karosszéra lakatolás alap fokon :)
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: karosszéra lakatolás alap fokon :)
Mondjuk ha annyira szar a küszöb, hogy hiába hegeszted hozzá akkor fentről is meg kell támasztani...
1980 Capri MK3
Re: karosszéra lakatolás alap fokon :)
Még annyi lenne, hogy belülről mivel érdemes kikenni pl. a nyúlványokat?
Találkoztam egy két zártabb részen ilyen fekete ragadós cuccal, de nem tudom hova tenni.
Találkoztam egy két zártabb részen ilyen fekete ragadós cuccal, de nem tudom hova tenni.
"Ime ott látom atyám, látom anyám nővéreim és fivéreim. Magam előtt látom minden ősöm az idők kezdetétől.
Mind hívnak engem, hogy kövessem én is őket a nagy Valhallába ahol a hősök örökké élnek"
Mind hívnak engem, hogy kövessem én is őket a nagy Valhallába ahol a hősök örökké élnek"
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: karosszéra lakatolás alap fokon :)
Üregvédő a rendes neve, azzal kell kifújni.
Ford Capri MkI Essex
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: karosszéra lakatolás alap fokon :)
ha jól látom a képeken, akkor még a moci váltó benne van. azt én kiszedném, nagyban megkönnyíti a hozzáférhetőséget, meg ha szétvágod az alját, nem huzza le az alagutat a földre. hátsó nyulványt ha nem veszed meg aranyért az angoloktól, akkor nem nagyon lesz, azt csinálni kell lemezből
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: karosszéra lakatolás alap fokon :)
A motor, azért maradt benne mert egyedül már nem volt kedvem szenvedni vele, de ki lesz szedve. Valszeg a nyúlványokat valahogy majd lehajlítom, de még töröm a fejem rajta, hogy oldjam meg :D. Az a baj hogy már foldozott mind és még egy tapaszt már nem bírnának el... :/
Lehet összerakom zártszelvényből :D
Az első nyúlványt úgy néztem még annó hogy azt "egyszerű" megcsinálni. Átfutott az agyamon, hogy mi lenne ha egy zártszelvényt végigvezetnék az alján, összekötve az első és hátsó nyúlványt..21. század ellenére alvázat csinálok a végén.
Lehet összerakom zártszelvényből :D
Az első nyúlványt úgy néztem még annó hogy azt "egyszerű" megcsinálni. Átfutott az agyamon, hogy mi lenne ha egy zártszelvényt végigvezetnék az alján, összekötve az első és hátsó nyúlványt..21. század ellenére alvázat csinálok a végén.
"Ime ott látom atyám, látom anyám nővéreim és fivéreim. Magam előtt látom minden ősöm az idők kezdetétől.
Mind hívnak engem, hogy kövessem én is őket a nagy Valhallába ahol a hősök örökké élnek"
Mind hívnak engem, hogy kövessem én is őket a nagy Valhallába ahol a hősök örökké élnek"
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: karosszéra lakatolás alap fokon :)
a két nyulvány összekötése nem rossz ötlet, ha most csinálnám az enyémet lehet én is megtenném. hátsó nyulványhoz:Buliwyf wrote:A motor, azért maradt benne mert egyedül már nem volt kedvem szenvedni vele, de ki lesz szedve. Valszeg a nyúlványokat valahogy majd lehajlítom, de még töröm a fejem rajta, hogy oldjam meg :D. Az a baj hogy már foldozott mind és még egy tapaszt már nem bírnának el... :/
Lehet összerakom zártszelvényből :D
Az első nyúlványt úgy néztem még annó hogy azt "egyszerű" megcsinálni. Átfutott az agyamon, hogy mi lenne ha egy zártszelvényt végigvezetnék az alján, összekötve az első és hátsó nyúlványt..21. század ellenére alvázat csinálok a végén.
a, (mok verzio1) ha máshogy nem megy, érdemes élhajlítóval csinálni 1.5 - 2 lemezből egy u alakot a szélein 2cm peremmel, és abból össze lehet rakni több kis darabból a nyulványt
b, (kevésbé mók verzió) egy kartonpapírra átrajzolni a nyulvány mindegyik felét. ha megvan nyulványonként a 3 darab (2 oldala meg az alja), akkor abból összehegeszthető a teljes nyulvány, csak az oldalfalakra rá kell hagyni a perem részét, amit ki kell hajlítani. Tibi küldött régebben egy ilyen módszerrel készített komplett alvázról szoló linket, nem lehetetlen .
egyik sem tökéletes megoldás, de kivitelezhető...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: karosszéra lakatolás alap fokon :)
Nem találom így hirtelen az alvázas linket, nincs meg neked főni ?
1980 Capri MK3
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: karosszéra lakatolás alap fokon :)
Közben megtaláltam : http://www.jalopyjournal.com/forum/show ... p?t=671187" onclick="window.open(this.href);return false;
Jóval nehezebb ez mint aminek látszik de elég profi munkának tűnik !
Jóval nehezebb ez mint aminek látszik de elég profi munkának tűnik !
1980 Capri MK3
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: karosszéra lakatolás alap fokon :)
Ez nagyon profi munka, nekem is el van mentve a link, néha megnézem.
Ford Capri MkI Essex
Re: karosszéra lakatolás alap fokon :)
Köszönöm a megerősítést és a linket!
Akkor ez lesz a fő csapásvonal.
Szszaby mennyire vagy megelégedve ezzel a hegesztővel, amit linkeltél?:
http://www.weldimpex.hu/weldi-mig-heges ... togep.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Állítható tartomány, huzamos hegesztést is bírja-e, ilyesmikre gondolok. Leírás alapján elég jónak tűnik.
Akkor ez lesz a fő csapásvonal.
Szszaby mennyire vagy megelégedve ezzel a hegesztővel, amit linkeltél?:
http://www.weldimpex.hu/weldi-mig-heges ... togep.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Állítható tartomány, huzamos hegesztést is bírja-e, ilyesmikre gondolok. Leírás alapján elég jónak tűnik.
"Ime ott látom atyám, látom anyám nővéreim és fivéreim. Magam előtt látom minden ősöm az idők kezdetétől.
Mind hívnak engem, hogy kövessem én is őket a nagy Valhallába ahol a hősök örökké élnek"
Mind hívnak engem, hogy kövessem én is őket a nagy Valhallába ahol a hősök örökké élnek"
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: karosszéra lakatolás alap fokon :)
Én szeretem, lakatoláshoz tökéletes. Van amikor egész nap megy, a Transit és az Escort is ezzel készült.
Ford Capri MkI Essex
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: karosszéra lakatolás alap fokon :)
Én ezzel a megoldással csináltam. Amerre hajtani akarom ott szeleteket vágok ki az U alakból és olyanra lehet csinálni mint az eredeti nyúlványt.Bogyo28 wrote:
a, (mok verzio1) ha máshogy nem megy, érdemes élhajlítóval csinálni 1.5 - 2 lemezből egy u alakot a szélein 2cm peremmel, és abból össze lehet rakni több kis darabból a nyulványt
Ford Capri MkI Essex
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: karosszéra lakatolás alap fokon :)
Nekünk egy sokkal gyengébb van ,egy Jugoszláv mig 150 ,minden lemezmunkát meg lehet vele csinálni, ne ijedj meg a kis teljesítménytől , ideális kasznizni,vedd meg jó lesz.Használj kevert gázt ,szebb a varrat ,minimális felületi rozsdát is befog ,nem habzik úgy .Buliwyf wrote:Köszönöm a megerősítést és a linket!
Akkor ez lesz a fő csapásvonal.
Szszaby mennyire vagy megelégedve ezzel a hegesztővel, amit linkeltél?:
http://www.weldimpex.hu/weldi-mig-heges ... togep.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Állítható tartomány, huzamos hegesztést is bírja-e, ilyesmikre gondolok. Leírás alapján elég jónak tűnik.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: karosszéra lakatolás alap fokon :)
amit linkeltél, az tudásában kb olyan mint amit mi is vettünk a Tibivel:
http://www.hegesztescentrum.hu/index.ph ... togep.html" onclick="window.open(this.href);return false;
bár ha most kellene venni, lehet hogy áramban kisebbet vennék, 140-150 amperest, mert vékony lemezt nehéz hegeszteni a nagy gépekkel, aminek az 1-s fokozatában túl nagy áramot tud a vékony lemezhez. 6mm vastag vasat meg viszonylag ritkán hegeszt az ember.
a hegesztéscentrumos gépet meg lehetett venni nettóban is, ami azért nem kevés pénz már ebben a kategoriában. a kevert gáz tényleg jó...
http://www.hegesztescentrum.hu/index.ph ... togep.html" onclick="window.open(this.href);return false;
bár ha most kellene venni, lehet hogy áramban kisebbet vennék, 140-150 amperest, mert vékony lemezt nehéz hegeszteni a nagy gépekkel, aminek az 1-s fokozatában túl nagy áramot tud a vékony lemezhez. 6mm vastag vasat meg viszonylag ritkán hegeszt az ember.
a hegesztéscentrumos gépet meg lehetett venni nettóban is, ami azért nem kevés pénz már ebben a kategoriában. a kevert gáz tényleg jó...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: karosszéra lakatolás alap fokon :)
Üdv
Szerintem, sok más mellett két lényeges dolog van, ráférjen a 15 kilós drót, normális előtoló legyen rajt ne műanyag vacak.
( ha megengedheted magadnak a Weld-Impex-et vedd profi ipari gép örökös darab )
Szerintem, sok más mellett két lényeges dolog van, ráférjen a 15 kilós drót, normális előtoló legyen rajt ne műanyag vacak.
( ha megengedheted magadnak a Weld-Impex-et vedd profi ipari gép örökös darab )