MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
En ugy csinalnam, hogy eloszor odaragasztanam a teknohoz a tomiteseket korbe, vekony es jo minosegu (mondjuk Loctite) szilikonnal. Mikor mar valamennyire megszarad es stabilan helyben tartja a szilo a tomiteseket, akkor megkennem a blokkon a felfekvo feluletet is sziloval vekonyan, es ugy raknam vissza a teknot.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Ja, egyebkent a parafa meg ugy szar ahogy van. Nincs abbol gumis darab?
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
daytona jól beszél, néha a parafánál jobb a csak paszta. nekem ez vált be a legjobban:
http://www.loctite.hu/cps/rde/xchg/SID- ... 000001FJVI" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.loctite.hu/cps/rde/xchg/SID- ... 000001FJVI" onclick="window.open(this.href);return false;
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Nekem nem is volt és nem is lesz sose semmi féle parafa meg gumi hülyeség. Simán csak paszta az ívnél vastagabban kenve. Ez nem esik le nem mászik el és nem is folyik.
Én ezt használom, a bárdinál beszerezhető:
http://www.csapagyhidraulika.hu/webshop ... 00x600.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Én ezt használom, a bárdinál beszerezhető:
http://www.csapagyhidraulika.hu/webshop ... 00x600.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Capri MkI Essex
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Nagyon köszön a segítséget az uraknak,nem is értettem igazán,hogy is marad egyben a két dolog..leginkább sehogy.
Paszta lesz az gazdagon

Paszta lesz az gazdagon


FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
A helyzet az hogy nem az anyagokkal van a gond ,hanem a módszerrel.Nem a karterre kell tenni a parafát ,hanem fordítva .Először csavarhúzóval benyomogatod a gumitömítést ,és az már megfogja magát ,ha nem pasztázod meg akkor sem folyat ha a helyén van,ezután a blokkra tapasztod bármivel a parafát ,ha ez zsír akkor is jó,csak fordítsd be a parafa két végét a gumi két vége alá,erre kiképzett rész van a gumi mindkét felén ,na ezt kell megpasztázni . Még valami ,ne húzd szét a parafát ,mert csak rosszabb lesz ,eltörik középen és kétoldalra kifordul ,úgy tűnik mindha marhára tömítene ,de ilyenkor már egyáltalán nem tömít .Én így csinálom ,eddig bevált ,próbáljátok meg ,sok szerencsét !
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Köszönöm,de annyit szívtam vele,hogy csak a gumit fogom berakni+ pasztát ,a parafa kimarad...
sajnos itt nálam jelenleg őskori állapotok vannak....

sajnos itt nálam jelenleg őskori állapotok vannak....


FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Ha a parafát kihagyod akkor a gumit is, az a kettő csak együtt jó. Külön-külön nem lehet használni. Ha csak a gumit rakod be a parafa helyén, főleg az ívnél tövénél megmarad a rés és ha húzatod lefele deformálódik a karter.
Ford Capri MkI Essex
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
hatalmas a boldogság,sikerült egy 0km-es solex-et szereznem,igaz nem dupla torkú de új,és nem is volt olyan borzasztó ára



FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
...jól néz ki
...ha jól is működik az külön öröm

...ha jól is működik az külön öröm

"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
hat a Solex hallatara engem mondjuk a hideg raz, de hatha az egytorkujuk jobb mint a kettorku 

Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Tiszteletem az uraknak
egy olyan kérdésem lenne ,hogy a voltmérőm működött szépen egy darabig ....most már nem igazán,ha direkt áramot adok neki akkor sem reagál semmire,hogyan tudnám újra életre kelteni,mi halt meg benne?

egy olyan kérdésem lenne ,hogy a voltmérőm működött szépen egy darabig ....most már nem igazán,ha direkt áramot adok neki akkor sem reagál semmire,hogyan tudnám újra életre kelteni,mi halt meg benne?


FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
ha sejtésem nem csal, a capriban sohasem volt voltmérő, csak töltésmérő, amit legtöbb esetben az öl meg, hogy a tulaj voltmérőnek hiszi, és direkt ráköti a 12 voltot....MK3-ban ez biztos, MK1-nél lehet hogy létezett voltmérő, egy fénykép az áldozatról sokat segítene...Gáborka wrote:Tiszteletem az uraknak
egy olyan kérdésem lenne ,hogy a voltmérőm működött szépen egy darabig ....most már nem igazán,ha direkt áramot adok neki akkor sem reagál semmire,hogyan tudnám újra életre kelteni,mi halt meg benne?
![]()
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4