"kisebb" TCSavarokhoz - hívd Sunyát ....Tibi wrote:Elég ha nem téped le a csavar fejét
MK I 1.5 V4
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Re: MK I 1.5 V4
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I 1.5 V4
Tiszteletem az Uraknak
V6 trafó (megszakítós gyustáshoz) jó V4-es csodába? (ez is megszakítós)
Köszönet előre is 
V6 trafó (megszakítós gyustáshoz) jó V4-es csodába? (ez is megszakítós)
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: MK I 1.5 V4
Bizony hogy jó, ez nem hengerszámra megy,ha megszakítós és ugyanaz az ellenállása akár v8 hoz is.
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I 1.5 V4
Tiszteletem az Uraknak
Kérdésem a következő lenne :ez az osztófedél jó az a kis drágámhoz vajon?
A felfogatásnál úgy nézem hosszabb patentek kellenek ,de amúgy müködik vele?
Vagy csak a 3.variációval jó?(boldog lennék ha az elsővel is menne mert azt már sikerült bezsákolnom
)

Kérdésem a következő lenne :ez az osztófedél jó az a kis drágámhoz vajon?
A felfogatásnál úgy nézem hosszabb patentek kellenek ,de amúgy müködik vele?
Vagy csak a 3.variációval jó?(boldog lennék ha az elsővel is menne mert azt már sikerült bezsákolnom
- Attachments
-
- ide kell buherálni
- IMG_1508.JPG (130.79 KiB) Viewed 8392 times
-
- ilyen kellett volna...
- KVMZ0100.jpg (7.63 KiB) Viewed 8392 times
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: MK I 1.5 V4
Így szemre arra az elosztóra a 4 hengeres soros is jó
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I 1.5 V4
remek köszönöm
akkor nem keseredtem el ,hogy megint sz..t vettem
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: MK I 1.5 V4
ha rá tudod rakni a fedelet a gyujtástörzsre, akkor a megfelelő rotorral jó lehet...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: MK I 1.5 V4
Nem, szemre ez essex fedél, pontosabban angol gyártású elosztóra való, neked meg bosch elosztód van.
Ford Capri MkI Essex
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: MK I 1.5 V4
de ha tényleg essex fedél, elcserélem veled egy bosch-ra....Gáborka wrote:remek köszönömakkor nem keseredtem el ,hogy megint sz..t vettem
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I 1.5 V4
Remek köszönöm az ajánlatot élek vele nem akarom rágányolni ezt,pláne ha nem is jó rá...Bogyo28 wrote:de ha tényleg essex fedél, elcserélem veled egy bosch-ra....Gáborka wrote:remek köszönömakkor nem keseredtem el ,hogy megint sz..t vettem
SzSzaby köszönet a pontos felvilágosítást
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I 1.5 V4
Tiszteletem az Uraknak
Nagyon értelmes lesz a kérdés ,de hát van ilyen...
Mi a neve annak a pilinckaának ami a hűtőrácsot fogja a homlokfalhoz ,és esetleg hol találhatok hasonlót?

Nagyon értelmes lesz a kérdés ,de hát van ilyen...
Mi a neve annak a pilinckaának ami a hűtőrácsot fogja a homlokfalhoz ,és esetleg hol találhatok hasonlót?
- Attachments
-
- Másolat - 4603187_2.jpg (37.13 KiB) Viewed 8310 times
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: MK I 1.5 V4
Ha az a kis genyó kell ami lemezanya néven fut akkor olyat tudsz vételezni, gondolom sok helyen. pölö : http://www.patentdepo.hu/74-Lemezanya.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Legalábbis a képről annak látszik...
Legalábbis a képről annak látszik...
1980 Capri MK3
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I 1.5 V4
Tibi wrote:Ha az a kis genyó kell ami lemezanya néven fut akkor olyat tudsz vételezni, gondolom sok helyen. pölö : http://www.patentdepo.hu/74-Lemezanya.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Legalábbis a képről annak látszik...
az oldalt külön köszönöm ,más csemegék is vannak itt
Last edited by Gáborka on Sat Apr 02, 2011 9:50 pm, edited 1 time in total.
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: MK I 1.5 V4
ma felélesztetem a tranyót a téli álmából. nekem abban 1.5 v4 van, cologne. nekem abban más tipusu gyujtástörzs van, más benne a rotor, de ugyanolyan a fedél rajta, mint amit te vateráztál. tehát az nem igaz hogy csak essex blockra jó, az viszont igen, hogy a tiedre nem ez való....Gáborka wrote:Tiszteletem az Uraknak![]()
Kérdésem a következő lenne :ez az osztófedél jó az a kis drágámhoz vajon?
A felfogatásnál úgy nézem hosszabb patentek kellenek ,de amúgy müködik vele?
Vagy csak a 3.variációval jó?(boldog lennék ha az elsővel is menne mert azt már sikerült bezsákolnom)
![]()
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I 1.5 V4
Gratulállok az élesztéshez remélem gond nélkül ment.Bogyo28 wrote:ma felélesztetem a tranyót a téli álmából. nekem abban 1.5 v4 van, cologne. nekem abban más tipusu gyujtástörzs van, más benne a rotor, de ugyanolyan a fedél rajta, mint amit te vateráztál. tehát az nem igaz hogy csak essex blockra jó, az viszont igen, hogy a tiedre nem ez való....Gáborka wrote:Tiszteletem az Uraknak![]()
Kérdésem a következő lenne :ez az osztófedél jó az a kis drágámhoz vajon?
A felfogatásnál úgy nézem hosszabb patentek kellenek ,de amúgy müködik vele?
Vagy csak a 3.variációval jó?(boldog lennék ha az elsővel is menne mert azt már sikerült bezsákolnom)
![]()
A vatera kimeríthetetlen domb számomra csak türelmessen kell guberálni...találtam nekemvalót vadi újat kemény 565 jó Magyar pízé
FORD CAPRI MK1 V4 1.7