Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok így a téli pihenő időszak kezdetén!
Utánajárásom alapján a 84 előtti pinto 1.3 és 1.6 azonos lökethosszú (66 mm), így különbség a furat átmérőjében van (79 és 87,6 mm).
A kérdés, hogy az 1.3 fúrható-e az 1.6-os átmérőre? Tehát annak annyival vastagabb a hengerfala?
Kérlek ne kérdezzétek, hogy miért kérdezem!
Előre is köszönöm!
Szunyi Taunus TC1
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- szunyi24
- szerszámadogató
- Posts: 21
- Joined: Wed May 10, 2006 9:53 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rétság
Re: Szunyi Taunus TC1
Taunus Tc1
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Szunyi Taunus TC1
Valószínű nem, túl nagynak tűnik az a majdnem 4mm falvastagság különbség .De ha nagyon izgat a kérdés ,van itthol mindkettő hengerfej nélkül ,megnézhetem.szunyi24 wrote:Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok így a téli pihenő időszak kezdetén!
Utánajárásom alapján a 84 előtti pinto 1.3 és 1.6 azonos lökethosszú (66 mm), így különbség a furat átmérőjében van (79 és 87,6 mm).
A kérdés, hogy az 1.3 fúrható-e az 1.6-os átmérőre? Tehát annak annyival vastagabb a hengerfala?
Kérlek ne kérdezzétek, hogy miért kérdezem!
Előre is köszönöm!
- szunyi24
- szerszámadogató
- Posts: 21
- Joined: Wed May 10, 2006 9:53 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rétság
Re: Szunyi Taunus TC1
Azt nagyon megköszönném! Nekem is nagynak tűnik az a különbség, de hátha!White Shark wrote:Valószínű nem, túl nagynak tűnik az a majdnem 4mm falvastagság különbség .De ha nagyon izgat a kérdés ,van itthol mindkettő hengerfej nélkül ,megnézhetem.szunyi24 wrote:Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok így a téli pihenő időszak kezdetén!
Utánajárásom alapján a 84 előtti pinto 1.3 és 1.6 azonos lökethosszú (66 mm), így különbség a furat átmérőjében van (79 és 87,6 mm).
A kérdés, hogy az 1.3 fúrható-e az 1.6-os átmérőre? Tehát annak annyival vastagabb a hengerfala?
Kérlek ne kérdezzétek, hogy miért kérdezem!
Előre is köszönöm!
Taunus Tc1
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Szunyi Taunus TC1
Akkor ezt jobb ha elfelejted ,minimális különbség van a hengerfalak között ,a kicsi vastagabb de csak nüansznyival ,keress más dugattyút. És még ha kiadná is ,nem lehet tudni a csapszegmagasságot ,vagy vágni kéne a szoknyából ,vagy alacsony,ill magas lenne a dugattyúkiállás . Igen és még valami ,csak kevés 1,6 motor volt 66-os löketű ( ezek voltak szerintem a jobbak) ,a többség lökete megegyezett a 2,0 löketével.szunyi24 wrote:Azt nagyon megköszönném! Nekem is nagynak tűnik az a különbség, de hátha!White Shark wrote:Valószínű nem, túl nagynak tűnik az a majdnem 4mm falvastagság különbség .De ha nagyon izgat a kérdés ,van itthol mindkettő hengerfej nélkül ,megnézhetem.szunyi24 wrote:Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok így a téli pihenő időszak kezdetén!
Utánajárásom alapján a 84 előtti pinto 1.3 és 1.6 azonos lökethosszú (66 mm), így különbség a furat átmérőjében van (79 és 87,6 mm).
A kérdés, hogy az 1.3 fúrható-e az 1.6-os átmérőre? Tehát annak annyival vastagabb a hengerfala?
Kérlek ne kérdezzétek, hogy miért kérdezem!
Előre is köszönöm!
- szunyi24
- szerszámadogató
- Posts: 21
- Joined: Wed May 10, 2006 9:53 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rétság
Re: Szunyi Taunus TC1
Köszönöm, hogy megnézted! Akkor valami mást kell kitalálni majd! Szomorú...
Taunus Tc1
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Szunyi Taunus TC1
Ha a régi dugattyúid mérés után jónak tűnnek ,a legolcsóbb szerintem a szárazhüvely megoldás.szunyi24 wrote:Köszönöm, hogy megnézted! Akkor valami mást kell kitalálni majd! Szomorú...