sperr difik

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Post Reply
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

sperr difik

Post by gizmo »

Elég sokat volt már róla szó, azóta készült már ilyen kis hazánkban, mik a tapasztalatok vele? Vagy mindenki a polcon tartja? :shock:
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Beta balázs azt mondja, hogy a 2.3 motor meg a széles hátsó kerekek miatt kicsit kevés az erő a kocsijában a sperrhez, nem tudja a moci rendesen elforgatni a két kereket. Szoval a 8-as rajzolgatáshoz szerinte kevés a 2.3. Nekem csak tavasszal lesz bent a kocsiban a sperr, majd akkor tudok részleteket mondani, hogy a 2.8 karbi kis piszkálásokkal mire képes vele.

Ja meg ha érdekel valakit , van egy BMW sperr-em eladó, elméletileg bele lehet aplikálni a capriba.
Last edited by Bogyo28 on Sat Mar 10, 2007 10:17 pm, edited 2 times in total.
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

bogyo28 wrote:Beta balázs azt mondja, hogy a 2.3 motor meg a széles hátsó kerekek miatt kicsit kevés az erő a kocsijában a sperrhez, nem tudja a moci rendesen elforgatni a két kereket. Szoval a 8-as rajzolgatáshoz szerinte kevés a 2.3. Nekem csak tavasszal lesz bent a kocsiban a sperr, majd akkor tudok részleteket mondani, hogy a 2.8 karbi kis piszkálásokkal mire képes vele.

Ja meg ha érdekel valakit , van egy BMW sperr-em eladó, elméletileg bele lehet aplikálni a capriba.
Szia!
Ezek szerint benn van már neki. :burn: 8)
úgy akartad mondani, hogy a 2.8 3db piszkált karbival mit fog tudni?:twisted:
Milyen bmw sperrt lehet beépíteni a Capri hídba? Mert nem láttam még működő példányt itthon, kivéve a bmw motoros, váltós, sperr-es kék Capri-t!

Neked mennyiből jött kis a sperr? :roll:
Guest

Post by Guest »

igen, a 3 karbis 2.8 a cél. én anno vettem egy bmw sperr difit. a belseje belefér a capri hidba, csak némi gépmunka kell hozzá, hogy a féltengely belecsusszon a helyére. én megvettem 100-ért a Balázsék által gyártatott spert, ennél olcsobban senki nem gyárt szerintem. a bmw átalakitás ennél olcsobb, de kell hozzá egy ráérö és hozzáértő esztergályos, ez nálam nem jött össze.
CAPRiMANiA

Post by CAPRiMANiA »

A bmw SPERRT TÖRDELI AZ A CAPRI, KI TUDJA, TALÁN A KÉT MÁRKA KÖZTI SOKÉVES ELLENTÉT MIATT. BOGYÓ, AMÚGY BEVÁLT A HAZAI SPERR? MILYEN?
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Én még csak megvettem, beépítve januárban lesz. Ami nekem megmaradt bmw sperr, az nem az ami az átépitett vasban van. kb ugyanakkora mint az itthon gyártott, csak a féltengelyméretek mások. ha érdekel, odaadom, hátha ki tudsz hozni belöle valamit. fizteni nem kell érte, csak ha esetleg beépül valahova, addig bárkinek odaadom ingyen, egyetlen feltétel hogy ne a garázsban álljon, hanem készüljön belöle valami.
Last edited by Bogyo28 on Sat Mar 10, 2007 10:15 pm, edited 1 time in total.
CAPRiMANiA

Post by CAPRiMANiA »

OK, akkor már ne ajánld másnak, én elhozom, illetve beszéljünk személyesen. A telefonszámodat elküldenéd a kravcsek@index.hu-ra? Köszi.
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

speer diffi

Post by driver »

Haho emberek! időközben sikerült tapasztalatokat gyüjteni és némi plusz loerőt előcsalogatni a 2,3i ből. Gyertya csere,gyujtokábel csere, apro beállitások után egyszerre két kerékkel füstölök. :burn: Amugy kanyarban nagyon stabil az autó és érezhetően jobb a gyorsulása.Nekem nagyon bevált, ajánlom mindenkinek! (Az új motorommal pedig nem lesz ellenfelem még a turbósok sem) :twisted:
User avatar
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150
Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:

Post by taunus73sw »

Na de mi lesz az!
Csak irogatod, sejtelmeskedsz, de mi a konkrétum? :roll:
V8 ?
1973 TAUNUS SW 1600 XL
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

vagy egy 24v-s szintén Ford V6? :?: :twisted:
User avatar
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150
Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:

Post by taunus73sw »

Attól a turbók azért többet tudnak, ha mindem igaz.
1973 TAUNUS SW 1600 XL
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

""Az új motorommal pedig nem lesz ellenfelem még a turbósok sem ""

nana, nana
:D
8)

ne tegyunk konnyelmu kijelenteseket :nem:
es ne titkolozzunk, mert az nem izgis, az izgis, hogy kinek hogyan sikerul megoldania a terveit:)
en sem teszem, sot, meg is eloztek, de sebaj:)
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

speer diffi

Post by driver »

Sziasztok! Nem titkolódzok,csak még ami nincs beépitve az csak valószinűsithető ,hogy jó lesz. A tervem: 3.0 cosworth K-jet befecskendezéssel,3x3 leömlővel,és hagyományos gyújtással. Paraméterek:scorpió 1600kg gyorsulása 8.3,capri 1100kg gyorsulása ? A motor gyári teljesitménye 207Le, átalakitásaim után kb.220-230Le körül lesz.
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

folytatom az EPULO CAPRIK-ban, oda valo.
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

Volt szó bmw sperr-ről. Van most egy eladó 50-ért, csakhát a tulaj nem akarja szétszedni, így nem tudom megnézni, hogy ki lehet-e valamit hozni belőle. Csinált már valaki ilyesmit?
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
Post Reply