Ultetes!

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Kenny wrote:http://www.rallydesign.co.uk/catalog/pr ... ts_id=4335

7.700 Ft, szerintem ennyiből itthon a cuppáncsavarok nincsenek meg.
kb a 4 csavar kerül ennyibe itthon...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908
Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD

Post by SONI »

CapriTurbo wrote:Sanyi.
Speyerbe is volt, Nürnbergbe is, szerintem tudunk venni. Amúgy én vettem meg ezeket Bogyótól és ha akarsz csináltatni, lenne hozzá módosító javaslatom.
Várom a javaslatot. :)
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
CapriTurbo
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 310
Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am

Post by CapriTurbo »

SONI wrote:
CapriTurbo wrote:Sanyi.
Speyerbe is volt, Nürnbergbe is, szerintem tudunk venni. Amúgy én vettem meg ezeket Bogyótól és ha akarsz csináltatni, lenne hozzá módosító javaslatom.
Várom a javaslatot. :)
Majd holnap, mivel le kellene fényképeznem. :smt056
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

CapriTurbo wrote:
SONI wrote:
CapriTurbo wrote:Sanyi.
Speyerbe is volt, Nürnbergbe is, szerintem tudunk venni. Amúgy én vettem meg ezeket Bogyótól és ha akarsz csináltatni, lenne hozzá módosító javaslatom.
Várom a javaslatot. :)
Majd holnap, mivel le kellene fényképeznem. :smt056
Nekem van gyári Rs egy collos, talán azt is le lehet másolni, mondjuk az aluöntvény.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
CapriTurbo
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 310
Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am

Post by CapriTurbo »

ImageImage
Egyik felé meg kellene nyújtani,hogy beérjen a legéscsillapító felfüggesztése allá, mivel leszakadhat a hídról, ha nincs alátmasztva, láttam már ilyet :!: :!: :!:
User avatar
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908
Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD

Post by SONI »

Bogyó a képek szépek de nincsenek méretezve.

Capriturbó mennyivel legyen hosszabitva kb?
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

SONI wrote:Bogyó a képek szépek de nincsenek méretezve.

Capriturbó mennyivel legyen hosszabitva kb?
azért nem méreteztem, mert egyrészt capriturbónak igaza van, másrészt meg még nem jutottam odáig. aztán még az is van, hogy a vastagságát neked kell megadni, mert te tudod mennyit akarsz ledobni a seggén. a hosszát meg kellene mérni, hogy mennyi ott a hely a laprugónál, de ha már méri az ember, akkor ott a szélességét is meg lehet mérni. de azért előturom valahol az eredeti méreteket...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
CapriTurbo
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 310
Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am

Post by CapriTurbo »

SONI wrote:Bogyó a képek szépek de nincsenek méretezve.

Capriturbó mennyivel legyen hosszabitva kb?
Kb. 3cm-mel.
User avatar
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908
Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD

Post by SONI »

Oké köszi 8)
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
balagecapri
márokosanistudnézni
Posts: 66
Joined: Sat Dec 18, 2004 11:15 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd

Post by balagecapri »

Az enyem alatt ez van de nekem egy kicsit tul sok hatul.Igaz fekszi a kanyarokat eleg jol :twisted:
Image
Image
Balage
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

bogyo28 wrote:
Kenny wrote:http://www.rallydesign.co.uk/catalog/pr ... ts_id=4335

7.700 Ft, szerintem ennyiből itthon a cuppáncsavarok nincsenek meg.
kb a 4 csavar kerül ennyibe itthon...
ha valakinek kell és nem tud rendelni, a következő egyik rendelésünkhöz hozzácsaphatjuk... igaz ennél többel kell számolni, mert posta és egyebek (vám) vannak, de ez nem kisipari cucc és nem kell utánajárni, alut venni, kifaragni, cuppántot csináltatni etc etc.
és persze mást is, mert ralidizájntól rendszeresen vásárolunk.
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

A következöben kérném a véleményeket, ki hogy csinálná.
Kinéztem állithato keménységű gátlokat hátulra, olyat ami ráadásul 4 centivel rövidebb a gyárinál.
Jelenleg 6 centi van a gumi és a kerékív között.

A gondom az, hogy mikor a laprugok fel lettek ujitva, nagyon kemény lett a hátulja, két kézzel is alig lehet lenyomni, így ha betenném ezt a gátlot és legpuhább fokozatra állitanám, lehet akkor se tudna gyorsulásnál beülni a segge a kemény laprugo miatt.
Mindenképpen ki kéne szedni a rugokat és ki egy lapot, vagy elöször csak be a gátlokat és megnézni mit csinál?
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

gigford wrote:A következöben kérném a véleményeket, ki hogy csinálná.
Kinéztem állithato keménységű gátlokat hátulra, olyat ami ráadásul 4 centivel rövidebb a gyárinál.
Jelenleg 6 centi van a gumi és a kerékív között.

A gondom az, hogy mikor a laprugok fel lettek ujitva, nagyon kemény lett a hátulja, két kézzel is alig lehet lenyomni, így ha betenném ezt a gátlot és legpuhább fokozatra állitanám, lehet akkor se tudna gyorsulásnál beülni a segge a kemény laprugo miatt.
Mindenképpen ki kéne szedni a rugokat és ki egy lapot, vagy elöször csak be a gátlokat és megnézni mit csinál?
az én véleményem az, hogy mivel nem nagyon utcai használatra lesz az autó, én egyből kiszednék egy lapot is, max a gátlót majd keményebbre állítod...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Post by tomtom »

balagecapri wrote:Az enyem alatt ez van de nekem egy kicsit tul sok hatul.Igaz fekszi a kanyarokat eleg jol :twisted:
Image
Image
bocs.
szét van hullva a rugóköteged csapolása, ami abból ered, hogy a rugókötegspanoló csuszka (műa. pogácsa) hiányzik mindenhonnan.
sztem életveszélyes, de, ha aszondod, hogy fekszi a kanyarokat, azért még azt elhiszem. 60-ig.
:)
Post Reply