Épülő CAPRI-k

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Locked
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

Juhéééé! Megjött a karbim!
Gimme horsepower!!!

A csempedarab 5*20 cm. Csak a méretarány miatt.... :D

Image
Image
User avatar
kuzsi
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sat Jan 20, 2007 5:06 pm

Post by kuzsi »

és hogy említsek még egy-két barbárságot....a hátsó kerekeknél az "ál"szellőzőket a fazon egy lemezcsavarral rakta vissza...mert ugye gondolom mikor levette a kis füleket sorra letörte róluk...és egy hiányzik is... :cry: arról nem is beszélve hogy a műszerfalból is eltüntetett 2 kapcsolót...valami ócska vackot rakott be...aztán (a képen lehet hogy látszik) berakott 2 kapcsolót buszból is :shock: amivel az ajtót szokás nyitogatni...még nem sikerült megfejtenem mire jók...pedig be vannak kábelezve :lol: amúgy láttam egy gyári képet...ott a műszerfalban az órák mellett csak 2 kapcsoló volt....2 helye meg "üresen volt hagyva"...így kéne helyreállítani is?
Capri 4ever!
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

kuzsi wrote:és hogy említsek még egy-két barbárságot....a hátsó kerekeknél az "ál"szellőzőket a fazon egy lemezcsavarral rakta vissza...mert ugye gondolom mikor levette a kis füleket sorra letörte róluk...és egy hiányzik is... :cry: arról nem is beszélve hogy a műszerfalból is eltüntetett 2 kapcsolót...valami ócska vackot rakott be...aztán (a képen lehet hogy látszik) berakott 2 kapcsolót buszból is :shock: amivel az ajtót szokás nyitogatni...még nem sikerült megfejtenem mire jók...pedig be vannak kábelezve :lol: amúgy láttam egy gyári képet...ott a műszerfalban az órák mellett csak 2 kapcsoló volt....2 helye meg "üresen volt hagyva"...így kéne helyreállítani is?
Helyreállításban szerintem leginkább magadra hallgass, persze ki lehet kérni mások véleményét, de a saját izlésed legyen a meghatározó. A vélemények azért jók , hogy ha tul vad dolgot tervezel, ne akkor mosolyogjanak rajtad amikor már megcsináltad, hanem még szoljanak elötte. Igazándiból ha nem ragaszkodsz a gyári állapothoz mindegy mit teszel bele, mármint olyan dolgokból ami illik is bele. Ez sajnos nem mondható el az autoval közel egyidős szocialista ipar álltal gyártott kapcsolokra, az én automban is volt min. 3 belőle. A vak kapcsolok helyére bele lehet rakni akár gyári kapcsolokat is, az van bontva dögivel, max mást kapcsolnak vele. Amit kerülni kell a a gányolás, inkább várjál többet ha a normális megoldás többe kerül, a végén megéri, hiszen neked is jobban fog tetszeni a végeredmény...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Dartonit wrote:Juhéééé! Megjött a karbim!
Gimme horsepower!!!

A csempedarab 5*20 cm. Csak a méretarány miatt.... :D

Image
Image
szép méretes darba! ez most melyik mocira fog felkerülni?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
kuzsi
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sat Jan 20, 2007 5:06 pm

Post by kuzsi »

bogyo28 wrote:
kuzsi wrote:és hogy említsek még egy-két barbárságot....a hátsó kerekeknél az "ál"szellőzőket a fazon egy lemezcsavarral rakta vissza...mert ugye gondolom mikor levette a kis füleket sorra letörte róluk...és egy hiányzik is... :cry: arról nem is beszélve hogy a műszerfalból is eltüntetett 2 kapcsolót...valami ócska vackot rakott be...aztán (a képen lehet hogy látszik) berakott 2 kapcsolót buszból is :shock: amivel az ajtót szokás nyitogatni...még nem sikerült megfejtenem mire jók...pedig be vannak kábelezve :lol: amúgy láttam egy gyári képet...ott a műszerfalban az órák mellett csak 2 kapcsoló volt....2 helye meg "üresen volt hagyva"...így kéne helyreállítani is?
Helyreállításban szerintem leginkább magadra hallgass, persze ki lehet kérni mások véleményét, de a saját izlésed legyen a meghatározó. A vélemények azért jók , hogy ha tul vad dolgot tervezel, ne akkor mosolyogjanak rajtad amikor már megcsináltad, hanem még szoljanak elötte. Igazándiból ha nem ragaszkodsz a gyári állapothoz mindegy mit teszel bele, mármint olyan dolgokból ami illik is bele. Ez sajnos nem mondható el az autoval közel egyidős szocialista ipar álltal gyártott kapcsolokra, az én automban is volt min. 3 belőle. A vak kapcsolok helyére bele lehet rakni akár gyári kapcsolokat is, az van bontva dögivel, max mást kapcsolnak vele. Amit kerülni kell a a gányolás, inkább várjál többet ha a normális megoldás többe kerül, a végén megéri, hiszen neked is jobban fog tetszeni a végeredmény...
OK...köszi amúgy hogy segítetek amiben tudtok :D nem tudod véletlenül hogy a V6 bakelitkereke jó e a V4 hez? tudom elég furán hangzik, de kellene valami megoldás mert a szerelő lassan szeretné a motort összerakni....de ennek a bakelitkereke telejesen tropa....nincs 1 db épp fog rajta :( a V4 34 fogas és a furat átmérője 22mm
Capri 4ever!
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

kuzsi wrote:
bogyo28 wrote:
kuzsi wrote:és hogy említsek még egy-két barbárságot....a hátsó kerekeknél az "ál"szellőzőket a fazon egy lemezcsavarral rakta vissza...mert ugye gondolom mikor levette a kis füleket sorra letörte róluk...és egy hiányzik is... :cry: arról nem is beszélve hogy a műszerfalból is eltüntetett 2 kapcsolót...valami ócska vackot rakott be...aztán (a képen lehet hogy látszik) berakott 2 kapcsolót buszból is :shock: amivel az ajtót szokás nyitogatni...még nem sikerült megfejtenem mire jók...pedig be vannak kábelezve :lol: amúgy láttam egy gyári képet...ott a műszerfalban az órák mellett csak 2 kapcsoló volt....2 helye meg "üresen volt hagyva"...így kéne helyreállítani is?
Helyreállításban szerintem leginkább magadra hallgass, persze ki lehet kérni mások véleményét, de a saját izlésed legyen a meghatározó. A vélemények azért jók , hogy ha tul vad dolgot tervezel, ne akkor mosolyogjanak rajtad amikor már megcsináltad, hanem még szoljanak elötte. Igazándiból ha nem ragaszkodsz a gyári állapothoz mindegy mit teszel bele, mármint olyan dolgokból ami illik is bele. Ez sajnos nem mondható el az autoval közel egyidős szocialista ipar álltal gyártott kapcsolokra, az én automban is volt min. 3 belőle. A vak kapcsolok helyére bele lehet rakni akár gyári kapcsolokat is, az van bontva dögivel, max mást kapcsolnak vele. Amit kerülni kell a a gányolás, inkább várjál többet ha a normális megoldás többe kerül, a végén megéri, hiszen neked is jobban fog tetszeni a végeredmény...
OK...köszi amúgy hogy segítetek amiben tudtok :D nem tudod véletlenül hogy a V6 bakelitkereke jó e a V4 hez? tudom elég furán hangzik, de kellene valami megoldás mert a szerelő lassan szeretné a motort összerakni....de ennek a bakelitkereke telejesen tropa....nincs 1 db épp fog rajta :( a V4 34 fogas és a furat átmérője 22mm
szerintem nem egyezik, és most megmérni sem tudom a v6-ot, mert már összeraktuk a szétszedett mocit. a taunuszos forumon érdeklődj, hátha ott van valakinek...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Mérd meg a v4-et holnap, meg számold meg a fogakat. Én ugyanezt teszem délelőtt a V6-al. Később egyeztetünk :-)
Üdv!
Bence
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

kuzsi wrote:és hogy említsek még egy-két barbárságot....a hátsó kerekeknél az "ál"szellőzőket a fazon egy lemezcsavarral rakta vissza...mert ugye gondolom mikor levette a kis füleket sorra letörte róluk...és egy hiányzik is... :cry: arról nem is beszélve hogy a műszerfalból is eltüntetett 2 kapcsolót...valami ócska vackot rakott be...aztán (a képen lehet hogy látszik) berakott 2 kapcsolót buszból is :shock: amivel az ajtót szokás nyitogatni...még nem sikerült megfejtenem mire jók...pedig be vannak kábelezve :lol: amúgy láttam egy gyári képet...ott a műszerfalban az órák mellett csak 2 kapcsoló volt....2 helye meg "üresen volt hagyva"...így kéne helyreállítani is?
Szerintem is inkább álljon többet a gép mint , hogy barbárság áldozata legyen. Utólag biztos, hogy szar érzés lesz: csinálhattam volna jól is de inkabb gyorsan akartam....én a gyorsról már lecsúsztam :D:D:D:D:D:D:D
1980 Capri MK3
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

bogyo28 wrote:
Dartonit wrote:Juhéééé! Megjött a karbim!
Gimme horsepower!!!

A csempedarab 5*20 cm. Csak a méretarány miatt.... :D

Image
Image
szép méretes darba! ez most melyik mocira fog felkerülni?
Elvileg a még 3.5-es Rover V8-ra. Két db 50-es, és két darab 32-es torok van rajta. :D
Egy asszem 4 literes Merciről lett lebontva.
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

jaja, ilyen karbi van pl. a W126 420-ason (v8 )... jó kis gépek azok.
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by levelboss »

levelboss wrote:Sziasztok! Arról szeretnélek titeket megkérdezni, hogy, ha esetleg megvenném azt a kék mk3-ast amit Driver kolléga árul a eladóknál, akkor mire kéne számítanom a továbbiakban anyagalig. Ezt úgy nagyobb vonalakban jó lenne előre látnom, mert hát nem dúskálok, és ráb@aszni meg nem akarok, mert ugye csúnya, szar Caprit nem szivesen hajtanék!
Szóval! Ott van a karosszéria. Ha jól sejtem normális munkát nem végeznek rajta 300e alatt lakattal, fénnyel. Mi van ha én csiszolgatom, meg kalapálgatom meg ilyesmik? A másik feltűnően csúnya dolog számomra rajta az a kipufogó. Azt mennyiből lehet megúszni és milyen lehetőségei vannak? És ha a motor beindul és normálisan jár, akkor mennyi hibát rejthet magában? Ha túl sokat fogyaszt, akkor mennyiben lehet egy generál? Ezen kívül ott van még a futómű, ültetés, felnik, gumik...
Tehát az autó árán kívül ha minimum 500-at gondolok az nagyon kevés is. :?
Vélemények? Megoldási lehetőségek?

Hello. Megnéztem a 2.3-as kék MKIII-ast. De sajna nem veszem meg. :( Nagyon nyögve nyelős lenne. Majd ha lesz pénzem, belevágok valamibe, legalább addig se megy el a lóvé benyára. Gyúrok még, aztán majd sztem nyáron, vagy nyár végén veszek valamit. Egyébként az a kék szerintem nem néz ki rosszul, még mielőtt tényleg bárki bármit mond. Az autó egyben van, pöccre indult. Hát így! Sajna.
Üdv mindenkinek!
User avatar
kuzsi
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sat Jan 20, 2007 5:06 pm

Post by kuzsi »

Hazakerült a Capri :D Fél siker :lol:
Írtam a keres topic-ba is, de ha valakinek bármilyen fölös Mk1 cucca van amit eladna legyen szives írjon....
köszi
Capri 4ever!
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
User avatar
kuzsi
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sat Jan 20, 2007 5:06 pm

Post by kuzsi »

na ma nekiugrottam a Caprinak egy picit...egyre több hibát vélek észre venni....de hát jobbat nem vártam...
(am a kapcsolókról töltöttem fel képeket a Keres topicba)
Image
Image
Image
a kárpit mint várható volt teljesen xar, a padlókárpit mint a szita...ahogy a műszerfalat elkezdtem bontani észrevettem hogy a jobb oldali fűtés cső is szigszalagozott :shock:
az egyik Varnyú lámpa benne maradt...holnapra marad a meló :oops:
Capri 4ever!
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Képzeljétek, azt mondta a lakatos, hogy a bal elejét ( sarkát ) "már" meg is csinálta. Hétvégén megyek is megnézni, hogy mire jutott 3+ hónap alatt :). Saját állítása szerint most már foglalkozik vele. Majd teszek fel képet ha lesz miről....
1980 Capri MK3
User avatar
kuzsi
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sat Jan 20, 2007 5:06 pm

Post by kuzsi »

nincs valakinek véletlenül mk1-hez kapcsolási rajza?...újra kéne vezetékelni az autót
Capri 4ever!
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
Locked