Tibi wrote:Nem a fűtésmotorra ment volna ? Bár ha jól látom ahhoz túl fent van. Kell lenni pár gombnak a műszerfalon a fűtéskapcsolók ( ? ) környékén. Nekem ott rémlik ilyen.
talán ablaktörlő, de majd utánnanézek egy olyan rajzon amin vannak szinek is írva
"ZelnökÚr" !!! nem ablaktörlő, mer az megyen....De azé köszi!
nem'tom ez mennyire segít, de asszem az "L" ben nem volt ilyen de a "GL" -ben igen.
AZ "S" nem lehet mert azon kibuktatható és barna üvegek + 6-os keresztalufelgen, vótpluszba még.
Ghia kizárva.
Az a helyzet hogy több típus is megvan,L,GL..mittomén még mi.Utánanézek pontosan holnapra!
Kivan nyomtatva otthon,asszem A3-as lapokon van meg,be tudom szkennelni de az ront az amúgysem túl jó minőségen és lehet nem látszódna az írás...
Azt megtehetem hogy leküldöm postán.
Azthittem a tiéd V6 gyárilag.
stpetya wrote:Az a helyzet hogy több típus is megvan,L,GL..mittomén még mi.Utánanézek pontosan holnapra!
Kivan nyomtatva otthon,asszem A3-as lapokon van meg,be tudom szkennelni de az ront az amúgysem túl jó minőségen és lehet nem látszódna az írás...
Azt megtehetem hogy leküldöm postán.
Azthittem a tiéd V6 gyárilag.
Háááát az Sunyailag-Holeczilag V6..... gyárilag 2.0 R4... Postát hagyd, körülményes neked is meg minden.Addig mepróbálom felhasználni a Proti féle segítséget Németül, az is megy nagyjából.Ha v.melyik nap beszkenneled az inglist, azt is megköszönöm.(ráérsz vele)
Még 1X Tankjóóó!!!!!!!!!!!
S-ben nem volt alapfelszereltség a buktatható ablak, viszont a recaro meg a ford számmérős mszeregység igen. A GL-ben ilyenek nem voltak. Milyenek az eredeti kárpitok? Az L-ben meg egyszerűen semmi nem volt, ezt tapasztalatból mondom... Tükrök milyenek voltak?
proteus wrote:S-ben nem volt alapfelszereltség a buktatható ablak, viszont a recaro meg a ford számmérős mszeregység igen. A GL-ben ilyenek nem voltak. Milyenek az eredeti kárpitok? Az L-ben meg egyszerűen semmi nem volt, ezt tapasztalatból mondom... Tükrök milyenek voltak?
Mindkét tükör 1-forma volt, (a faszábbik) hogy a kárpitok milyenek lehettek azt nem'tom, mer én úgy vettem hogy minden át volt húzva bőrrel (ülések ami Sierra Cosworth-é, oldalkárpitok,stb) úgyhogy fingom nincs milyen lehetett origináttt......
Tudom hogy én vagyok a béna, de v.ki (esetleg "Zelnökúr") monnya 'má meg hogy a trafó + és - sarujára honnan jön a vez. Én nem találom... Talán a generátorról, vagy a gyújt.kapcsolóról??? Ezt sem írtam föl anno, és nincs is kimaradt vezetékem a motortérben, mivel minden át volt kötözgetve az injektoros motor miatt....
holecz wrote:Tudom hogy én vagyok a béna, de v.ki (esetleg "Zelnökúr") monnya 'má meg hogy a trafó + és - sarujára honnan jön a vez. Én nem találom... Talán a generátorról, vagy a gyújt.kapcsolóról??? Ezt sem írtam föl anno, és nincs is kimaradt vezetékem a motortérben, mivel minden át volt kötözgetve az injektoros motor miatt....
A kapcs. rajzon nem találom a dolgot..
a negatívra egy zöld vezeték megy a gyujtáselektronikától ha elektromos, valamint a kötegből is jön egy zöld, amiből kiáll egy csavar. erre kell rádugni az elektronikábol/megszakítóból (ez fekete szokott lenni) jövő vezetéket, és ebből megy tovább a zöld mazzag ami megy a trafó negatívjára. eme zöld a kábelkötegen belül egész a műszerekig megy, mert ez hajtja a fordulatszámmérőt.
a pozitiv polusra egy fekete-sárga vezeték megy, ez a 2 helyre csatlakozik gyárilag, 1 a kábelkötegben a sönt ellenállás után (vastag furi szürke kábel szerü cucc) a másik vége pedig az önindítotól jön, hogy amikor indítozol direktben 12 voltot kapjon...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
holecz wrote:Tudom hogy én vagyok a béna, de v.ki (esetleg "Zelnökúr") monnya 'má meg hogy a trafó + és - sarujára honnan jön a vez. Én nem találom... Talán a generátorról, vagy a gyújt.kapcsolóról??? Ezt sem írtam föl anno, és nincs is kimaradt vezetékem a motortérben, mivel minden át volt kötözgetve az injektoros motor miatt....
A kapcs. rajzon nem találom a dolgot..
a negatívra egy zöld vezeték megy a gyujtáselektronikától ha elektromos, valamint a kötegből is jön egy zöld, amiből kiáll egy csavar. erre kell rádugni az elektronikábol/megszakítóból (ez fekete szokott lenni) jövő vezetéket, és ebből megy tovább a zöld mazzag ami megy a trafó negatívjára. eme zöld a kábelkötegen belül egész a műszerekig megy, mert ez hajtja a fordulatszámmérőt.
a pozitiv polusra egy fekete-sárga vezeték megy, ez a 2 helyre csatlakozik gyárilag, 1 a kábelkötegben a sönt ellenállás után (vastag furi szürke kábel szerü cucc) a másik vége pedig az önindítotól jön, hogy amikor indítozol direktben 12 voltot kapjon...
Ezer köszönet, de a
valamint a kötegből is jön egy zöld, amiből kiáll egy csavar.
ilyen nem van, gondolom máshová lett kötve vagy elvágva az akkori computer miatt. Ezt hogyan találom meg, honnan jön pontosan???
Fekete / sárgát sem találok sajna ez sincs a motortérben meg sehol....
holecz wrote:Tudom hogy én vagyok a béna, de v.ki (esetleg "Zelnökúr") monnya 'má meg hogy a trafó + és - sarujára honnan jön a vez. Én nem találom... Talán a generátorról, vagy a gyújt.kapcsolóról??? Ezt sem írtam föl anno, és nincs is kimaradt vezetékem a motortérben, mivel minden át volt kötözgetve az injektoros motor miatt....
A kapcs. rajzon nem találom a dolgot..
a negatívra egy zöld vezeték megy a gyujtáselektronikától ha elektromos, valamint a kötegből is jön egy zöld, amiből kiáll egy csavar. erre kell rádugni az elektronikábol/megszakítóból (ez fekete szokott lenni) jövő vezetéket, és ebből megy tovább a zöld mazzag ami megy a trafó negatívjára. eme zöld a kábelkötegen belül egész a műszerekig megy, mert ez hajtja a fordulatszámmérőt.
a pozitiv polusra egy fekete-sárga vezeték megy, ez a 2 helyre csatlakozik gyárilag, 1 a kábelkötegben a sönt ellenállás után (vastag furi szürke kábel szerü cucc) a másik vége pedig az önindítotól jön, hogy amikor indítozol direktben 12 voltot kapjon...
Ezer köszönet, de a
valamint a kötegből is jön egy zöld, amiből kiáll egy csavar.
ilyen nem van, gondolom máshová lett kötve vagy elvágva az akkori computer miatt. Ezt hogyan találom meg, honnan jön pontosan???
Fekete / sárgát sem találok sajna ez sincs a motortérben meg sehol....
(jól megszívtam)
kábelkorbács kibont, megkeres megfelelő kábel vagy korbács eljuttat nekem és megcsinál vagy én eljut hozzád és megcsinál...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
a pozitiv polusra egy fekete-sárga vezeték megy, ez a 2 helyre csatlakozik gyárilag, 1 a kábelkötegben a sönt ellenállás után (vastag furi szürke kábel szerü cucc) a másik vége pedig az önindítotól jön, hogy amikor indítozol direktben 12 voltot kapjon...
Ez is rendben, megtaláltam, ki is mértem, a generátor 2-vastag piros vezetékénél csatlakozik.Nemsokára megpróbál beindít......
Egy pár fénykép:
DSC00160.JPG (80.16 KiB) Viewed 5321 times
Ezt találtam (remélem ő az a furi szürke kábel /olyan mint egy koax)
a pozitiv polusra egy fekete-sárga vezeték megy, ez a 2 helyre csatlakozik gyárilag, 1 a kábelkötegben a sönt ellenállás után (vastag furi szürke kábel szerü cucc) a másik vége pedig az önindítotól jön, hogy amikor indítozol direktben 12 voltot kapjon...
Ez is rendben, megtaláltam, ki is mértem, a generátor 2-vastag piros vezetékénél csatlakozik.Nemsokára megpróbál beindít......
Egy pár fénykép:
DSC00160.JPG
Ezt találtam (remélem ő az a furi szürke kábel /olyan mint egy koax)
DSC00161.JPG
Ebből a kötegből (innen) jött.
Az a 2db zőőőd a képen az a neg. - ugye????
a 2 zöldből az egyiket a trafóra kösd, a másikat meg a gyujtáselektronika zöldjével kösd össze.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4