amcsi 2.8 V6
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 57
- Joined: Sat Nov 08, 2008 3:03 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Békéscsaba
Re: Motorok adatai
A képen nem az én motorom van , csak szemléltetésképpen tettem fel. De ilyen az enyém is! Nagy "E" betű van az öntvényben ezt már itt tanultam, hogy akkor az 2,8-as.
A seprűnyél nem tudom mi lehet. A héten megpróbálom összeházasítani egy karbival. Aztán meglátjuk mit az utód.
A seprűnyél nem tudom mi lehet. A héten megpróbálom összeházasítani egy karbival. Aztán meglátjuk mit az utód.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Motorok adatai
Ha minden igaz akkor inkább egy három betűs kódot kellene találnod a blokk bal oldalán a hengerfej alatt. Kb 5 milis betűkkel.noko01 wrote:A képen nem az én motorom van , csak szemléltetésképpen tettem fel. De ilyen az enyém is! Nagy "E" betű van az öntvényben ezt már itt tanultam, hogy akkor az 2,8-as.
A seprűnyél nem tudom mi lehet. A héten megpróbálom összeházasítani egy karbival. Aztán meglátjuk mit az utód.
1980 Capri MK3
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Motorok adatai
amit te itt leírsz az a k-jet, az gyárilag a 2.8 V6-on volt. az arra rárakott megszakítós gyujtása nagyon nem jó, mert mint mondtam a 2.8 és a 2.9 között az a különbség, hogy a 2.8 fogaskerekes vezérlésü, a 2,9 láncos, ezért az ellenkező irányba forog a veztengely, tehát nem tudod csak simán belerakni a gyujtást. ha a gyujtástörzs alján levö fogaskereket lecseréled, akor van rá esély hogy jó lehet, ki kell próbálni, csak elötte meg kell nézni hogy a 2.8 és a 2.9 gyujtástörzsének azonos átmérőjü e tengelye. a sivosor sem csak a simán átrakom téma, néhány furatot arrébb kell reszelni hogy le tudd csavarozni, de az nem olyan nagy probléma. 2.8 karbi viszont elég ritka...noko01 wrote:Dartonit! Ami tőled van karbi, az milyen? Azzal lenne max. 15 Le veszteség? Végül is azt tervezem, hogy a te közösítődet és karburátorodat raknám fel, az injektoros motorra. Van egy régi motorom, ami hegerenkénti Bosch injektoros, de az injektor része rossz. Hagyományos, megszakítós gyújtás van rajta vákumos előszabályozóval, és azzal működött. Ugye azok a motorok is 2,9-esek? Nagy aludoboz a tetején, és külön vezetékeken kapja a kaját minden henger. Szóval a legfőbb kérdés, hogy az említett (hengerenkénti befecsis motor) Dartonit szerintem 38-as karbijával és a vákumszabályozós megszakítós gyuszival mit adhat le.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 57
- Joined: Sat Nov 08, 2008 3:03 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Békéscsaba
Re: Motorok adatai
Gyújtáselosztóból is van a garázsban három. Egyik a musztángé, egy másik ezé a K.jeté, a harmadik amit dartonit adott az ő 2,9-es angol motorjával. Mindhárom megszakítós, tehát ezzel nincs gond. Arra már rájöttem, hogy a musztáng közösítője nem megy rá a K-jetre. A hétvégén műtét alá veszem a dartonit 2,9-es motorját is, talán majd az. Bár sajnos a domborulatain látom, hogy annak a közösítője sem jó, mert az oldalankénti három leömlő mértanilag egyenlő távolságra van egymástól. Sajnálom a dolgot, mert a musztáng 2,8-as, ránézésre jó nagy a karbija is.
Valszeg az lesz a megoldás, hogy az egészet hagyom a fenében, és veszek egy 2,9 EFI motoros lepukkant scorpiót, és kiműtöm a komplett motort, az összes cumóval együtt.
Nekem az a lényeg, hogy a motor minél egyszerűbb legyen, de a lehető legnagyobb teljesítménnyel. Itt a fogyasztás másodrendű. Az gyári airboatok 200 lónál kezdődnek, én ezért húztam meg a határt úgy 130 -nál.
Valszeg az lesz a megoldás, hogy az egészet hagyom a fenében, és veszek egy 2,9 EFI motoros lepukkant scorpiót, és kiműtöm a komplett motort, az összes cumóval együtt.
Nekem az a lényeg, hogy a motor minél egyszerűbb legyen, de a lehető legnagyobb teljesítménnyel. Itt a fogyasztás másodrendű. Az gyári airboatok 200 lónál kezdődnek, én ezért húztam meg a határt úgy 130 -nál.
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 57
- Joined: Sat Nov 08, 2008 3:03 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Békéscsaba
Re: Motorok adatai
Dartonit! Tudnál olyan képet, vagy hivatkozást küldeni, ahol a te 2,9 E (angol) motorod látható eredeti formában? Az alábbi kép nem olyan?
- Attachments
-
- 736_1_big.jpg (105.67 KiB) Viewed 7016 times
Re: Motorok adatai
Utánnanézek (azt hiszem Bronco-ban volt). Ez nem az.noko01 wrote:Dartonit! Tudnál olyan képet, vagy hivatkozást küldeni, ahol a te 2,9 E (angol) motorod látható eredeti formában? Az alábbi kép nem olyan?
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 57
- Joined: Sat Nov 08, 2008 3:03 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Békéscsaba
Re: amcsi 2.8 V6
Köszönöm, nagyon várom! Jó lenne pont olyan blokkot szerezni, mert ahhoz megvan minden cucc, ráadásul fel is újítottuk őket. Üdv: F
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 57
- Joined: Sat Nov 08, 2008 3:03 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Békéscsaba
Re: amcsi 2.8 V6
Tud valaki olyan képet felrakni, ahol le van szedve a bekarikázott közösítő. Csak az EFI feliratú közösítő alá szeretnék így nézni, amit a 6 db. torx csavar fog.
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: amcsi 2.8 V6
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 57
- Joined: Sat Nov 08, 2008 3:03 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Békéscsaba
Re: amcsi 2.8 V6
Bakker, még szinte el se küldtem! De nagyon köszönöm!!!
Máris jobbat alszok, hiszen bejött amire gondoltam. Karbisítás!!!
Köszi
Máris jobbat alszok, hiszen bejött amire gondoltam. Karbisítás!!!
Köszi
- vasparipa
- egyedülisszerelhet
- Posts: 521
- Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Főd
Re: amcsi 2.8 V6
Ilyesmire gondolt, Uram?
- Attachments
-
- P8220767.jpg (64.95 KiB) Viewed 6679 times
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
- vasparipa
- egyedülisszerelhet
- Posts: 521
- Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Főd
Re: amcsi 2.8 V6
Alsóörsön te is láthattad!levelboss wrote:Fúú ez annyira kemény! Nagyon igényes, szép munka!
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
- SONI
- T.O.C.B.
- Posts: 908
- Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: PÁKOZD
Re: amcsi 2.8 V6
Hát igen a Nusi és Idősebb Izing keze munkája.levelboss wrote:Fúú ez annyira kemény! Nagyon igényes, szép munka!
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;