Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by DavidMolnar »

Még nincs meg a technika karosszéria elemekre, de erőlködök...
Ha lesz valami fejlemény, tudni fogtok róla!
Image
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by Mad Max »

Ha három garnitúra sárvédő kell van 15 e ft körüli áron darabja. Ez sok?
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.

A Capri egy különleges autó!!!!!
TomiCaPri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 270
Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest - Csepel

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by TomiCaPri »

17 asszem a bárdinál szal nagyjából árában van
"Nagy célhoz hosszan visz az út"
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by Mad Max »

Igen csak a bárdis elrohad, míg a másik nem pölö
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.

A Capri egy különleges autó!!!!!
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by Bogyo28 »

Mad Max wrote:Igen csak a bárdis elrohad, míg a másik nem pölö
szerintem az összes most kapható sárvédő egy helyről származik, bárki is árulja... a bárdi is a klokelhorm vagy mi a franc katalogus alapján árulja, de nem az a cég gyártja, hanem egy olasz, némelyiken még az eredeti metrica is fellelhető... és ennek még mindíg jobb a minősége, mint az ugyaninnen beszerezhető ajto mögötti sarokelem, vagy ajtooszlop, az egyszerüen használhatatlan, de sajnos más már nem gyártja, csak angliában horror árakért..
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
vincsab
márokosanistudnézni
Posts: 71
Joined: Tue May 23, 2006 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Göd
Contact:

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by vincsab »

Ennek ellent kell mondanom.Nem származik mindegyik egy helyről. Amit a Bárdi árul azt a klokkerholm gyártja. Ezekből a sárvédőkből sajnos nekem a jobbos nem jött be. :) A balos viszont tök jó volt.
A jobbos sárvédő valami olasz gyártású volt. Az ajtó előtti sarok pedig szerintem igenis használható.
Ha kell is alakítani rajta az csak minimális munka.(főleg ahoz képest, hogy legyártani egy hasonló elmet egy csöppet több időből lehet megcsinálni) Egyébként kb. 1,5 óra alatt le lehet bontani a régit és teljesen felhegeszteni az új elemet.Az oszlopról nem tudok véleményt monadni, de szerinetm az sem rosszabb mint a sarok. A sarokról még azért elmondanám, hogy nem a legszebben kidolgozott elem, de azért fel lehet rendesen tenni.
Bogyo28 wrote:
Mad Max wrote:Igen csak a bárdis elrohad, míg a másik nem pölö
szerintem az összes most kapható sárvédő egy helyről származik, bárki is árulja... a bárdi is a klokelhorm vagy mi a franc katalogus alapján árulja, de nem az a cég gyártja, hanem egy olasz, némelyiken még az eredeti metrica is fellelhető... és ennek még mindíg jobb a minősége, mint az ugyaninnen beszerezhető ajto mögötti sarokelem, vagy ajtooszlop, az egyszerüen használhatatlan, de sajnos más már nem gyártja, csak angliában horror árakért..
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by German Capri »

vincsab wrote:Ennek ellent kell mondanom.Nem származik mindegyik egy helyről. Amit a Bárdi árul azt a klokkerholm gyártja. Ezekből a sárvédőkből sajnos nekem a jobbos nem jött be. :) A balos viszont tök jó volt.
A jobbos sárvédő valami olasz gyártású volt. Az ajtó előtti sarok pedig szerintem igenis használható.
Ha kell is alakítani rajta az csak minimális munka.(főleg ahoz képest, hogy legyártani egy hasonló elmet egy csöppet több időből lehet megcsinálni) Egyébként kb. 1,5 óra alatt le lehet bontani a régit és teljesen felhegeszteni az új elemet.Az oszlopról nem tudok véleményt monadni, de szerinetm az sem rosszabb mint a sarok. A sarokról még azért elmondanám, hogy nem a legszebben kidolgozott elem, de azért fel lehet rendesen tenni.
Bogyo28 wrote:
Mad Max wrote:Igen csak a bárdis elrohad, míg a másik nem pölö
szerintem az összes most kapható sárvédő egy helyről származik, bárki is árulja... a bárdi is a klokelhorm vagy mi a franc katalogus alapján árulja, de nem az a cég gyártja, hanem egy olasz, némelyiken még az eredeti metrica is fellelhető... és ennek még mindíg jobb a minősége, mint az ugyaninnen beszerezhető ajto mögötti sarokelem, vagy ajtooszlop, az egyszerüen használhatatlan, de sajnos más már nem gyártja, csak angliában horror árakért..
és akkor a jobbossal mit tudtál tenni??????
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by Tibi »

Csaba !

Véletlenül nem volt pofánbaszva az autó a jobb oladalán? Csak a tisztán látás kedvéért ! Mielőtt kibaszott legendágat gyártanánk !
1980 Capri MK3
User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by DavidMolnar »

NEM AZ VOLT A GOND, LÁTTAM...
Image
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by Tibi »

DavidMolnar wrote:NEM AZ VOLT A GOND, LÁTTAM...
most nem a te verdádról beszélek. Ártatlan és tárgyilagos akrtam lenni. Ha nem sikerült akkor bocsi. És rokenroll :)
1980 Capri MK3
User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by DavidMolnar »

én sem, hanem amin cserélte az első sárvédőket...
az enyém...
Image
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by Bogyo28 »

vincsab wrote:Ennek ellent kell mondanom.Nem származik mindegyik egy helyről. Amit a Bárdi árul azt a klokkerholm gyártja. Ezekből a sárvédőkből sajnos nekem a jobbos nem jött be. :) A balos viszont tök jó volt.
A jobbos sárvédő valami olasz gyártású volt. Az ajtó előtti sarok pedig szerintem igenis használható.
Ha kell is alakítani rajta az csak minimális munka.(főleg ahoz képest, hogy legyártani egy hasonló elmet egy csöppet több időből lehet megcsinálni) Egyébként kb. 1,5 óra alatt le lehet bontani a régit és teljesen felhegeszteni az új elemet.Az oszlopról nem tudok véleményt monadni, de szerinetm az sem rosszabb mint a sarok. A sarokról még azért elmondanám, hogy nem a legszebben kidolgozott elem, de azért fel lehet rendesen tenni.
ez a nem a legszebben kidolgozott elég finom kifejezés :lol: ...Én a használhatatlan alatt azt értem, hogy baromi ronda. és a ajtooszlop alsó sarok még szép az ajtooszlophoz képest. mikor megláta a lakatos, majdnem sirva fakadt, és ahoz képest nem olcsó.
a klokkerholm-ról: néhány haverom dolgozik a Meteorba, ők mutogatták, hogy a klokkerholm cuccokon ott van az olasz matrica is (mármint capri sárvédő esetén), mivel a klokkerholm capri sárvédőt nem gyárt, csak megveszi és továbadja. persze lehet hogy nem minden ugyanonan van, de már 5 éve, amikor az enyémet csinálták is ugyanez volt, meg azóta is.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by Tibi »

DavidMolnar wrote:én sem, hanem amin cserélte az első sárvédőket...
az enyém...
Másik fórumtásunké !
1980 Capri MK3
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by Hattyu »

LAci bá ezt neked ajánlom, zőőd capri és nem is csúnya :mrgreen:
http://youtube.com/watch?v=mHut4xQSuHo&feature=related" onclick="window.open(this.href);return false;
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by levelboss »

Hattyu wrote:LAci bá ezt neked ajánlom, zőőd capri és nem is csúnya :mrgreen:
http://youtube.com/watch?v=mHut4xQSuHo&feature=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Szépnek szép, de nem keskeny egy kicsit? :lol: 8)
Ford Capri 1978 2600 GT :D
Post Reply