Épülő CAPRI-k

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Locked
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by levelboss »

kuzsi wrote:nincs valakinek véletlenül mk1-hez kapcsolási rajza?...újra kéne vezetékelni az autót
bogyo28 wrote:
kuzsi wrote:köszi a segítséget...ha nem lesz kishazánkban normális akkor vagy rendelek az oldars-ról, vagy az angol oldalról, illetve van még ez a helyrepofozó szett is....
amúgy a középső boxon az elakadásjelző fölött az a visszajelző a kontroll lámpa lehet...legalábbis egy régebbi Veterán újságban láttam egy (nem GT) mk1-es Caprit...abban a km óra mellet volt az elakadásjelző, illetve ez a visszajelző..valószínű hogy ebben a verdában ezeket lepaterolták a váltóhoz...
atyám! segíts....ha az ott a buszkapcsolók helyén a lámpa kapcs. lehetett...akkor a buhera lehet hogy megint teret hódított magának...2 kapcsolóval oldotta meg a világítást... :(
apropó...nincs valakinek mk1-hez teljes kapcsolási rajza? mert ami ebben a kocsiban van vezetékek terén az tarthatahlan...ez alapján nem lehet újrakábelezni a kocsit
szerintem van....sőt, megnéztem az MK1 haynes manuált, van benne kapcs rajz több féle műszerfal tipushoz is...
:wink:
User avatar
kuzsi
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sat Jan 20, 2007 5:06 pm

Post by kuzsi »

levelboss wrote:
kuzsi wrote:nincs valakinek véletlenül mk1-hez kapcsolási rajza?...újra kéne vezetékelni az autót
bogyo28 wrote:
kuzsi wrote:köszi a segítséget...ha nem lesz kishazánkban normális akkor vagy rendelek az oldars-ról, vagy az angol oldalról, illetve van még ez a helyrepofozó szett is....
amúgy a középső boxon az elakadásjelző fölött az a visszajelző a kontroll lámpa lehet...legalábbis egy régebbi Veterán újságban láttam egy (nem GT) mk1-es Caprit...abban a km óra mellet volt az elakadásjelző, illetve ez a visszajelző..valószínű hogy ebben a verdában ezeket lepaterolták a váltóhoz...
atyám! segíts....ha az ott a buszkapcsolók helyén a lámpa kapcs. lehetett...akkor a buhera lehet hogy megint teret hódított magának...2 kapcsolóval oldotta meg a világítást... :(
apropó...nincs valakinek mk1-hez teljes kapcsolási rajza? mert ami ebben a kocsiban van vezetékek terén az tarthatahlan...ez alapján nem lehet újrakábelezni a kocsit
szerintem van....sőt, megnéztem az MK1 haynes manuált, van benne kapcs rajz több féle műszerfal tipushoz is...
:wink:
na igen :D
ilyen az ha az ember nem lát a szemétől :lol:
Capri 4ever!
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

Kuzsi ha minden igaz van egy szerelési kézi könyvem I-es V motorokhoz.
Asszem abban van. A te motorod V?
User avatar
kuzsi
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sat Jan 20, 2007 5:06 pm

Post by kuzsi »

Mad Max wrote:Kuzsi ha minden igaz van egy szerelési kézi könyvem I-es V motorokhoz.
Asszem abban van. A te motorod V?
Igen V4, 1700cc
Capri 4ever!
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
User avatar
kuzsi
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sat Jan 20, 2007 5:06 pm

Post by kuzsi »

na...talán valami végre elkészülhet...itt volt a kárpitos...és bevállal mindent...padlókárpittól fogva a tetőikárpiton, oldal és ajtókon át ülésig mindent....egyetlen egyet nem...a műszerfal tetejét...ami viszont ki van repedve...de azt mondta tud megoldást rá :D
Capri 4ever!
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

kuzsi wrote:....egyetlen egyet nem...a műszerfal tetejét...ami viszont ki van repedve...de azt mondta tud megoldást rá :D
Azt a Bogyó flokkolással oldotta meg...
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Voltam hétvégén a mesternél:

Kb a fele ki lett cserélve, rendesen két lemezből, alul - fölül javítva:

Image

A nyúlvány kívül - belül javítva lett. Egy helyen el volt rothadva, aztán az előzőember rányomott egy foltot, azt kivágta és kapott rendeset.

Image

Anyós oldal....

Image

... hááát ide jutott október közepe óta....
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Hát nem vitte túlzásba. :shock:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

szszaby wrote:Hát nem vitte túlzásba. :shock:
Annyira nem, még várok hátha halad vele aztán ha nem akkor el kell vinni a picsába onnan....
1980 Capri MK3
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Tibi wrote:
szszaby wrote:Hát nem vitte túlzásba. :shock:
Annyira nem, még várok hátha halad vele aztán ha nem akkor el kell vinni a picsába onnan....

Jo munkahoz ido kell... :) :wink:
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

gigford wrote:
Tibi wrote:
szszaby wrote:Hát nem vitte túlzásba. :shock:
Annyira nem, még várok hátha halad vele aztán ha nem akkor el kell vinni a picsába onnan....

Jo munkahoz ido kell... :) :wink:
Az lehet...na, de ennyi! :?
Ford Capri MkI Essex
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

szszaby wrote:
gigford wrote:
Tibi wrote: Annyira nem, még várok hátha halad vele aztán ha nem akkor el kell vinni a picsába onnan....

Jo munkahoz ido kell... :) :wink:
Az lehet...na, de ennyi! :?
Jo lakatost kell talalni, ennyi a titka, nem igaz szszaby? 8)
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

gigford wrote: Jo lakatost kell talalni, ennyi a titka, nem igaz szszaby? 8)
Az a baj, hogy sajna ez sem úgy indult, hogy olyat keresek aki leszarja az egészet, csak ez lett belőle. Remélem te nem jársz így.
1980 Capri MK3
vincsab
márokosanistudnézni
Posts: 71
Joined: Tue May 23, 2006 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Göd
Contact:

Post by vincsab »

Hát ez elég gyenge!Nálam sem szokott rövid ideig tartani a lakatolás, de ez?!?! :shock:
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Megmondom őszintén amit ott a torpedólemezzel kezdett az nekem elég fura... Mért nem egy darabból készíti oda a foltot? Hulladékanyagból dolgozik? Vagy azért, hoyg több legyen a hegesztés, ahol utána elkezd rohadni? Jajj... Lehet el kéne hozni a verdát, mielőtt komoly baja lesz...
A többi mondjuk nem néz ki rosszul, bár nem tudom milyen volt előtte.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Locked