Blant wrote:Rá!
Csak (mint ahogy fentebb olvashatod) Nem biztos, hogy a kuplungszerkezet is ugyanaz. Nyelestengelyhossz és váltóharang elvileg u.a. Milyen váltó? MT 75, vagy type 9. (lehet Type 9 nem is volt a scorpin)
Blant wrote:Rá!
Csak (mint ahogy fentebb olvashatod) Nem biztos, hogy a kuplungszerkezet is ugyanaz. Nyelestengelyhossz és váltóharang elvileg u.a. Milyen váltó? MT 75, vagy type 9. (lehet Type 9 nem is volt a scorpin)
Blant wrote:Rá!
Csak (mint ahogy fentebb olvashatod) Nem biztos, hogy a kuplungszerkezet is ugyanaz. Nyelestengelyhossz és váltóharang elvileg u.a. Milyen váltó? MT 75, vagy type 9. (lehet Type 9 nem is volt a scorpin)
Az lesz. Megvan már a spirálos T9 farokrész hozzá. Motor miatt úgyis ki les szedve, meg rossz olaj van benne, azt is le kéne amúgyis cserlni, meg akkor már a 2 szimeringet is kicserélem. Valami tömítőszett van ezekhez? Hol? Mennyiért?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Blant wrote:Az lesz. Megvan már a spirálos T9 farokrész hozzá. Motor miatt úgyis ki les szedve, meg rossz olaj van benne, azt is le kéne amúgyis cserlni, meg akkor már a 2 szimeringet is kicserélem. Valami tömítőszett van ezekhez? Hol? Mennyiért?
mit értesz tömítőszett alatt? mert szimering az pl cromaxnál nincs egy ezres... tömítéseket pedig vagy legyártatod, vagy ebay rendeled, nem tudom itthon lehet e kapni hozzá... vagy jó féle paszta...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
a farokcsapágyat(faszpörgettyű :) ) érdemes megvizslatni szimeringcsere előtt, mert nekem T3-on a zsírúj szimmeringet is pikkpakk szétszedte, jó vastagon alvázvédve a váltóalagutat.
Ma rápróbáltam rendesen az mt75-öt a mocira és elvileg nekem nem emelne ki rendesen a kuplung az eltérő lendkerék miatt. A 2.8 vékonyabb az mt75hoz való vastagabb ( bár ilyet még nem láttam ). Csak van akinek működik és van akinek nem ezért voltam kétségek között. Ez akkor mitől lehet ?
Tibi wrote:Ma rápróbáltam rendesen az mt75-öt a mocira és elvileg nekem nem emelne ki rendesen a kuplung az eltérő lendkerék miatt. A 2.8 vékonyabb az mt75hoz való vastagabb ( bár ilyet még nem láttam ). Csak van akinek működik és van akinek nem ezért voltam kétségek között. Ez akkor mitől lehet ?
villa, csapágy de még a bowden is lehet többféle.
ha kell, tudok mt75 lendkereket, gyönyörűen szögbe köszörülve.
Tibi wrote:Ma rápróbáltam rendesen az mt75-öt a mocira és elvileg nekem nem emelne ki rendesen a kuplung az eltérő lendkerék miatt. A 2.8 vékonyabb az mt75hoz való vastagabb ( bár ilyet még nem láttam ). Csak van akinek működik és van akinek nem ezért voltam kétségek között. Ez akkor mitől lehet ?
villa, csapágy de még a bowden is lehet többféle.
ha kell, tudok mt75 lendkereket, gyönyörűen szögbe köszörülve.
köszi egyelőre nem tudok / akarok befektetni új dolgokba , persze ha egy fagyi a kerék akkor ;) ...
Az alapprobléma az volt, hogy a villának nincs elég útja, hogy oldja a kapcsolatot rendesen ( bár gondolom ezt tudod ).
A 2.8-as lendkerékhez elég lenne megtalálni a megfelelő villa+csapágy kombinációt ? Mert ugyan barbár megoldást tudtam volna, hogy legyen elég útja a villának de nem akartam taknyolni annyira meg nem vagyok otthon a többi tipusban, hogy mit mivel lehet helyettesíteni. Ha van ötlet jöhet. Köszi.