem nagyon ismerek 4 csavaros pickup hidat... Ha meg azt elkezdjük kókányolni az már megint csak kókány lesz, az meg nem jó.
No? Okosság?
Sajnos amit írsz az csak fél igazság, mert attól hogy veszel egy sperr-t, attól még búghat a hidad. mert ugye az áttétel szokott bugni vagy a csapágy, a difi középső része inkább kiverődik. tehát egy kisvárdai vagy egy angolból rendelt sperr nem oldja meg a problémákat. a csepeli embert meg kell kérdezni hogy áttételt is csinál e ujjat, mert az lenne a tuti + sperr...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Post Reply