2.0 moci

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Bogyo28 »

Natalie Driver Gabe wrote:Amikor még liba 4 esem volt anno majd 4 éve , már akkor megcsináltattam az esztergányossal.

Hiába nincs új a nap alatt.

;-)
aztán meg szereztél egy rendes motort bele...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908
Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD

Re: 2.0 moci

Post by SONI »

Bogyo28 wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:Amikor még liba 4 esem volt anno majd 4 éve , már akkor megcsináltattam az esztergányossal.

Hiába nincs új a nap alatt.

;-)
aztán meg szereztél egy rendes motort bele...
Hát igen kevesek értenek hozzá, hogy hogyan is kell belőle rendes motort faragni (vagy annyira elszántak) :mrgreen: :mrgreen:
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: 2.0 moci

Post by proteus »

Süni wrote:
No már rendelek is 4db-ot!
Társulnék.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Tibi »

SONI wrote: Hát igen kevesek értenek hozzá, hogy hogyan is kell belőle rendes motort faragni (vagy annyira elszántak) :mrgreen: :mrgreen:
Kik ? :mrgreen:
1980 Capri MK3
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 2.0 moci

Post by Blant »

Nem akarok genyó lenni, sem a munkát lebecsülni. Az átalakító szép és jó. Jó az ötlet, igényes a kivitelezés. Én csak nem értem. Még soha nem láttam autót jobban menni sportgyertyától. A gyári NGK gyertyánál nagyon szerintem nem jobb semmi, az viszont létezik ebben a méretben átalakító nélkül is. UFF
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Süni »

Blant wrote:Nem akarok genyó lenni, sem a munkát lebecsülni. Az átalakító szép és jó. Jó az ötlet, igényes a kivitelezés. Én csak nem értem. Még soha nem láttam autót jobban menni sportgyertyától. A gyári NGK gyertyánál nagyon szerintem nem jobb semmi, az viszont létezik ebben a méretben átalakító nélkül is. UFF
Sajnos a Pintoba való gyertya egy féle hőértékben kapható, ami ugye megnövelt kompresszió esetében már nem teljesen alkalmas a feladata ellátására. No meg turbosításhoz is más gyertya szükséges, nem is beszélve a gázüzemről. ;-)
User avatar
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790
Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii

Re: 2.0 moci

Post by adam »

Süni wrote:
Blant wrote:Nem akarok genyó lenni, sem a munkát lebecsülni. Az átalakító szép és jó. Jó az ötlet, igényes a kivitelezés. Én csak nem értem. Még soha nem láttam autót jobban menni sportgyertyától. A gyári NGK gyertyánál nagyon szerintem nem jobb semmi, az viszont létezik ebben a méretben átalakító nélkül is. UFF
Sajnos a Pintoba való gyertya egy féle hőértékben kapható, ami ugye megnövelt kompresszió esetében már nem teljesen alkalmas a feladata ellátására. No meg turbosításhoz is más gyertya szükséges, nem is beszélve a gázüzemről. ;-)
Tibi!!!
Egy hozzáértő!! :twisted:
Sosem lesz kész, csak alakul...
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: 2.0 moci

Post by White Shark »

adam wrote:
Süni wrote:
Blant wrote:Nem akarok genyó lenni, sem a munkát lebecsülni. Az átalakító szép és jó. Jó az ötlet, igényes a kivitelezés. Én csak nem értem. Még soha nem láttam autót jobban menni sportgyertyától. A gyári NGK gyertyánál nagyon szerintem nem jobb semmi, az viszont létezik ebben a méretben átalakító nélkül is. UFF
Sajnos a Pintoba való gyertya egy féle hőértékben kapható, ami ugye megnövelt kompresszió esetében már nem teljesen alkalmas a feladata ellátására. No meg turbosításhoz is más gyertya szükséges, nem is beszélve a gázüzemről. ;-)
Tibi!!!
Egy hozzáértő!! :twisted:
Na most engem annó mikor a pintó turbót építettem vagy át.....sztak,vagy van több hőértékű gyertya is .Süni megnéznéd ezt a számot? Bosch DR 6 BC
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 2.0 moci

Post by Blant »

Van pedig jópár féle, még platina elektródás is, amúgy persze gyári motorra gondoltam. Kinek jutna eszébe, hogy alaki nekiáll tódozni fódozni egy ilyen műanyag vackot, hogy turbó, meg ilyenek :lol: :lol: :lol: :h:

Csak vicceltem :pia:
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Süni »

White Shark wrote: Na most engem annó mikor a pintó turbót építettem vagy át.....sztak,vagy van több hőértékű gyertya is .Süni megnéznéd ezt a számot? Bosch DR 6 BC
Sima általános Pinto gyertya, ha ez volt a kérdés.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 2.0 moci

Post by Blant »

Süni wrote:
White Shark wrote: Na most engem annó mikor a pintó turbót építettem vagy át.....sztak,vagy van több hőértékű gyertya is .Süni megnéznéd ezt a számot? Bosch DR 6 BC
Sima általános Pinto gyertya, ha ez volt a kérdés.
Nézegetem itt ezeket. A DR8BC és a DR7BP akkor miben különbözik? sehol nemigen írják.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Süni »

Blant wrote: Nézegetem itt ezeket. A DR8BC és a DR7BP akkor miben különbözik? sehol nemigen írják.
A 6-os és a 7-es csak a Boschnál létezik, NGK csak a 6-st nyomja mindkettő helyett. A 8 az alacsony kompressziójú motoroké.

Motorcraftban is volt vagy 6 féle cikkszám a Pintohoz, de már csak egy félét lehet rendelni.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 2.0 moci

Post by Blant »

Köszi Sünibácsi! No, akkor hát mégis van hozzá mindenféle :)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908
Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD

Re: 2.0 moci

Post by SONI »

HubaDeri wrote:Hello, még eléggé új vagyok itt, azt se tudom, hogy hova írjak, szeretnék venni egy caprit.
( http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/ca ... ri-6265390" onclick="window.open(this.href);return false; , ez lenne az ) Elvileg, új difi, új váltó van bent és kitűnő kívűl belűl, karosszériázva volt... gondolom rohadt vagy tört. 2.0-ás motor van benne, gondolom V4, a kérdésem az lenne, hogy mennyit esznek ezek a motorok ? Vagy milyen motort építsek bele, hogy kb 7-8literből megálljon !?
:-D :-D
Fogyasztásra itt találsz választ: http://www.fordcapri.hu/cjoom/index.php ... f=4&t=2062" onclick="window.open(this.href);return false;
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Tibi »

HubaDeri wrote:Hello, még eléggé új vagyok itt, azt se tudom, hogy hova írjak, szeretnék venni egy caprit.
( http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/ca ... ri-6265390" onclick="window.open(this.href);return false; , ez lenne az ) Elvileg, új difi, új váltó van bent és kitűnő kívűl belűl, karosszériázva volt... gondolom rohadt vagy tört. 2.0-ás motor van benne, gondolom V4, a kérdésem az lenne, hogy mennyit esznek ezek a motorok ? Vagy milyen motort építsek bele, hogy kb 7-8literből megálljon !?
:-D :-D
Helo,

éppen kitárgyalás alatt van : http://www.fordcapri.hu/cjoom/index.php ... &start=195" onclick="window.open(this.href);return false;

de írhatsz ide is : http://www.fordcapri.hu/cjoom/index.php ... start=1425" onclick="window.open(this.href);return false;

A 2.0 inkább s4 lesz ebben az esetben.

Nem kellett, hogy törve legyen. Az összes rohadt ( volt ). :-)
1980 Capri MK3
Post Reply