lambdás! Holnap készítek egy átfogó felülnézeti képet az egészről. Azt hiszem az lesz a legjobb. Már átolvastam vagy ötször az összes hozzászólást, de sok ellentmondást , és többlehetőséges leírást olvastam. Attól félek, ha elkötök valamit, hazavágom az elektronikát.
Azt már tapasztaltam , hogy a vezetékek java része nem kell. De ezek biztosan kellenek. Várjunk holnapig és minden kiderül. ..vagy mindenki derül
Na Fiúk! Bocs , de mindenkit átcsesztem, még magamat is. A kép felső részéből belógó pirosak az akkura mennek. A generátorra csak a kupakos és a cimkés. Már csak a blankolt vékony ( a levakolt mellett) helye nincs meg, de mindjárt elhúzok a bontóba és keresek egy scorpiót, mégnézem mi az.
Külön bocs Bogyonak, mert hát ő megmondta, hogy az egészet kellene látni, nem csak egy mozaikdarabot. Igaz.
Köszönöm a segítségeteket, BUÉK mindenkinek!
noko01 wrote:Na Fiúk! Bocs , de mindenkit átcsesztem, még magamat is. A kép felső részéből belógó pirosak az akkura mennek. A generátorra csak a kupakos és a cimkés. Már csak a blankolt vékony ( a levakolt mellett) helye nincs meg, de mindjárt elhúzok a bontóba és keresek egy scorpiót, mégnézem mi az.
Külön bocs Bogyonak, mert hát ő megmondta, hogy az egészet kellene látni, nem csak egy mozaikdarabot. Igaz.
Köszönöm a segítségeteket, BUÉK mindenkinek!
kár bontóba menned, hiszen nem fogod az egész autó elekrtomosságát felrakni a vizi baszásra, se műszerfal se biztitábla, ezért nem fog segíteni a gyári elhelyezés. küldtem rajzot privibe, az inkább... azért egy biztosítékot tegyél mindenhova ahol megy + fesz, az nem árt, kivéve persze a vastag kábeleket (töltés és indítózás)
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Ahogy az unokaöcsém mondaná! ...Istenkirály vagy!!
Voltama bontóba, és megerősíthetem a korábbi levelemben leírtakat.
A két felső piros köpenyes az akku + ra. A Vékony blankolt az akku - ra. A többi a generátorra.
És a rajzot köszönöm!!
De, .. ami eddíg az akku + sarkára volt kötve (vékonyabb bizbaszok) , azokat ugye köthetem a generátorhoz? Elvégre ugyan az, csak a vastag kábel másik vége. (ez jön az önindítótól)
Eddíg a két vékonyabb vezeték, ami a vezérlésbe megy, közvetlenül az akkusarokra volt kötve, de kényelmi okokból nekem most jobban kijönne, ha a legközelebbi (és ez a generátor) + pólusra köthetném.
De, .. ami eddíg az akku + sarkára volt kötve (vékonyabb bizbaszok) , azokat ugye köthetem a generátorhoz? Elvégre ugyan az, csak a vastag kábel másik vége. (ez jön az önindítótól)
Eddíg a két vékonyabb vezeték, ami a vezérlésbe megy, közvetlenül az akkusarokra volt kötve, de kényelmi okokból nekem most jobban kijönne, ha a legközelebbi (és ez a generátor) + pólusra köthetném.
jó az ott is, csak arra kell vigyázni hogy akkor az akkutól vastagabb kábel kell, mivel akkor azon nagyobb áram fog folyni....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Én nem a bekötésnél, hanem már a felrakásnál akadtam el
A régi generátort megmihálylott és a a rögzítő fülecske is le volt törve, így beneveztem egy újra.
A leírásban úgy szerepelt, hogy jó Caprihoz is, de mikor kibontottam, akkor szembesültem vele, hogy a felfogatás pont a tükörképe az eddiginek.
Esetleg valakinek volt már szerencséje ilyenhez?
Esetleg létezik többféle generátortartó konzol a Pintó motorhoz?
Attachments
20151125_133201.jpg (39.42 KiB) Viewed 52696 times
20151125_133140.jpg (43.28 KiB) Viewed 52696 times
Bubor wrote:Én nem a bekötésnél, hanem már a felrakásnál akadtam el
A régi generátort megmihálylott és a a rögzítő fülecske is le volt törve, így beneveztem egy újra.
A leírásban úgy szerepelt, hogy jó Caprihoz is, de mikor kibontottam, akkor szembesültem vele, hogy a felfogatás pont a tükörképe az eddiginek.
Esetleg valakinek volt már szerencséje ilyenhez?
Esetleg létezik többféle generátortartó konzol a Pintó motorhoz?
A felső pajzsot nem lehetne elforgatni, mert ahogy a képen nézem kiadja. Azt a furatot amiben most a csavar van átforgatni a hátsó pajzs furatához. Ha jól látom a képen akkor az összefogató csavarok stimmelni fognak így is.
szszaby wrote:A felső pajzsot nem lehetne elforgatni, mert ahogy a képen nézem kiadja. Azt a furatot amiben most a csavar van átforgatni a hátsó pajzs furatához. Ha jól látom a képen akkor az összefogató csavarok stimmelni fognak így is.
Ezt mondom, össze lehet forgatni.
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4