Elnyíródott a kulisszagömb? A 3as escortomon volt ilyen... Ilyet nem lehet kappni hozzá?
Tudok adni kölcsönbe! olyat, ami pont úgy néz ki, mint az első képen Lehet, hogy úgyis járok arra a héten, de ha nem, akkoris eljuttatom valahogy, ha kell. :)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
én most esztergáltattam ilyen müanyag félgömböt a type5 váltóhoz, ha hazaérek csináltatok neked is ha kell, addig is kérd el Blanttól a váltókart, hogy legyen minta
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Bogyo28 wrote:
én most esztergáltattam ilyen müanyag félgömböt a type5 váltóhoz, ha hazaérek csináltatok neked is ha kell, addig is kérd el Blanttól a váltókart, hogy legyen minta
Köszi, az első kép a nálam lévő minta, estve méék esztergényos bához ! (Vidéken is van internet ??? 8) )
szszaby wrote:Ennek volt már előjele is? Ennek a karnak már egy kicsit kóválygósnak kellett hogy legyen.
Pontos volt a kapcsolás, nem kóválygott a kar, annyit vettem észre, hogy 2-ben, és 4-ben ha bevette a sebességet, még "lejjebb" lehet húzni egy kicsit a kart. ez normális közlekedésnél nem volt zavaró, csak "állatkodás"-nál.
Süni wrote:Köszi, az első kép a nálam lévő minta, estve méék esztergényos bához ! (Vidéken is van internet ??? 8) )
Ljubljana az főváros, és IBM szerver javítási fejtágításon vagyok. Net az van...
ez legalább értelmes továbbképzés!
na hát ezt nem mondanám, 1 nap el lehetne mondani hogy mik az uj dolgok, de 4 napig itt vagyunk, olyan gyakorlatokon amit minden nap csinálunk élesben stb. de legalább kipihenem magam
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
No.
Esztergályos bá gyártott nekem szép műanyag gübliket, 3 db-ot. Váltás kicsit "szorosabb" mint eddig, de az érzet sokkal jobb, és ha bent van sebességben, már nem mozog semerresem !
Hogy ne csak ömlengés legyen, a hátramenet lenyomós határolása megszűnt, de majd orvoslom.
Ja ! A 3db gübli úgy, hogy kést kellett gyártani hozzá, 1500 (ezerötszáz !) magyar forintocska volt !
Süni wrote:No.
Esztergályos bá gyártott nekem szép műanyag gübliket, 3 db-ot. Váltás kicsit "szorosabb" mint eddig, de az érzet sokkal jobb, és ha bent van sebességben, már nem mozog semerresem !
Hogy ne csak ömlengés legyen, a hátramenet lenyomós határolása megszűnt, de majd orvoslom.
Ja ! A 3db gübli úgy, hogy kést kellett gyártani hozzá, 1500 (ezerötszáz !) magyar forintocska volt !
Nekem sor4es 4-es váltóban a kar eléggé "takony" módon mozog,1 ujjal tudom mozgatni üresben és nem áll vissza,lehet nekem is ez lehet a baj?
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
Süni wrote:No.
Esztergályos bá gyártott nekem szép műanyag gübliket, 3 db-ot. Váltás kicsit "szorosabb" mint eddig, de az érzet sokkal jobb, és ha bent van sebességben, már nem mozog semerresem !
Hogy ne csak ömlengés legyen, a hátramenet lenyomós határolása megszűnt, de majd orvoslom.
Ja ! A 3db gübli úgy, hogy kést kellett gyártani hozzá, 1500 (ezerötszáz !) magyar forintocska volt !
Nekem sor4es 4-es váltóban a kar eléggé "takony" módon mozog,1 ujjal tudom mozgatni üresben és nem áll vissza,lehet nekem is ez lehet a baj?
Neked "csattogós" 4-es váltód van, neeem???Az más mint a Sünié!!!