Ha Neked ez Tetszik,nyugodtan pattintsd fel őket,nekem is a chrom felni volta dilim,Évekig nyomultam ilyen görgőkkel,utóljára Gizmo konfigurációjával,"gonosz" motorral,beton futóművel,de őszintén szólva nem kellett gyakrabban cserélgetni a "vackokat" a futóműben,mintha csak simán a Thököli úton korzóztam volna normál futóművel,bár tény,hogy az Én autóm is csak "alkalmi" auto volt,tehát hétköznapokat sosem látott...!
Tibi wrote:Kicsit talán még túl is van misztifikálva a téma. Ha tetszik rakd fel.

 ),de a pogácsa sem gáz,mert egy jól kiválasztott ET méret esetében a pogi sem probléma,tudni illik ha az első kerékagycsapágyakat egy képzeletbeli középpontnak tekintjük,ugyebár az lenne az optimális szegény csapágyak számára,ha egy ET0-ás felnit használnánk,ami annyit jelent,hogy a csapágy szépen középen van(bár ez csak elmélet,hiszen van kerékdölés is),egyszóval egy ET-5 ös felni elméletben előbb kinyírja a az első kerékagycsapágyat(7.5 rs,Blant kolléga) :D ,pogi nélkül,mint egy mangels Chromfelni plusszos ET-vel,némi pogival..!
 ),de a pogácsa sem gáz,mert egy jól kiválasztott ET méret esetében a pogi sem probléma,tudni illik ha az első kerékagycsapágyakat egy képzeletbeli középpontnak tekintjük,ugyebár az lenne az optimális szegény csapágyak számára,ha egy ET0-ás felnit használnánk,ami annyit jelent,hogy a csapágy szépen középen van(bár ez csak elmélet,hiszen van kerékdölés is),egyszóval egy ET-5 ös felni elméletben előbb kinyírja a az első kerékagycsapágyat(7.5 rs,Blant kolléga) :D ,pogi nélkül,mint egy mangels Chromfelni plusszos ET-vel,némi pogival..! 
   
 






