2.0 moci

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Zacy
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 216
Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zala megyében bárhol

Re: 2.0 moci

Post by Zacy »

Sziasztok

Kellene nekem 2,0V6 NYL tip. motorhoz gyújtásbeállítási infó vagy értékek.
Előre is köszi.
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: 2.0 moci

Post by szszaby »

Zacy wrote:Sziasztok

Kellene nekem 2,0V6 NYL tip. motorhoz gyújtásbeállítási infó vagy értékek.
Előre is köszi.
Zárásszög: 38±2 előgyújtás: 6±2 alapjárat: 800±50

http://www.capri.pl/garage/engine-settings" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Zacy
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 216
Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zala megyében bárhol

Re: 2.0 moci

Post by Zacy »

Köszönöm szépen az infót, minden belőve. Furcsa a motorom, mert miután összeraktam a karbit, beállítottam a hideg alapjáratot. Mikor bemelegedett, majdnem ugyanannyit pörgött mint hidegen, de úgy, hogy az alapjárat beszabályozó csavar a levegőben volt. Elkezdtem lassan befele hajtani a karburátor jobb oldalán lévő nagy csavart, így lassan esett a fordulat, behajtottam teljesen, majdnem lefulladt. tekertem rajta annyit ki, hogy az alapjárat olyan 700-750 körül volt, majd az alapjárati csavarral pótoltam a maradékot, így az alapjárat lett 800-850f/perc. Az úszóház fedél gyújtás oldali oldalán van még egy csavar, amit 3 teljes fordulatra kicsavartam, így a kipuff gáz szaga is jobb lett, a többit meg majd kipuff gáz analízissel. Jó volt ez a folyamat? Valaki segíthetne ha valamit elrontottam. Nincs valakinek egy úszószint adat Solex/Pierburg 32EEIT karbihoz?

Előre is köszönöm az infót.
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: 2.0 moci

Post by tomtom »

az úszószint (11mm) mindegyikhez (32, 35, 38)
Attachments
EEITdatFO.jpg
se35EEitSchw.gif
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
User avatar
Zacy
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 216
Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zala megyében bárhol

Re: 2.0 moci

Post by Zacy »

Köszönöm az infót.

Csinált már valaki 2.0V6 lendkerékkönnyítést? Ha igen mik a tapasztalatok?
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Bogyo28 »

Zacy wrote:Köszönöm az infót.

Csinált már valaki 2.0V6 lendkerékkönnyítést? Ha igen mik a tapasztalatok?
Szerintem nem nagyon tuningolt még senki sem 2.0 v6-t, de más mocikon volt már aki csinált könnyebb lendkereket. pinto tuti, de mintha 2.8 is lett volna ilyen. az a baj, hogy akire emlékszem hogy ilyen mocija volt, azt az embert nem láttam kb 6 éve, forumon pedig sose volt, ezért tapasztalatról nem tudok sokat. meg azon a mocin szinte minden piszkálva volt, nem csak könnyebb lendkerék....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by capriv6 »

Pont ezért nem írtam...
Az essex kb.3kg könnyítést kapott..
Magas fordulaton jó alacsonynál kicsit gyenge volt..
Szarrá volt piszkálva :burnout:
Bogyo28 wrote:
Zacy wrote:Köszönöm az infót.

Csinált már valaki 2.0V6 lendkerékkönnyítést? Ha igen mik a tapasztalatok?
Szerintem nem nagyon tuningolt még senki sem 2.0 v6-t, de más mocikon volt már aki csinált könnyebb lendkereket. pinto tuti, de mintha 2.8 is lett volna ilyen. az a baj, hogy akire emlékszem hogy ilyen mocija volt, azt az embert nem láttam kb 6 éve, forumon pedig sose volt, ezért tapasztalatról nem tudok sokat. meg azon a mocin szinte minden piszkálva volt, nem csak könnyebb lendkerék....
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Bogyo28 »

capriv6 wrote:Pont ezért nem írtam...
Az essex kb.3kg könnyítést kapott..
Magas fordulaton jó alacsonynál kicsit gyenge volt..
Szarrá volt piszkálva :burnout:
nem rád gondoltam, téged hétvégén is láttalak... anno volt egy fehér MK3 valahol Vasparipáék környékén, a kipuff a hátfalból jött ki, le volt dobva a földre stb. Még a Czirják Robival voltunk arra felé, az meg már 2004 előtt volt...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Zacy
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 216
Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zala megyében bárhol

Re: 2.0 moci

Post by Zacy »

Ha valakinek van otthon 2.0V6 lendkerék+kuplungszerkezet+tárcsa az érdekelne, igaz nem most hanem a közeljövőben. A lendkerékből levetetnék, a szerkezet meg a tárcsa meg menne felújításra.

Lehet hogy csak február-március körül kerül rá sor, de azért most írom be mert gondolom ti is úgy vagytok vele mint mi, hogy ha az ember keresi nincs meg..... :-D
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Bogyo28 »

Zacy wrote:Ha valakinek van otthon 2.0V6 lendkerék+kuplungszerkezet+tárcsa az érdekelne, igaz nem most hanem a közeljövőben. A lendkerékből levetetnék, a szerkezet meg a tárcsa meg menne felújításra.

Lehet hogy csak február-március körül kerül rá sor, de azért most írom be mert gondolom ti is úgy vagytok vele mint mi, hogy ha az ember keresi nincs meg..... :-D
ha már felújítasz, szerintem érdemes a nagyobb kuplungot használni, ami a 2.3 és 2.8 mocikon van, az nem fog megcsúszni/üvegesre kopni. Ugyanugy felmegy a 2.0-ra is. Van szerintem 2.0 és 2.8 kuplung is ha kell, de 2.0 lendkerék az nem biztos. milyen állapotu kell? jársz a nagyfalu környékén, mert a postázás nem az erősségem....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Zacy
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 216
Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zala megyében bárhol

Re: 2.0 moci

Post by Zacy »

A tárcsát felújíttatnám kevlárbetétesre. Az tuti nem csúszik meg, és kb 5-6ezer egy tárcsa. Állapotra annyi hogy a csavarfuratok és a központosító furat rendben legyen meg ne üssön nagyot, úgy is lesz belőle levéve. A nagyfaluba nem mostanába, csak kb 2 hónap múlva sajnos. Ha tavasszal találunk melót meg fizethető albit akkor ott is fogunk élni. Bár egyik sem egyszerű......
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Bogyo28 »

Zacy wrote:A tárcsát felújíttatnám kevlárbetétesre. Az tuti nem csúszik meg, és kb 5-6ezer egy tárcsa. Állapotra annyi hogy a csavarfuratok és a központosító furat rendben legyen meg ne üssön nagyot, úgy is lesz belőle levéve. A nagyfaluba nem mostanába, csak kb 2 hónap múlva sajnos. Ha tavasszal találunk melót meg fizethető albit akkor ott is fogunk élni. Bár egyik sem egyszerű......
ha ráér addig, akkor legegyszerübb ha kijössz és választasz magadnak. ha már ráköltesz, szerintem érdemesebb a nagyobbra, pár száz forinttal lehet több annak a felújítása, de mégiscsak nagyobb a mérete, és ha esetleg befigyel egy erösebb moci, az arra is jó lesz. a kevláros nálam is bevált, már jó ideje bírja.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790
Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii

Re: 2.0 moci

Post by adam »

http://www.geree.hu/2012/04/gyertya-upgrade/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sosem lesz kész, csak alakul...
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Süni »

No már rendelek is 4db-ot!
Natalie Driver Gabe

Re: 2.0 moci

Post by Natalie Driver Gabe »

Amikor még liba 4 esem volt anno majd 4 éve , már akkor megcsináltattam az esztergányossal.

Hiába nincs új a nap alatt.

;-)
Post Reply