Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by holecz »

Bogyo28 wrote:
Tibi wrote:Nem a fűtésmotorra ment volna ? Bár ha jól látom ahhoz túl fent van. Kell lenni pár gombnak a műszerfalon a fűtéskapcsolók ( ? ) környékén. Nekem ott rémlik ilyen.
talán ablaktörlő, de majd utánnanézek egy olyan rajzon amin vannak szinek is írva
"ZelnökÚr" !!! nem ablaktörlő, mer az megyen....De azé köszi! ;-) :mrgreen:
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by holecz »

Már csak azt szeretném tudni, hogy milyen felszereltségű lehet az én ótóm.Ugyanis a csomagtérajtón nem volt feltüntetve mikor vettem.

Ismertetőjelek:
-ford.sz. mérős műszerfal
-hátsó ablaktörlő+mosó
-hátsó ablak fűtés

nem'tom ez mennyire segít, de asszem az "L" ben nem volt ilyen de a "GL" -ben igen.
AZ "S" nem lehet mert azon kibuktatható és barna üvegek + 6-os keresztalufelgen, vótpluszba még.
Ghia kizárva.

"L" or "GL" ??? ;-)
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
stpetya
egyedülisszerelhet
Posts: 512
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Üllő

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by stpetya »

holecz wrote:
proteus wrote:
holecz wrote:Ablaktörlő: "All Right"
Fűtés:"All Right"
Fénysz.relé:"All Right"

Akkor val.szeg sehova nem volt kötve eredetileg.........

Viszont a full kapcs. rajznak örülnék, amit a másik topicban is kértem.............. :roll:
Capri.pl ;-)
Lefordítod nekem Druszám????? Capri.pl.-en belül hol keressem??? Vagy megvan "Inglisül" is, mer az 'má jó. :mrgreen: :pia: :pia:
Lacám,van Caprihoz kapcsolási rajzom,english nyelvű. Köll-e? :laza:
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by holecz »

Jöhet!!!!!!!!! OSZT 'MÁ NYOMTATNÁM IS KI, ÉS MENNÉK VELE A GARÁZSBA.. :mrgreen:

EGYÉBKÉNT MILYEN TÍPUSÉ???

Nekem 1980. 2,0 Sor 4, talán GL.
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
stpetya
egyedülisszerelhet
Posts: 512
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Üllő

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by stpetya »

Az a helyzet hogy több típus is megvan,L,GL..mittomén még mi.Utánanézek pontosan holnapra!
Kivan nyomtatva otthon,asszem A3-as lapokon van meg,be tudom szkennelni de az ront az amúgysem túl jó minőségen és lehet nem látszódna az írás...
Azt megtehetem hogy leküldöm postán.
Azthittem a tiéd V6 gyárilag.
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by holecz »

stpetya wrote:Az a helyzet hogy több típus is megvan,L,GL..mittomén még mi.Utánanézek pontosan holnapra!
Kivan nyomtatva otthon,asszem A3-as lapokon van meg,be tudom szkennelni de az ront az amúgysem túl jó minőségen és lehet nem látszódna az írás...
Azt megtehetem hogy leküldöm postán.
Azthittem a tiéd V6 gyárilag.
Háááát az Sunyailag-Holeczilag V6..... gyárilag 2.0 R4... Postát hagyd, körülményes neked is meg minden.Addig mepróbálom felhasználni a Proti féle segítséget Németül, az is megy nagyjából.Ha v.melyik nap beszkenneled az inglist, azt is megköszönöm.(ráérsz vele)
Még 1X Tankjóóó!!!!!!!!!!! :mrgreen: :pia: :pia:
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by proteus »

S-ben nem volt alapfelszereltség a buktatható ablak, viszont a recaro meg a ford számmérős mszeregység igen. A GL-ben ilyenek nem voltak. Milyenek az eredeti kárpitok? Az L-ben meg egyszerűen semmi nem volt, ezt tapasztalatból mondom... Tükrök milyenek voltak?
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by holecz »

proteus wrote:S-ben nem volt alapfelszereltség a buktatható ablak, viszont a recaro meg a ford számmérős mszeregység igen. A GL-ben ilyenek nem voltak. Milyenek az eredeti kárpitok? Az L-ben meg egyszerűen semmi nem volt, ezt tapasztalatból mondom... Tükrök milyenek voltak?
Mindkét tükör 1-forma volt, (a faszábbik) hogy a kárpitok milyenek lehettek azt nem'tom, mer én úgy vettem hogy minden át volt húzva bőrrel (ülések ami Sierra Cosworth-é, oldalkárpitok,stb) úgyhogy fingom nincs milyen lehetett origináttt......
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by holecz »

Tudom hogy én vagyok a béna, de v.ki (esetleg "Zelnökúr") monnya 'má meg hogy a trafó + és - sarujára honnan jön a vez. Én nem találom... Talán a generátorról, vagy a gyújt.kapcsolóról??? Ezt sem írtam föl anno, és nincs is kimaradt vezetékem a motortérben, mivel minden át volt kötözgetve az injektoros motor miatt....

A kapcs. rajzon nem találom a dolgot.. :oops: :oops: :oops:
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by Bogyo28 »

holecz wrote:Tudom hogy én vagyok a béna, de v.ki (esetleg "Zelnökúr") monnya 'má meg hogy a trafó + és - sarujára honnan jön a vez. Én nem találom... Talán a generátorról, vagy a gyújt.kapcsolóról??? Ezt sem írtam föl anno, és nincs is kimaradt vezetékem a motortérben, mivel minden át volt kötözgetve az injektoros motor miatt....

A kapcs. rajzon nem találom a dolgot.. :oops: :oops: :oops:
a negatívra egy zöld vezeték megy a gyujtáselektronikától ha elektromos, valamint a kötegből is jön egy zöld, amiből kiáll egy csavar. erre kell rádugni az elektronikábol/megszakítóból (ez fekete szokott lenni) jövő vezetéket, és ebből megy tovább a zöld mazzag ami megy a trafó negatívjára. eme zöld a kábelkötegen belül egész a műszerekig megy, mert ez hajtja a fordulatszámmérőt.
a pozitiv polusra egy fekete-sárga vezeték megy, ez a 2 helyre csatlakozik gyárilag, 1 a kábelkötegben a sönt ellenállás után (vastag furi szürke kábel szerü cucc) a másik vége pedig az önindítotól jön, hogy amikor indítozol direktben 12 voltot kapjon...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by holecz »

Bogyo28 wrote:
holecz wrote:Tudom hogy én vagyok a béna, de v.ki (esetleg "Zelnökúr") monnya 'má meg hogy a trafó + és - sarujára honnan jön a vez. Én nem találom... Talán a generátorról, vagy a gyújt.kapcsolóról??? Ezt sem írtam föl anno, és nincs is kimaradt vezetékem a motortérben, mivel minden át volt kötözgetve az injektoros motor miatt....

A kapcs. rajzon nem találom a dolgot.. :oops: :oops: :oops:
a negatívra egy zöld vezeték megy a gyujtáselektronikától ha elektromos, valamint a kötegből is jön egy zöld, amiből kiáll egy csavar. erre kell rádugni az elektronikábol/megszakítóból (ez fekete szokott lenni) jövő vezetéket, és ebből megy tovább a zöld mazzag ami megy a trafó negatívjára. eme zöld a kábelkötegen belül egész a műszerekig megy, mert ez hajtja a fordulatszámmérőt.
a pozitiv polusra egy fekete-sárga vezeték megy, ez a 2 helyre csatlakozik gyárilag, 1 a kábelkötegben a sönt ellenállás után (vastag furi szürke kábel szerü cucc) a másik vége pedig az önindítotól jön, hogy amikor indítozol direktben 12 voltot kapjon...
Ezer köszönet, de a
valamint a kötegből is jön egy zöld, amiből kiáll egy csavar.
ilyen nem van, gondolom máshová lett kötve vagy elvágva az akkori computer miatt. Ezt hogyan találom meg, honnan jön pontosan???
Fekete / sárgát sem találok sajna ez sincs a motortérben meg sehol....


(jól megszívtam)
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by Bogyo28 »

holecz wrote:
Bogyo28 wrote:
holecz wrote:Tudom hogy én vagyok a béna, de v.ki (esetleg "Zelnökúr") monnya 'má meg hogy a trafó + és - sarujára honnan jön a vez. Én nem találom... Talán a generátorról, vagy a gyújt.kapcsolóról??? Ezt sem írtam föl anno, és nincs is kimaradt vezetékem a motortérben, mivel minden át volt kötözgetve az injektoros motor miatt....

A kapcs. rajzon nem találom a dolgot.. :oops: :oops: :oops:
a negatívra egy zöld vezeték megy a gyujtáselektronikától ha elektromos, valamint a kötegből is jön egy zöld, amiből kiáll egy csavar. erre kell rádugni az elektronikábol/megszakítóból (ez fekete szokott lenni) jövő vezetéket, és ebből megy tovább a zöld mazzag ami megy a trafó negatívjára. eme zöld a kábelkötegen belül egész a műszerekig megy, mert ez hajtja a fordulatszámmérőt.
a pozitiv polusra egy fekete-sárga vezeték megy, ez a 2 helyre csatlakozik gyárilag, 1 a kábelkötegben a sönt ellenállás után (vastag furi szürke kábel szerü cucc) a másik vége pedig az önindítotól jön, hogy amikor indítozol direktben 12 voltot kapjon...
Ezer köszönet, de a
valamint a kötegből is jön egy zöld, amiből kiáll egy csavar.
ilyen nem van, gondolom máshová lett kötve vagy elvágva az akkori computer miatt. Ezt hogyan találom meg, honnan jön pontosan???
Fekete / sárgát sem találok sajna ez sincs a motortérben meg sehol....


(jól megszívtam)
kábelkorbács kibont, megkeres megfelelő kábel vagy korbács eljuttat nekem és megcsinál vagy én eljut hozzád és megcsinál...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by holecz »

Kábelkorbács kibont, O.K., Swarz/Gelb megtalál. ződ még nem, de az is meglesz így mostmár............ Köszkeeee!!!!!! :mrgreen: :pia:
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by holecz »

a pozitiv polusra egy fekete-sárga vezeték megy, ez a 2 helyre csatlakozik gyárilag, 1 a kábelkötegben a sönt ellenállás után (vastag furi szürke kábel szerü cucc) a másik vége pedig az önindítotól jön, hogy amikor indítozol direktben 12 voltot kapjon...
Ez is rendben, megtaláltam, ki is mértem, a generátor 2-vastag piros vezetékénél csatlakozik.Nemsokára megpróbál beindít......

Egy pár fénykép:
DSC00160.JPG
DSC00160.JPG (80.16 KiB) Viewed 5321 times
Ezt találtam (remélem ő az a furi szürke kábel /olyan mint egy koax)
DSC00161.JPG
DSC00161.JPG (101.44 KiB) Viewed 5321 times
Ebből a kötegből (innen) jött.

Az a 2db zőőőd a képen az a neg. - ugye???? :roll:
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by Bogyo28 »

holecz wrote:
a pozitiv polusra egy fekete-sárga vezeték megy, ez a 2 helyre csatlakozik gyárilag, 1 a kábelkötegben a sönt ellenállás után (vastag furi szürke kábel szerü cucc) a másik vége pedig az önindítotól jön, hogy amikor indítozol direktben 12 voltot kapjon...
Ez is rendben, megtaláltam, ki is mértem, a generátor 2-vastag piros vezetékénél csatlakozik.Nemsokára megpróbál beindít......

Egy pár fénykép:
DSC00160.JPG
Ezt találtam (remélem ő az a furi szürke kábel /olyan mint egy koax)
DSC00161.JPG
Ebből a kötegből (innen) jött.

Az a 2db zőőőd a képen az a neg. - ugye???? :roll:
a 2 zöldből az egyiket a trafóra kösd, a másikat meg a gyujtáselektronika zöldjével kösd össze.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Post Reply