Viper 1980-as 2.0 V6-osa

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Bogyo28 »

szszaby wrote:Na de ha a vontató autóra veszem a matricát és hátulról fotózzák ahol a futó van, akkor hogy van ez?
azt tudom elképzelni (bár ez szigoruan elmélet a részemről) hogy ha fényképeznek hátulról, és a futót fényképezik, akkor a rendszám beazonosításánál azt eldobja a rendszer, mivel az utánfutó, amire nem kell matricát venni. viszont ha van rajta autó rendszámmal, akkor azt lekapja a gép, a futó rendszámát eldobja, és máris rajta van az ember a szoporolleren...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by szszaby »

Akkor menjek mindig futóval és nem kell matricát vennem? :mrgreen:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
VipeR-T
nemleszgondhasegítis
Posts: 151
Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, Balaton

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by VipeR-T »

Mondjuk azt sem értem, hogy tök sötétben a kivilágítatlan Sierra első rendszámot hogy olvassa le. Ilyen penge az infrakamera?
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220

Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Bogyo28 »

VipeR-T wrote:Ilyen penge az infrakamera?
Szerintem sajnos igen, mivel pl a rendörségi motyok is tudnak sötétben szemből fotozni... ha nem igy lenne, sötétben kiszednéd a rendszámtábla világítást és már mehetnél is a pályán...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Bogyo28 »

szszaby wrote:Akkor menjek mindig futóval és nem kell matricát vennem? :mrgreen:
ha nem húzod semmivel, vagy amivel húzod azon nincs rendszám akkor az jó lehet, de más esetben nem, mert szemből is vannak kamerák, az első rendszámod is olvasható...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
VipeR-T
nemleszgondhasegítis
Posts: 151
Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, Balaton

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by VipeR-T »

Üdv mindenki! Gondoltam bejelentkezem. Caprira fater föltette a lökhárítót, meg az indexeket, amíg nem voltam itthon. Ha minden jól megy, holnap féklégtelenítés után elhúzzuk kipufogóshoz, ahol megkapja az új rendszerét.
Közben az új szerzemény Sierráról pár szó. A corneren keresztül lett bele donor motor, amiről a hengerfejeket pakoltuk át. Most már van kompresszió mindegyik hengeremben. Sajnos már csak holnap vagyok az országban, úgyhogy szerintem a következő hazalátogatásomkor fog csak beindulni a motor, de remélhetőleg addigra a Capri kipu is elékszül, és fókuszálhatok inkább arra a motorra. Ennyi, holnap lehet h lesznek képek is.
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220

Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Bogyo28 »

VipeR-T wrote:Üdv mindenki! Gondoltam bejelentkezem. Caprira fater föltette a lökhárítót, meg az indexeket, amíg nem voltam itthon. Ha minden jól megy, holnap féklégtelenítés után elhúzzuk kipufogóshoz, ahol megkapja az új rendszerét.
Közben az új szerzemény Sierráról pár szó. A corneren keresztül lett bele donor motor, amiről a hengerfejeket pakoltuk át. Most már van kompresszió mindegyik hengeremben. Sajnos már csak holnap vagyok az országban, úgyhogy szerintem a következő hazalátogatásomkor fog csak beindulni a motor, de remélhetőleg addigra a Capri kipu is elékszül, és fókuszálhatok inkább arra a motorra. Ennyi, holnap lehet h lesznek képek is.
nem tudtam összerakni hogy a corneres 4x4 építés is te vagy... ha itt is kérdeztél volna, és nem csak a napokban leltem volna fel azt a topikot, sok minden lett volna, főleg infó, de alkatrész is...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by TÉCSÉ »

Bogyo28 wrote:
VipeR-T wrote:Üdv mindenki! Gondoltam bejelentkezem. Caprira fater föltette a lökhárítót, meg az indexeket, amíg nem voltam itthon. Ha minden jól megy, holnap féklégtelenítés után elhúzzuk kipufogóshoz, ahol megkapja az új rendszerét.
Közben az új szerzemény Sierráról pár szó. A corneren keresztül lett bele donor motor, amiről a hengerfejeket pakoltuk át. Most már van kompresszió mindegyik hengeremben. Sajnos már csak holnap vagyok az országban, úgyhogy szerintem a következő hazalátogatásomkor fog csak beindulni a motor, de remélhetőleg addigra a Capri kipu is elékszül, és fókuszálhatok inkább arra a motorra. Ennyi, holnap lehet h lesznek képek is.
nem tudtam összerakni hogy a corneres 4x4 építés is te vagy... ha itt is kérdeztél volna, és nem csak a napokban leltem volna fel azt a topikot, sok minden lett volna, főleg infó, de alkatrész is...
Pedig a zelőző oldalon kivesézve vagyon ;-) :twisted:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Bogyo28 »

TÉCSÉ wrote:Pedig a zelőző oldalon kivesézve vagyon ;-) :twisted:
nem azt nem tudtam hogy van neki sierra, hanem hogy aki a corneren írt az építésről és a v6 k-jettel szív az az aki nálunk Viper-T...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
VipeR-T
nemleszgondhasegítis
Posts: 151
Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, Balaton

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by VipeR-T »

Hahó! Igen, a Corneren BCsK néven futok, mert ott már volt Viper előttem, nem akartam keveredést. Közben egyébként örvendetes hír, hogy ma megtettem az első métereket a Sierrával, egyelőre minden jónak tűnik rajta, még apróbb esztétikai simítások, illetve fék/futómű tüzetesebb átnézése, aztán goto vizsga.
Caprit ma meglátogattam a kipufogósnál, a rendszer már alatta van, ma indítható állapotba hoztuk, hogy megnézzük a hangot, meg a tömítettséget. Beállítottuk a kipufogóvég pozícióját, ha minden a terv szerint meg, hétfőre össze is áll, aztán jöhet haza. Hangja nekem tetszik, nagyon szolid lett, egyszerű 45-ös rendszer egy-egy dobbal. Nem hangos, leginkább az elegáns jelző illik rá, de nekem tetszik.
Innentől a terv, hogy a hátsó rugókat másodszor is elviszem felújíttatni, mert annyit rugózik a hátulja, amennyit a gumi, szóval az első felvonás nem sikerült valami jól. Ezen kívül a fordulatszámmérőt kéne feltámasztani, meg valami jó karbis szakembert keresni, aki beállítja nekem. Aztán felni-gumivásárlás, és goto vizsga ő is. Sosem volt még ilyen közel a cél, úgyhogy viszonylag örülök most :)
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220

Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
VipeR-T
nemleszgondhasegítis
Posts: 151
Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, Balaton

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by VipeR-T »

Itt ismét én. Kérdés. Hazahoztuk az autót, a mellékelt ábrákon látható a kipufogó. Így már megpróbálkoztunk egy előgyújtás és karburátor állítással, de nem jutottunk dűlőre. Az autónak hol van alapjárata, hol nincs, de az utóbbi időben inkább nincs, kell neki egy kis gáz folyamatosan. De akkor sem tart egy fordulatot, hanem (ford.számmérő híján csak érzésre) oszcillál kb 600 és 1500 között folyamatosan. Mint amikor verseny előtt melegítik a motort, és ügyesen csinálják, mint a doxa óra, olyan pontos ütemben, de oszcillál. Aztán van, hogy leáll. Ha elengedem a gázt, akkor azonnal leáll. Namost így alapjárati előgyújtást elég nehéz beállítani. De a problémát mégsem gyújtás oldalinak érzem, inkább a karburátorra gyanakszom. Ha jól sikerült beazonosítanom, ő egy Solex EEIT 35. Megtaláltam hozzá a beállítási dolgokat, de sok dolgot nem találtam, aminek ehhez érdemben köze lehet. Gyertyákat kiszedtem, egyforma kormos mindegyik. Ja, és gázzal viszonylag életben lehet tartani a motort, így udvaron belüli manőverezést még végre is hajt, de ahogy 2esbe váltok, és némi plusz teljesítményre is volna szükség a motor súrlódásán túl, leáll a motor erősen. Van valami tipp, hogy hogy induljak el? Karbipucolás megvolt, bár nem a trisós kifőzős sztori, csak brigéciolos/benzines áztatás és kifújatás. Tömítések elvileg jók.
U.I. Utálom a karburátort, ennél még a K-jetet is egyszerűbb felfogni.
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220

Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
Árpi
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 326
Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Árpi »

VipeR-T wrote:Itt ismét én. Kérdés. Hazahoztuk az autót, a mellékelt ábrákon látható a kipufogó. Így már megpróbálkoztunk egy előgyújtás és karburátor állítással, de nem jutottunk dűlőre. Az autónak hol van alapjárata, hol nincs, de az utóbbi időben inkább nincs, kell neki egy kis gáz folyamatosan. De akkor sem tart egy fordulatot, hanem (ford.számmérő híján csak érzésre) oszcillál kb 600 és 1500 között folyamatosan. Mint amikor verseny előtt melegítik a motort, és ügyesen csinálják, mint a doxa óra, olyan pontos ütemben, de oszcillál. Aztán van, hogy leáll. Ha elengedem a gázt, akkor azonnal leáll. Namost így alapjárati előgyújtást elég nehéz beállítani. De a problémát mégsem gyújtás oldalinak érzem, inkább a karburátorra gyanakszom. Ha jól sikerült beazonosítanom, ő egy Solex EEIT 35. Megtaláltam hozzá a beállítási dolgokat, de sok dolgot nem találtam, aminek ehhez érdemben köze lehet. Gyertyákat kiszedtem, egyforma kormos mindegyik. Ja, és gázzal viszonylag életben lehet tartani a motort, így udvaron belüli manőverezést még végre is hajt, de ahogy 2esbe váltok, és némi plusz teljesítményre is volna szükség a motor súrlódásán túl, leáll a motor erősen. Van valami tipp, hogy hogy induljak el? Karbipucolás megvolt, bár nem a trisós kifőzős sztori, csak brigéciolos/benzines áztatás és kifújatás. Tömítések elvileg jók.
U.I. Utálom a karburátort, ennél még a K-jetet is egyszerűbb felfogni.
Burátorhoz ha nem ért az ember akkor kár vele baszkodni úgy sem lesz jó , amit a próbálgatás alatt benzint eljátszik az ember anyiból megcsinálják. SZVSZ Szerintem keres egy karbis szakit az átnézi és belövi normálisan. ;-) ez saját tapasztalat. :mrgreen:
Granada 1977 2.0i V6
User avatar
VipeR-T
nemleszgondhasegítis
Posts: 151
Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, Balaton

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by VipeR-T »

Hát lehet ez lesz, de legalább annyira be akarnám lőni, hogy egy ilyen szakiig el bírjon menni önerőből :)
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220

Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by szszaby »

Ha kormos a gyertya sokat kap, először nézd meg a benya szintet és vedd kisebbre. CO csavar teljesen betekerni aztán másfél fordulatra ki. Kb ezekkel kezdeném.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
VipeR-T
nemleszgondhasegítis
Posts: 151
Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, Balaton

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by VipeR-T »

Ja és a kipu:

1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220

Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply