MK I BLACK DEVIL V4 1.5

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by daytona »

En ugy csinalnam, hogy eloszor odaragasztanam a teknohoz a tomiteseket korbe, vekony es jo minosegu (mondjuk Loctite) szilikonnal. Mikor mar valamennyire megszarad es stabilan helyben tartja a szilo a tomiteseket, akkor megkennem a blokkon a felfekvo feluletet is sziloval vekonyan, es ugy raknam vissza a teknot.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by daytona »

Ja, egyebkent a parafa meg ugy szar ahogy van. Nincs abbol gumis darab?
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by Bogyo28 »

daytona jól beszél, néha a parafánál jobb a csak paszta. nekem ez vált be a legjobban:

http://www.loctite.hu/cps/rde/xchg/SID- ... 000001FJVI" onclick="window.open(this.href);return false;
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by szszaby »

Nekem nem is volt és nem is lesz sose semmi féle parafa meg gumi hülyeség. Simán csak paszta az ívnél vastagabban kenve. Ez nem esik le nem mászik el és nem is folyik.
Én ezt használom, a bárdinál beszerezhető:
http://www.csapagyhidraulika.hu/webshop ... 00x600.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by Gáborka »

Nagyon köszön a segítséget az uraknak,nem is értettem igazán,hogy is marad egyben a két dolog..leginkább sehogy.
Paszta lesz az gazdagon :-D :ru:
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by White Shark »

A helyzet az hogy nem az anyagokkal van a gond ,hanem a módszerrel.Nem a karterre kell tenni a parafát ,hanem fordítva .Először csavarhúzóval benyomogatod a gumitömítést ,és az már megfogja magát ,ha nem pasztázod meg akkor sem folyat ha a helyén van,ezután a blokkra tapasztod bármivel a parafát ,ha ez zsír akkor is jó,csak fordítsd be a parafa két végét a gumi két vége alá,erre kiképzett rész van a gumi mindkét felén ,na ezt kell megpasztázni . Még valami ,ne húzd szét a parafát ,mert csak rosszabb lesz ,eltörik középen és kétoldalra kifordul ,úgy tűnik mindha marhára tömítene ,de ilyenkor már egyáltalán nem tömít .Én így csinálom ,eddig bevált ,próbáljátok meg ,sok szerencsét !
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by Gáborka »

Köszönöm,de annyit szívtam vele,hogy csak a gumit fogom berakni+ pasztát ,a parafa kimarad...
sajnos itt nálam jelenleg őskori állapotok vannak....
:ru: :pia:
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by szszaby »

Ha a parafát kihagyod akkor a gumit is, az a kettő csak együtt jó. Külön-külön nem lehet használni. Ha csak a gumit rakod be a parafa helyén, főleg az ívnél tövénél megmarad a rés és ha húzatod lefele deformálódik a karter.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by Gáborka »

rendben akkor az is kimarad,köszönöm Szaby :ru: :pia:
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by Gáborka »

hatalmas a boldogság,sikerült egy 0km-es solex-et szereznem,igaz nem dupla torkú de új,és nem is volt olyan borzasztó ára :-D :pia:
Attachments
kepatmeretezes_hu_IMG_4942.JPG
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765
Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by nyujoe »

...jól néz ki :-)
...ha jól is működik az külön öröm :-D
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by szszaby »

Na ez jól néz ki, az új az mégiscsak új. :-D
Ford Capri MkI Essex
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by daytona »

hat a Solex hallatara engem mondjuk a hideg raz, de hatha az egytorkujuk jobb mint a kettorku :lol:
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by Gáborka »

Tiszteletem az uraknak
egy olyan kérdésem lenne ,hogy a voltmérőm működött szépen egy darabig ....most már nem igazán,ha direkt áramot adok neki akkor sem reagál semmire,hogyan tudnám újra életre kelteni,mi halt meg benne?
:ru: :pia:
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by Bogyo28 »

Gáborka wrote:Tiszteletem az uraknak
egy olyan kérdésem lenne ,hogy a voltmérőm működött szépen egy darabig ....most már nem igazán,ha direkt áramot adok neki akkor sem reagál semmire,hogyan tudnám újra életre kelteni,mi halt meg benne?
:ru: :pia:
ha sejtésem nem csal, a capriban sohasem volt voltmérő, csak töltésmérő, amit legtöbb esetben az öl meg, hogy a tulaj voltmérőnek hiszi, és direkt ráköti a 12 voltot....MK3-ban ez biztos, MK1-nél lehet hogy létezett voltmérő, egy fénykép az áldozatról sokat segítene...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Post Reply