capriv6 caprija

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Én már tovább nem dicsérem a gépet, mert Krisz még elbízza magát.:D
Egyébként érdekelne a száma az accel trafonak, mert pont ilyen van a limába.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Post by capriv6 »

A rengeteg átalakitások után még mindig nem voltam megelégedve az autom tejesitményével :oops: de az ember mindig nagyobbra vágyik ezért én is beszáltam a COSSI átépitésbe.
+ még azt hozzá kell tennem hogy volt egy alkalmi komplett BOB motoros scorpio vásárlásom amit kár lett volna kihagynom.
Ez a motor alapbol tud anyit amit az essexel elértem idáig ha nem még többet is....
Igy hát töbször is átgondoltam és jöhetett a faragás..
Sajna ugy felgyorsultak az események hogy fényképet nem csináltam de leirom:

Oktober: scorpio vásárlás
Szétszedtem Sunyával és kiárultam 1 1/2 többet forintban mint amiért vettem 2 hét alatt....(én is csodálkoztam) + megmaradt a motor és a sallangok.

November , December: ketöt elöre egyet hátra
(az átalakitások nem voltak egyszerüek) mivel én szeretem az igényes munkát és nem akartam belapátolni a motort hogy gyorsan kiprobáljam ezért nyeltem elég sokat

December 20.-án : a csoda
Bogyonak hála és a sok bandázsszalagnak köszönhetöen BEINDULT A CSODA

Január Február: váltó le fel le fel
mivel a régi T9-es váltom át volt alakitva az essex motorhoz ezért nem nyult be a nyelestengely a fötengelybe ezért menet közben érdekes hangok voltak..
A bogyonak hála kaptam kölcsön egy váltót egy igazi V6 MT75-öt
de sajnos az állapotárol ö sem tudott semmit jo v. nem jo.
Felraktam elsö padlógáz és RECCCCCCSSSS!!
Összeakadt a belselye :evil:
Image
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Post by capriv6 »

Nitrobuster wrote:Én már tovább nem dicsérem a gépet, mert Krisz még elbízza magát.:D
Egyébként érdekelne a száma az accel trafonak, mert pont ilyen van a limába.
Ha jol emlékXem:
ACC-140019

De itt a link.
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Post by capriv6 »

Március Április: váltó váltó már megin.......
leszedtem a törött váltót és malmoztam egy jó ideig mire ismét jött az ELNÖK UR HELP-DESK je :ru:
szerzett nekem egy borzalamas állapotu V6 T5 váltót amire még figyelmeztetett is de én felraktam (de minek).
Aztán jött a megvilágosodás :idea: kicserélem a belsejét az én felujitott essex T5 váltoméra (már rutinbol megvolt 2h alatt) mivel más a ketönek a nyelestengelye...

Május: végre tudok autozni
Igaz nincs rendes alapjáratom és sokat fogyaszt de LESZARTAM a problémákat....
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Köszi.
Látom te is szereted a summit racinget, csak egy picit drágák. :cry:
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Post by capriv6 »

Nitrobuster wrote:Köszi.
Látom te is szereted a summit racinget, csak egy picit drágák. :cry:
jok gyorsak pontosak
Nem ugy mint a :JAG
User avatar
CapriTurbo
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 310
Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am

Post by CapriTurbo »

Pudva wrote:
Mad Max wrote:CapriTurbo, Gabooca, Sunya, Nusiéktól a világos zöld 2.8 dupla injektor, dupla turbó és a fehér Suhe. Sajnos az utolsó kettő tulajdonos nevét nem tudom!
Gábor és FeFe!
a fehér Suhe-t azt elcserélném én is az enyémre... :roll: persze ha FeFe ráfizet :wink:
Esetleg szeretné, hogy az övé legyen a Suhe, neki sárga mkI-ese van :!:
User avatar
CapriTurbo
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 310
Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am

Post by CapriTurbo »

Gabooca wrote:
Mad Max wrote:CapriTurbo, Gabooca, Sunya, ...
deizgi, második vagyok :wink: :lol: :twisted:
Én meg első, pedig az enyémbe még motor sincs :!:
2007.11.24.
Image
User avatar
Gabooca
márokosanistudnézni
Posts: 85
Joined: Tue Nov 08, 2005 3:38 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, III. ker.

Post by Gabooca »

CapriTurbo wrote: Én meg első, pedig az enyémbe még motor sincs :!:
2007.11.24.
Image
viszont a helye az hibátlan :smt103
Úgy egyél, mintha az utolsó volna,
úgy vezess, mintha most loptad volna.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Az biztos. :D
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

A kis lista nem sorrendben van, mert nincs sorrend!
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.

A Capri egy különleges autó!!!!!
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

CapriTurbo wrote:
Pudva wrote:
Mad Max wrote:CapriTurbo, Gabooca, Sunya, Nusiéktól a világos zöld 2.8 dupla injektor, dupla turbó és a fehér Suhe. Sajnos az utolsó kettő tulajdonos nevét nem tudom!
Gábor és FeFe!
a fehér Suhe-t azt elcserélném én is az enyémre... :roll: persze ha FeFe ráfizet :wink:
Esetleg szeretné, hogy az övé legyen a Suhe, neki sárga mkI-ese van :!:
Na akkor ezt tegyük már tisztába lécci' szóval akkor hogy is hivják a Suhe tulaját?
Fefe, Kukás, Feri? mert idáig úgy gondoltam, hogy FeFe az idősebb és a fiatalabb is... :roll:
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908
Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD

Post by SONI »

Pudva wrote:
CapriTurbo wrote:
Pudva wrote: Gábor és FeFe!
a fehér Suhe-t azt elcserélném én is az enyémre... :roll: persze ha FeFe ráfizet :wink:
Esetleg szeretné, hogy az övé legyen a Suhe, neki sárga mkI-ese van :!:
Na akkor ezt tegyük már tisztába lécci' szóval akkor hogy is hivják a Suhe tulaját?
Fefe, Kukás, Feri? mert idáig úgy gondoltam, hogy FeFe az idősebb és a fiatalabb is... :roll:
Feri az "öregebbik" a fia a FEFE és NEKI bizony I CAPRIja van :!: :idea:
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

SONI wrote:Feri az "öregebbik" a fia a FEFE és NEKI bizony I CAPRIja van :!: :idea:
Akkor mégsem tévedtem akkorát, na mind1 ide a Suhe-t az enyémért és kész! :lol:
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Post by capriv6 »

Junius Julius Agusztus Szeptember: A nagy szopások
A probléma még mindig a köv. volt:
Nincs rendes alapjárat, sokat eszik elégetetlen uzemanyag a kipufogoban,
nincs fordulatszámmérö.

Fordulatszámmérö:
Ezt a kérdést viszonylag gyorsan megoldottam miután szereztem kölcsön egy ossziloszkopot amivel végre megtudtam mérmi a kimeneti jel alakot és a periodusát,feszültségét (amplitudoját).
Megoldás a következö lett a gyári müszer belsejével nem tudtam semmit kezdeni ezért kidobtam a belölle és vettem egy kis méretü változtatható hengerszámu müszert és azt belefaragtam és lám müködik:)

Alapjárat, sokat eszik :összefüggö probléma mivel valamiért a computer nem tudta beállitani melegen a keverék arányt.
Csak ki kellett deritenem hogy ezt mi okozza szenzor rossz v. valami más.
Igazábol velem volt a probléma mert nem értettem a motor és a vele kapcsolatos szenzorok müködését.
Evvel nem azt értem hogy nemtudtam hogy melyik micsoda hanem azt hogy ezek milyen kapcsolatban álnak egymással.
Midig feltettm magamnak ezt a kérdést:Mi történik ha????
De igy is elkellett telnie egy kis idönek mire rájöttem hogy mi a segédlevegö és a réslevegö beáramoltatás....
Ezek tudatában a megoldás pofon egyszerü volt:
A kibaszott vákuumcsöveket kellett átkötnöm...
8)
És lám mükökik a technika :roll:
kb. 10l/100km
Hurrá Hurrá.............
Post Reply