Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Még nincs meg a technika karosszéria elemekre, de erőlködök...
Ha lesz valami fejlemény, tudni fogtok róla!
Ha lesz valami fejlemény, tudni fogtok róla!

- Mad Max
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 429
- Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dombóvár
Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Ha három garnitúra sárvédő kell van 15 e ft körüli áron darabja. Ez sok?
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 270
- Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest - Csepel
Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
17 asszem a bárdinál szal nagyjából árában van
"Nagy célhoz hosszan visz az út"
- Mad Max
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 429
- Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dombóvár
Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Igen csak a bárdis elrohad, míg a másik nem pölö
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
szerintem az összes most kapható sárvédő egy helyről származik, bárki is árulja... a bárdi is a klokelhorm vagy mi a franc katalogus alapján árulja, de nem az a cég gyártja, hanem egy olasz, némelyiken még az eredeti metrica is fellelhető... és ennek még mindíg jobb a minősége, mint az ugyaninnen beszerezhető ajto mögötti sarokelem, vagy ajtooszlop, az egyszerüen használhatatlan, de sajnos más már nem gyártja, csak angliában horror árakért..Mad Max wrote:Igen csak a bárdis elrohad, míg a másik nem pölö
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 71
- Joined: Tue May 23, 2006 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Göd
- Contact:
Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Ennek ellent kell mondanom.Nem származik mindegyik egy helyről. Amit a Bárdi árul azt a klokkerholm gyártja. Ezekből a sárvédőkből sajnos nekem a jobbos nem jött be. :) A balos viszont tök jó volt.
A jobbos sárvédő valami olasz gyártású volt. Az ajtó előtti sarok pedig szerintem igenis használható.
Ha kell is alakítani rajta az csak minimális munka.(főleg ahoz képest, hogy legyártani egy hasonló elmet egy csöppet több időből lehet megcsinálni) Egyébként kb. 1,5 óra alatt le lehet bontani a régit és teljesen felhegeszteni az új elemet.Az oszlopról nem tudok véleményt monadni, de szerinetm az sem rosszabb mint a sarok. A sarokról még azért elmondanám, hogy nem a legszebben kidolgozott elem, de azért fel lehet rendesen tenni.
A jobbos sárvédő valami olasz gyártású volt. Az ajtó előtti sarok pedig szerintem igenis használható.
Ha kell is alakítani rajta az csak minimális munka.(főleg ahoz képest, hogy legyártani egy hasonló elmet egy csöppet több időből lehet megcsinálni) Egyébként kb. 1,5 óra alatt le lehet bontani a régit és teljesen felhegeszteni az új elemet.Az oszlopról nem tudok véleményt monadni, de szerinetm az sem rosszabb mint a sarok. A sarokról még azért elmondanám, hogy nem a legszebben kidolgozott elem, de azért fel lehet rendesen tenni.
Bogyo28 wrote:szerintem az összes most kapható sárvédő egy helyről származik, bárki is árulja... a bárdi is a klokelhorm vagy mi a franc katalogus alapján árulja, de nem az a cég gyártja, hanem egy olasz, némelyiken még az eredeti metrica is fellelhető... és ennek még mindíg jobb a minősége, mint az ugyaninnen beszerezhető ajto mögötti sarokelem, vagy ajtooszlop, az egyszerüen használhatatlan, de sajnos más már nem gyártja, csak angliában horror árakért..Mad Max wrote:Igen csak a bárdis elrohad, míg a másik nem pölö
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
és akkor a jobbossal mit tudtál tenni??????vincsab wrote:Ennek ellent kell mondanom.Nem származik mindegyik egy helyről. Amit a Bárdi árul azt a klokkerholm gyártja. Ezekből a sárvédőkből sajnos nekem a jobbos nem jött be. :) A balos viszont tök jó volt.
A jobbos sárvédő valami olasz gyártású volt. Az ajtó előtti sarok pedig szerintem igenis használható.
Ha kell is alakítani rajta az csak minimális munka.(főleg ahoz képest, hogy legyártani egy hasonló elmet egy csöppet több időből lehet megcsinálni) Egyébként kb. 1,5 óra alatt le lehet bontani a régit és teljesen felhegeszteni az új elemet.Az oszlopról nem tudok véleményt monadni, de szerinetm az sem rosszabb mint a sarok. A sarokról még azért elmondanám, hogy nem a legszebben kidolgozott elem, de azért fel lehet rendesen tenni.
Bogyo28 wrote:szerintem az összes most kapható sárvédő egy helyről származik, bárki is árulja... a bárdi is a klokelhorm vagy mi a franc katalogus alapján árulja, de nem az a cég gyártja, hanem egy olasz, némelyiken még az eredeti metrica is fellelhető... és ennek még mindíg jobb a minősége, mint az ugyaninnen beszerezhető ajto mögötti sarokelem, vagy ajtooszlop, az egyszerüen használhatatlan, de sajnos más már nem gyártja, csak angliában horror árakért..Mad Max wrote:Igen csak a bárdis elrohad, míg a másik nem pölö
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Csaba !
Véletlenül nem volt pofánbaszva az autó a jobb oladalán? Csak a tisztán látás kedvéért ! Mielőtt kibaszott legendágat gyártanánk !
Véletlenül nem volt pofánbaszva az autó a jobb oladalán? Csak a tisztán látás kedvéért ! Mielőtt kibaszott legendágat gyártanánk !
1980 Capri MK3
- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
most nem a te verdádról beszélek. Ártatlan és tárgyilagos akrtam lenni. Ha nem sikerült akkor bocsi. És rokenroll :)DavidMolnar wrote:NEM AZ VOLT A GOND, LÁTTAM...
1980 Capri MK3
- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
én sem, hanem amin cserélte az első sárvédőket...
az enyém...
az enyém...

- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
ez a nem a legszebben kidolgozott elég finom kifejezésvincsab wrote:Ennek ellent kell mondanom.Nem származik mindegyik egy helyről. Amit a Bárdi árul azt a klokkerholm gyártja. Ezekből a sárvédőkből sajnos nekem a jobbos nem jött be. :) A balos viszont tök jó volt.
A jobbos sárvédő valami olasz gyártású volt. Az ajtó előtti sarok pedig szerintem igenis használható.
Ha kell is alakítani rajta az csak minimális munka.(főleg ahoz képest, hogy legyártani egy hasonló elmet egy csöppet több időből lehet megcsinálni) Egyébként kb. 1,5 óra alatt le lehet bontani a régit és teljesen felhegeszteni az új elemet.Az oszlopról nem tudok véleményt monadni, de szerinetm az sem rosszabb mint a sarok. A sarokról még azért elmondanám, hogy nem a legszebben kidolgozott elem, de azért fel lehet rendesen tenni.

a klokkerholm-ról: néhány haverom dolgozik a Meteorba, ők mutogatták, hogy a klokkerholm cuccokon ott van az olasz matrica is (mármint capri sárvédő esetén), mivel a klokkerholm capri sárvédőt nem gyárt, csak megveszi és továbadja. persze lehet hogy nem minden ugyanonan van, de már 5 éve, amikor az enyémet csinálták is ugyanez volt, meg azóta is.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Másik fórumtásunké !DavidMolnar wrote:én sem, hanem amin cserélte az első sárvédőket...
az enyém...
1980 Capri MK3
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
LAci bá ezt neked ajánlom, zőőd capri és nem is csúnya
http://youtube.com/watch?v=mHut4xQSuHo&feature=related" onclick="window.open(this.href);return false;

http://youtube.com/watch?v=mHut4xQSuHo&feature=related" onclick="window.open(this.href);return false;
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere
Szépnek szép, de nem keskeny egy kicsit?Hattyu wrote:LAci bá ezt neked ajánlom, zőőd capri és nem is csúnya![]()
http://youtube.com/watch?v=mHut4xQSuHo&feature=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Ford Capri 1978 2600 GT :D