Gimme horsepower!!!
A csempedarab 5*20 cm. Csak a méretarány miatt.... :D


Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Helyreállításban szerintem leginkább magadra hallgass, persze ki lehet kérni mások véleményét, de a saját izlésed legyen a meghatározó. A vélemények azért jók , hogy ha tul vad dolgot tervezel, ne akkor mosolyogjanak rajtad amikor már megcsináltad, hanem még szoljanak elötte. Igazándiból ha nem ragaszkodsz a gyári állapothoz mindegy mit teszel bele, mármint olyan dolgokból ami illik is bele. Ez sajnos nem mondható el az autoval közel egyidős szocialista ipar álltal gyártott kapcsolokra, az én automban is volt min. 3 belőle. A vak kapcsolok helyére bele lehet rakni akár gyári kapcsolokat is, az van bontva dögivel, max mást kapcsolnak vele. Amit kerülni kell a a gányolás, inkább várjál többet ha a normális megoldás többe kerül, a végén megéri, hiszen neked is jobban fog tetszeni a végeredmény...kuzsi wrote:és hogy említsek még egy-két barbárságot....a hátsó kerekeknél az "ál"szellőzőket a fazon egy lemezcsavarral rakta vissza...mert ugye gondolom mikor levette a kis füleket sorra letörte róluk...és egy hiányzik is...arról nem is beszélve hogy a műszerfalból is eltüntetett 2 kapcsolót...valami ócska vackot rakott be...aztán (a képen lehet hogy látszik) berakott 2 kapcsolót buszból is
amivel az ajtót szokás nyitogatni...még nem sikerült megfejtenem mire jók...pedig be vannak kábelezve
amúgy láttam egy gyári képet...ott a műszerfalban az órák mellett csak 2 kapcsoló volt....2 helye meg "üresen volt hagyva"...így kéne helyreállítani is?
szép méretes darba! ez most melyik mocira fog felkerülni?Dartonit wrote:Juhéééé! Megjött a karbim!
Gimme horsepower!!!
A csempedarab 5*20 cm. Csak a méretarány miatt.... :D
OK...köszi amúgy hogy segítetek amiben tudtok :D nem tudod véletlenül hogy a V6 bakelitkereke jó e a V4 hez? tudom elég furán hangzik, de kellene valami megoldás mert a szerelő lassan szeretné a motort összerakni....de ennek a bakelitkereke telejesen tropa....nincs 1 db épp fog rajta :( a V4 34 fogas és a furat átmérője 22mmbogyo28 wrote:Helyreállításban szerintem leginkább magadra hallgass, persze ki lehet kérni mások véleményét, de a saját izlésed legyen a meghatározó. A vélemények azért jók , hogy ha tul vad dolgot tervezel, ne akkor mosolyogjanak rajtad amikor már megcsináltad, hanem még szoljanak elötte. Igazándiból ha nem ragaszkodsz a gyári állapothoz mindegy mit teszel bele, mármint olyan dolgokból ami illik is bele. Ez sajnos nem mondható el az autoval közel egyidős szocialista ipar álltal gyártott kapcsolokra, az én automban is volt min. 3 belőle. A vak kapcsolok helyére bele lehet rakni akár gyári kapcsolokat is, az van bontva dögivel, max mást kapcsolnak vele. Amit kerülni kell a a gányolás, inkább várjál többet ha a normális megoldás többe kerül, a végén megéri, hiszen neked is jobban fog tetszeni a végeredmény...kuzsi wrote:és hogy említsek még egy-két barbárságot....a hátsó kerekeknél az "ál"szellőzőket a fazon egy lemezcsavarral rakta vissza...mert ugye gondolom mikor levette a kis füleket sorra letörte róluk...és egy hiányzik is...arról nem is beszélve hogy a műszerfalból is eltüntetett 2 kapcsolót...valami ócska vackot rakott be...aztán (a képen lehet hogy látszik) berakott 2 kapcsolót buszból is
amivel az ajtót szokás nyitogatni...még nem sikerült megfejtenem mire jók...pedig be vannak kábelezve
amúgy láttam egy gyári képet...ott a műszerfalban az órák mellett csak 2 kapcsoló volt....2 helye meg "üresen volt hagyva"...így kéne helyreállítani is?
szerintem nem egyezik, és most megmérni sem tudom a v6-ot, mert már összeraktuk a szétszedett mocit. a taunuszos forumon érdeklődj, hátha ott van valakinek...kuzsi wrote:OK...köszi amúgy hogy segítetek amiben tudtok :D nem tudod véletlenül hogy a V6 bakelitkereke jó e a V4 hez? tudom elég furán hangzik, de kellene valami megoldás mert a szerelő lassan szeretné a motort összerakni....de ennek a bakelitkereke telejesen tropa....nincs 1 db épp fog rajta :( a V4 34 fogas és a furat átmérője 22mmbogyo28 wrote:Helyreállításban szerintem leginkább magadra hallgass, persze ki lehet kérni mások véleményét, de a saját izlésed legyen a meghatározó. A vélemények azért jók , hogy ha tul vad dolgot tervezel, ne akkor mosolyogjanak rajtad amikor már megcsináltad, hanem még szoljanak elötte. Igazándiból ha nem ragaszkodsz a gyári állapothoz mindegy mit teszel bele, mármint olyan dolgokból ami illik is bele. Ez sajnos nem mondható el az autoval közel egyidős szocialista ipar álltal gyártott kapcsolokra, az én automban is volt min. 3 belőle. A vak kapcsolok helyére bele lehet rakni akár gyári kapcsolokat is, az van bontva dögivel, max mást kapcsolnak vele. Amit kerülni kell a a gányolás, inkább várjál többet ha a normális megoldás többe kerül, a végén megéri, hiszen neked is jobban fog tetszeni a végeredmény...kuzsi wrote:és hogy említsek még egy-két barbárságot....a hátsó kerekeknél az "ál"szellőzőket a fazon egy lemezcsavarral rakta vissza...mert ugye gondolom mikor levette a kis füleket sorra letörte róluk...és egy hiányzik is...arról nem is beszélve hogy a műszerfalból is eltüntetett 2 kapcsolót...valami ócska vackot rakott be...aztán (a képen lehet hogy látszik) berakott 2 kapcsolót buszból is
amivel az ajtót szokás nyitogatni...még nem sikerült megfejtenem mire jók...pedig be vannak kábelezve
amúgy láttam egy gyári képet...ott a műszerfalban az órák mellett csak 2 kapcsoló volt....2 helye meg "üresen volt hagyva"...így kéne helyreállítani is?
Szerintem is inkább álljon többet a gép mint , hogy barbárság áldozata legyen. Utólag biztos, hogy szar érzés lesz: csinálhattam volna jól is de inkabb gyorsan akartam....én a gyorsról már lecsúsztam :D:D:D:D:D:D:Dkuzsi wrote:és hogy említsek még egy-két barbárságot....a hátsó kerekeknél az "ál"szellőzőket a fazon egy lemezcsavarral rakta vissza...mert ugye gondolom mikor levette a kis füleket sorra letörte róluk...és egy hiányzik is...arról nem is beszélve hogy a műszerfalból is eltüntetett 2 kapcsolót...valami ócska vackot rakott be...aztán (a képen lehet hogy látszik) berakott 2 kapcsolót buszból is
amivel az ajtót szokás nyitogatni...még nem sikerült megfejtenem mire jók...pedig be vannak kábelezve
amúgy láttam egy gyári képet...ott a műszerfalban az órák mellett csak 2 kapcsoló volt....2 helye meg "üresen volt hagyva"...így kéne helyreállítani is?
Elvileg a még 3.5-es Rover V8-ra. Két db 50-es, és két darab 32-es torok van rajta. :Dbogyo28 wrote:szép méretes darba! ez most melyik mocira fog felkerülni?Dartonit wrote:Juhéééé! Megjött a karbim!
Gimme horsepower!!!
A csempedarab 5*20 cm. Csak a méretarány miatt.... :D
levelboss wrote:Sziasztok! Arról szeretnélek titeket megkérdezni, hogy, ha esetleg megvenném azt a kék mk3-ast amit Driver kolléga árul a eladóknál, akkor mire kéne számítanom a továbbiakban anyagalig. Ezt úgy nagyobb vonalakban jó lenne előre látnom, mert hát nem dúskálok, és ráb@aszni meg nem akarok, mert ugye csúnya, szar Caprit nem szivesen hajtanék!
Szóval! Ott van a karosszéria. Ha jól sejtem normális munkát nem végeznek rajta 300e alatt lakattal, fénnyel. Mi van ha én csiszolgatom, meg kalapálgatom meg ilyesmik? A másik feltűnően csúnya dolog számomra rajta az a kipufogó. Azt mennyiből lehet megúszni és milyen lehetőségei vannak? És ha a motor beindul és normálisan jár, akkor mennyi hibát rejthet magában? Ha túl sokat fogyaszt, akkor mennyiben lehet egy generál? Ezen kívül ott van még a futómű, ültetés, felnik, gumik...
Tehát az autó árán kívül ha minimum 500-at gondolok az nagyon kevés is. :?
Vélemények? Megoldási lehetőségek?