Hattyu Taunusa

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Hattyu Taunusa

Post by Süni »

Natalie Driver Gabe wrote: Pl : papinál ott volt az alex LIM-ja
Főtengely szimernget kellet benne cserélni . Ha jól emlékszem akkor KANADÁN keresztül jött a szimering ??
LIMA-ra gondolsz?
Főtengely első szimering: 2800,-
Hátsó: 5100,-
Délutánra itt van. Rendeljem?
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Hattyu Taunusa

Post by Bogyo28 »

Süni wrote:Alkatrészellátása jobb, mint hinnéd. USA-ból fillérekért van hozzá bármi.
Süni úr, nézzen már körbe Buick 215 moci alkatrész ügyekben (ez a rover v8 eredetije). Nagyjából semmi nincs. Buick 300-al lehet tuningolni, az van, de nem olcsó. USA-ból is a sokat használt dolgokhoz van minden ocsoé, LIMA, ford v8, chevy v8. a rover v8-hoz az angoloknál lehet kapni minden szart, de nem annyira olcsó mint a sima usa alkatrészek. az 5 lityi stroker cucc, amitől lenne a rover v8 320 ló meg 350 Nm, az 2000 font. USA-ból ehhez karbit meg szivosort érdemes nézni, de az Edelbrock nem 2 forint hozzá.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Natalie Driver Gabe

Re: Hattyu Taunusa

Post by Natalie Driver Gabe »

Bogyo28 wrote:
Süni wrote:Alkatrészellátása jobb, mint hinnéd. USA-ból fillérekért van hozzá bármi.
Süni úr, nézzen már körbe Buick 215 moci alkatrész ügyekben (ez a rover v8 eredetije). Nagyjából semmi nincs. Buick 300-al lehet tuningolni, az van, de nem olcsó. USA-ból is a sokat használt dolgokhoz van minden ocsoé, LIMA, ford v8, chevy v8. a rover v8-hoz az angoloknál lehet kapni minden szart, de nem annyira olcsó mint a sima usa alkatrészek. az 5 lityi stroker cucc, amitől lenne a rover v8 320 ló meg 350 Nm, az 2000 font. USA-ból ehhez karbit meg szivosort érdemes nézni, de az Edelbrock nem 2 forint hozzá.
Köszönöm !

Én ennyire nem vagyok tájékozott de valami hasonló a problémám a dologgal.
Szerintem értelmesebb egy olyan dolgot beaplikálni amiből itthon több van elterjedteb könnyen fellelhető , mint egy ritka de szép dolgot amihez nem kapsz semmit amit meg igen azt csak a vesédért.


de nem állt szándékomban okoskodni vagy ilyesmi .
nem akartam az alkartész ellátásunkat sem lefitymálni.
Ne tessék úgy venni tanár úr kérem. :cry:
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Hattyu Taunusa

Post by Bogyo28 »

Viszont amit még érdemes megnézni:

- a V6 kozéhoz még ennyi alkatrész sincs
- a 2.9 V6 kihegyezve lesz annyi mint ez alapból, a hangja meg ég és föld.
- akinek egy rossz állapotu mocija van a capriban, az most a felújítási költség 2/3-ért vehet egy v8-at váltóval, ami több mint barátságos (egy v6 komplett generál több mint 150 pénz csak a gépműhelyben)
- nem mindenkit érdekel, de ez egy egyedi dolog (majdnem mint a Tibié volt :lol: ). ilyen capri egy darabig biztos nem fog szenbe jönni az utcán
- ha elég valakinek 180 ló meg nem kevés nyomaték, és nem akar EFI-vel babrálni, szintén egy jó és költséghatékony megoldás


csak hogy mellette is írjak, ne csak ellene...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: Hattyu Taunusa

Post by Hattyu »

daniv6 wrote:Lemaradtam. Végülis miért nem lehet beépíteni? Miért kell eladni? Miért fulladt be a v8 projekt?
stb. Ha téleg menthetetlen a dolog, akkor őszintén sajnálom. Valaki írta hogy sok a buktatója (mire gondolt?).
Röviden tömören: Elég sok most a kiadásom és nem tudom mikor fog megváltozni, és még azt sem tudom a kasztni mikor lesz kilakatolva....stb....

Sajnos ez van, nem rózsás a helyzetem és nem tudom mikor fordulnak a dolgok jobbá.....
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: Hattyu Taunusa

Post by Hattyu »

Egyébként itthon lehet hogy érdemesebb Rover 3500 V8-ként alkatrészt keresni mert jobban előfordul mint a Buick 215.
És igen csak hogy én is mellette szóljak, ez egy felújított motor manuál 5ös váltóval, ami nagy szó mert egy manuál váltót sem túl olcsó és könnyű találni hozzá és legalább nem kell ezt sem keresni, nem kell külön megvenni!!!
És hát az ereje igen.... egy 2.9et ha valaki turbósít kb. akkor éri el az alap értékeit a Rovernek de a hangja nem lesz V8 és persze rákölt alap hangon egy 130at a turbósításra.
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Hattyu Taunusa

Post by Bogyo28 »

rover v8 wiki:

"The initial Rover version of the engine had a displacement of 3,528 cc (215.3 cu in). The bore was 88.9 mm (3.50 in) and the stroke was 71.0 mm (2.80 in). It used a sand-cast block with pressed-in iron cylinder liners, and a new intake manifold with two SU carburetors. The Rover engine was heavier but stronger than the Buick engine, with a dry weight of about 170 kg (375 lb). It was first offered in the 1965 Rover P5B saloon, initially making 160 PS (118 kW; 158 hp) at 5,200 rpm and 210 lb·ft (280 N·m) of torque at 2,600 rpm on 10.5:1 compression. With the introduction of the Rover SD1 in 1975, the engine was dramatically improved with the 'rope' oil seals replaced with poly[clarification needed] items and the spark plug dimensions changed."

nem kell turbo a 2.9-re a 160 lóhoz, csak ki kell portolni meg rendesen összerakni. ha a rover v8-al megcsinálod ugyanezt, akkor kapsz kb 180 lóerőt, az angol forumok szerint. csak hogy legyenek adatok is...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Natalie Driver Gabe

Re: Hattyu Taunusa

Post by Natalie Driver Gabe »

Én mondjuk portolásra gondoltam .
Meg egy másik vezérműtengelyre.
s állítólag valahogy át lehet valahogy írni az agyát.
Gyurinál valami ilyesmi lesz
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Hattyu Taunusa

Post by Bogyo28 »

Natalie Driver Gabe wrote:Én mondjuk portolásra gondoltam .
Meg egy másik vezérműtengelyre.
s állítólag valahogy át lehet valahogy írni az agyát.
Gyurinál valami ilyesmi lesz
mindent lehet, kérdés csak mennyiből? a chip szerintem nem sokat ér, stand alone ECU meg nem olcsó...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: Hattyu Taunusa

Post by Hattyu »

Azért hogy mindenkit megnyugtassak.....

Szívósort Offroad-osoknál érdemes keresni azt mondta Dartonit.

A Range Roverekben levő 3.5-ös egy pár dolgot
leszámítva (más a vezérműtengely fokolás, nehezebb lendkerék,
megszakítós gyújtás stb) teljesen megegyezik ezzel a blokkal. Bár
ezekkel is össze lehet rakni, csak vesztesz egy kis lóerőt a nyomaték
javára. Szóval alkatrészből hegyek vannak.
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
Natalie Driver Gabe

Re: Hattyu Taunusa

Post by Natalie Driver Gabe »

Hosszas latolgatás után , sajnálom de kiszálnék a licitből.

Más irányba tolom ,a kis piros, seggét.

Sajnálomm hattyú nagyon beindított a dolog de félek túl nagy munka lenne.

De azért köszönöm.
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: Hattyu Taunusa

Post by Hattyu »

Változott a telefonszámom, akinek majd kell a közeljövőben az keressen Pü-ben...
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Hattyu Taunusa

Post by szszaby »

Miért változott meg, üldöznek? :mrgreen:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: Hattyu Taunusa

Post by Hattyu »

szszaby wrote:Miért változott meg, üldöznek? :mrgreen:
A nők nem hagytak békén :lol:
Egyébként meg a vodafone hülyesége miatt, el lett cseszve a szerződés hosszabbítás(nem én csináltam) és küldtek egy új előfizetést, egy új számmal, és mivel a számot már nem lehet átvinni az újra ezért ezt meg kell szüntetni, kettő előfizetés nem kell :roll:
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Hattyu Taunusa

Post by szszaby »

Miért nem választasz normális szolgáltatót, vodafone-t az választja aki nem szeret telefonálni térerő hiány miatt. :mrgreen:
Ford Capri MkI Essex
Post Reply