Árpi wrote:Ilyesmi ráktudjás 2.8 am nelkem is van azért bátorkodtam rákérdezni.
akkor nem értem a kérdést. jó csak az lesz amit megcsináltatsz, venni jó mocit ocsoé nem lehet. ha valaki rákölt pl egy ötvenest egy mocira, nem fogja neked egy tizesért eladni. csináld meg azt ami van, és akkor az biztos jó lesz...
Ez így van. Az a moci amit anno Blant tól vettem egy 10-es volt. Most van úgy 40-ben hogy nem kellett fúrni, csak a hengerfejeket, szelepeket rendbe dobni, rendesen kimosni, lefesteni, csavarokat horganyoztatni stb.....
Tényleg és mennyire volt kopott a motor? Gyűrűzni sem kellet? Mert az olyan 12-es kompressziót nyomott, mint a nagykönyvben
Ezexerint télleg nem volt szar?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Blant wrote:Tényleg és mennyire volt kopott a motor? Gyűrűzni sem kellet? Mert az olyan 12-es kompressziót nyomott, mint a nagykönyvben
Ezexerint télleg nem volt szar?
Az a moci amit adtál Szaki az életünket menti meg, mert az a moci ami benne van most az lassan már kuka, nem rúg meg ha lepadlózom egyesben. Kompresszió olyan 6-7 között most. A hengerfejek már fel lettek ujítva, most jön a moci összerakás.