első "toronycsapágy"

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: első "toronycsapágy"

Post by Süni »

No. Beszéltem avval, akinek ilyen van az autójában (tőle van a méretezett ábra). Nem csapágyat használ, hanem felvágott házú GL szemet, aminek meghatározott tűrése van, tehát a házat fel kell melegíteni beszerelés előtt. A házat először alumíniumból esztergáltatta, de költségkímélési szempontokból már ő is acélt használ, festve.

Ez a GL szemes illesztősdi kicsit visszavetett a lelkesedésben.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: első "toronycsapágy"

Post by Bogyo28 »

Süni wrote:No. Beszéltem avval, akinek ilyen van az autójában (tőle van a méretezett ábra). Nem csapágyat használ, hanem felvágott házú GL szemet, aminek meghatározott tűrése van, tehát a házat fel kell melegíteni beszerelés előtt. A házat először alumíniumból esztergáltatta, de költségkímélési szempontokból már ő is acélt használ, festve.

Ez a GL szemes illesztősdi kicsit visszavetett a lelkesedésben.
hát a szilent jobb lenne (nekünk), de azzal nehéz állítani a dölésszöget stb...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: első "toronycsapágy"

Post by capriv6 »

Mi ugy vettük észre hogy a scorpio szilent gyengébb mint a capri 25éves gyárija..
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: első "toronycsapágy"

Post by Nitrobuster »

capriv6 wrote:Jaj jaj
Ugy jo a magassága csak a kormány nem tekeredik vissza!!!
Valszeg összetartás lesz a probléma.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: első "toronycsapágy"

Post by capriv6 »

csak az lehet mivel mást nem lehet állitani rajta..
User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Re: első "toronycsapágy"

Post by DavidMolnar »

Pinto 2000: Capri MK3 - Sierra MK3
Kerékösszetartás 20' - 20'
Terpesztés 30' - 20'
Utánfutás 45' - 2°5'
Image
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: első "toronycsapágy"

Post by Bogyo28 »

capriv6 wrote:Mi ugy vettük észre hogy a scorpio szilent gyengébb mint a capri 25éves gyárija..
ezen mit kell érteni?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: első "toronycsapágy"

Post by capriv6 »

Bogyo28 wrote:
capriv6 wrote:Mi ugy vettük észre hogy a scorpio szilent gyengébb mint a capri 25éves gyárija..
ezen mit kell érteni?
mintha kicsit koválygosabb az autó tölle :(
Az a baj hogy ez egy elég szubjektiv vélemény.
Post Reply