Ezüst nyíl 2.3V6

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

mustangv811
kopasz
Posts: 4
Joined: Wed Feb 01, 2006 2:02 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Siófok

Ezüst nyíl 2.3V6

Post by mustangv811 »

Sziasztok!
Bemutatkoznék: Bardóczi Kornél vagyok 2000 óta capri tulaj. Az autóm ilyen-olyan okok miatt ideiglenesen 3 éve nincs forgalomba. De most eljött az idő!:) A legenda újjá születik.
Mutatok néhány képet hogy milyen volt amikor még használtam.
Image
Image
Image
Image
Most így néz ki, de már nem sokáig:
Image
Image
Image

Persze már előrébb járok, mert a kaszni teljesen ki lett belezve és már a motor sincs benne. Hamarosan rakok még fel képet.

Természetesen szívesen veszek minden segítséget a projekthez.:)
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Post by TÉCSÉ »

Üdv !
Gyűlnek a vasak , s épülgetnek is.... :lol:
Mik a bővebb tervek az ótóval ?
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Üdv köztünk! Marad ez a szín?
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Üdv ! Jó, hogy egyre többen idetalálnak , köztük te is !
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Üdv és jó munkát az építéshez.
mustangv811
kopasz
Posts: 4
Joined: Wed Feb 01, 2006 2:02 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Siófok

Post by mustangv811 »

Köszönöm a kedves fogadtatást.
Szóval kedv van, a pénz lassan csordogál, a sör annál azért gyorsabban és néha befigyel egy-egy üveg jó minőségű magyar bor is.
A szín terveim szerint marad, és itt meg is kérdezném hogy nem-e tudja valaki a gyári metál szürke színkódját. Az autóban megtaláltam, de az idő vasfoga megette az egyik felét.?
És van még egy kérdésem: MadMax-től vettem egy 2.8i injectort. Szerintetek mire figyeljek oda szerelésnél?
Íme ő:
Image

Most kezdődött el a kasznis munka. Valami ilyesmi popsit szeretnék én is:
Image
ennek a helyére:
Image
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Post by holecz »

Szép tervek,csak így tovább :!: :!: :wink: :wink:
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
patroler
márokosanistudnézni
Posts: 51
Joined: Sun Nov 18, 2007 8:48 pm

Post by patroler »

Jo munkat! :wink:
...Capri visszatero alom!!!
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

mustangv811 wrote:Köszönöm a kedves fogadtatást.
Szóval kedv van, a pénz lassan csordogál, a sör annál azért gyorsabban és néha befigyel egy-egy üveg jó minőségű magyar bor is.
A szín terveim szerint marad, és itt meg is kérdezném hogy nem-e tudja valaki a gyári metál szürke színkódját. Az autóban megtaláltam, de az idő vasfoga megette az egyik felét.?
És van még egy kérdésem: MadMax-től vettem egy 2.8i injectort. Szerintetek mire figyeljek oda szerelésnél?

Arra, hogy a dugattyú a K-jet fejben ne lötyögjön, de saját súlyától kicsússzon lefelétartva. Ha ez nem így van, akkor gáz van. Az injektorokat érdemes a GATS nál kitisztíttatni/beméretni. Injektoros gyertyákat venni. I-s veztengelyt venni, mert anélkül nem jönnek a plusz lóerők, csak a fogyasztás nő. Az új tengelyhez új csapágysor és új tőkék kellenek. Ha a blokkod 81 előtti, akkor kiscsapágyas, ha későbbi, akkor nagycsapágyas veztengely kell bele. Az enyémben is 2,3i van, ha van kérdésed hívj bátran. Telszám PÜ-ben megy.

Üdv itt

Blant
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

mustangv811 wrote: És van még egy kérdésem: MadMax-től vettem egy 2.8i injectort. Szerintetek mire figyeljek oda szerelésnél?
Először is arra, hogy a képen látható Golf K-fejjel nem fog működni, mivel az csak 4 hengeres ! 8) :wink:
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Post by driver »

Az csak a légszűrőház alja! Ez az én k jet em volt, tuti szuper cucc.. :D
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

Először én akartam erre írni, de meggondoltam magam, ne hogy úgy tünjön, hogy magyarázkodok.
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.

A Capri egy különleges autó!!!!!
mustangv811
kopasz
Posts: 4
Joined: Wed Feb 01, 2006 2:02 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Siófok

Re: Ezüst nyíl 2.3V6

Post by mustangv811 »

Lassan eltelt egy év és a kasznis még mindig nem végzett. Állítólag az utolsó simításokat végzi.
Íme néhány kép a haladásról:
Attachments
a képen nem látszik, de vastag a gitt. Most derült ki hogy törve volt az oldala. Valaki kilincsel előre benézett egy oszlopot:).
a képen nem látszik, de vastag a gitt. Most derült ki hogy törve volt az oldala. Valaki kilincsel előre benézett egy oszlopot:).
Itt talán jobban látszik.
Itt talán jobban látszik.
az új küszöb és a megfoltozott padló lemez
az új küszöb és a megfoltozott padló lemez
szintén
szintén
az injector miatt átkerült a másik oldalra az akksi tartó
az injector miatt átkerült a másik oldalra az akksi tartó
szem plasztika
szem plasztika
padlólemez ismét
padlólemez ismét
hátsó sárvédő
hátsó sárvédő
az utolsó simítások még hátra vannak:(
az utolsó simítások még hátra vannak:(
200810091584_640x480.jpg
User avatar
daniv6
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 243
Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Balassagyarmat

Re: Ezüst nyíl 2.3V6

Post by daniv6 »

Üdvözlet
Mennyiből lehet mostanában így kikasznizni?
Szerintem a mester azé nem kapkodja el, mert csak bónuszként foglalkozik vele munkaidő után, miután már aznap pénzt is keresett. (Saját bőr tapasztalat, még a régi csúf időkből.)
csak azért is......batman
mustangv811
kopasz
Posts: 4
Joined: Wed Feb 01, 2006 2:02 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Siófok

Re: Ezüst nyíl 2.3V6

Post by mustangv811 »

Üdv mindenkinek!

Sok idő eltelt mióta utoljára bejelentkeztem, de sajnos nem volt miről hírt adnom.
Most viszont van!!!:)
Íme egy fotó ami önmagáért beszél és ígérem idén követi még néhány.
Attachments
Végre elkészült a kasznis munka és a fényezés kívül-belül! :)
Végre elkészült a kasznis munka és a fényezés kívül-belül! :)
Post Reply