Mad Max wrote:Nekem vannak laprugó darabjaim, ha erősítéshez kell v.kinek.
Az egy lapossal alacsonyabb a valaga a vasnak, kevesebb holmit tudsz bepakolni hátra, ha mész 1 hoszabb találkozóra, v. kirándulásra.
A több lapossat, ha megerősíted egy lappal nem ül le a terheléstől.
Az enyém is így van megcsinálva, még hozzá egy fő lappal lett megerősítve, a szemeket levágtuk róla, rozsda takarítás, műanyag tányárok a végeibe, rogó zsírral bezsírozni és már frankó is. Én nagyon meg vagyok vele elégedve.
Természetessen súly beli külömbség elég nagy az egy lapos javára.
Szerintem az egylapos rugótól nem lesz alacsonyabb, terheléstől nem ül meg a háta. Ráadásul az egylapos rugónak közel harmada a súlya mint a 4 laposnak. Ja és egy picivel komfortosabb az egylapos. Egy hátránya van, hogy ritka és ha van akkor is drága.
Én nem próbáltam, hogy melyiktől ül jobban terheléstől, ezt olyanok mondták akik hosszú utakra szoktak menni Caprival.
De az biztos, hogy az egy lapos kék Caprit letudtam nyomni simán és amikor húztuk finoman ringott, az enyémet nem nagyon lehet lenyomni és nem ringatózik. Szóval a megerősített több lapos nekem jobban tetszik!
Amúgy meg a 2.8i laprugót a múlt héten adtam fel postán
Nekem a frissen újított plusz lapos rugóval felemás is és ha 4-en beleülünk fel is üt... Mondhatni kotvány egy szar. Remélem a tied jobban sikerült! Én a Bogyó féle sierragólyalábas témában fogok utazni. Nem szarozok a laprugóval többet...
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Blant wrote:Nekem a frissen újított plusz lapos rugóval felemás is és ha 4-en beleülünk fel is üt... Mondhatni kotvány egy szar. Remélem a tied jobban sikerült! Én a Bogyó féle sierragólyalábas témában fogok utazni. Nem szarozok a laprugóval többet...
csak arra vigyázz, hogy a sierrások néztek mint a moziban hogyaz meg milyen gátló? szóval nem hiszem hogy sierrából van, de simán legyártható a cucc, akár még állítható magasságura is. vagy jó helyen kell megcsináltatni a laprugokat, nekem nem volt vele baj, a vörösrugó csinálta....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Hy!
Keresek jó állapotú laprugó köteget párban, azse baj ha mostanába lett felújítva. Még egy jó kérdés valaki nem tudja hogy valamelyik kisteher gépjárműé nem e kompatibilis a Capri laprugójával?
Geec MKII wrote:Hy!
Keresek jó állapotú laprugó köteget párban, azse baj ha mostanába lett felújítva. Még egy jó kérdés valaki nem tudja hogy valamelyik kisteher gépjárműé nem e kompatibilis a Capri laprugójával?
Senkinek nincs elfekvőben laprugója, ezt nem hiszem el!!!
Az enyim alól amiket kiszedtem az kiábrándító állapotban van, 4 lapból 3-om törött. Minden megoldás érdekelne. Legutolsó esetbe szeretnék csak a Vörösékhez bemenni, de sajna így lehet az lesz!
Geec MKII wrote:Hy!
Keresek jó állapotú laprugó köteget párban, azse baj ha mostanába lett felújítva. Még egy jó kérdés valaki nem tudja hogy valamelyik kisteher gépjárműé nem e kompatibilis a Capri laprugójával?
Senkinek nincs elfekvőben laprugója, ezt nem hiszem el!!!
Az enyim alól amiket kiszedtem az kiábrándító állapotban van, 4 lapból 3-om törött. Minden megoldás érdekelne. Legutolsó esetbe szeretnék csak a Vörösékhez bemenni, de sajna így lehet az lesz!
szerintem jobban jársz ha bemész a vörösékhez egyböl. ha valakinek van eladó, akkor az vagy olyan mint a tied, vagy ha megcsináltatta akkor minimum annyiért adja mint amennyiért a vörös megcsinálta... vagy esetleg még nézd meg a bim kft-t, ők olcsobban dolgoznak...