Tibi

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Tibi

Post by szszaby »

Akkor leveszem a terhet a válladról, ez pont jó lesz az Escortba. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Tibi

Post by Tibi »

szszaby wrote:Akkor leveszem a terhet a válladról, ez pont jó lesz az Escortba. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Köszönöm, hogy megszabadítasz eme szörnyű tehertől :-)
1980 Capri MK3
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Tibi

Post by Blant »

Minő gátlószár az, he? Ez milyen gólya leg?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Tibi

Post by Süni »

Blant wrote:Minő gátlószár az, he? Ez milyen gólya leg?
Szemre a 2.8i fordított működésű Bilstein-je.... :roll:
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Tibi

Post by Blant »

Szemreeee??? Azt hittem a capri alá megy...
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Tibi

Post by szszaby »

Nekem elég a menetes akármi meg a rugó a vastagított gátló nem kell. :mrgreen:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Tibi

Post by Tibi »

Süni wrote:
Blant wrote:Minő gátlószár az, he? Ez milyen gólya leg?
Szemre a 2.8i fordított működésű Bilstein-je.... :roll:
Az lesz az, egyébként escortban volt gyárilag ilyen ?
1980 Capri MK3
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Tibi

Post by Tibi »

szszaby wrote:Nekem elég a menetes akármi meg a rugó a vastagított gátló nem kell. :mrgreen:
Csövet lehet csinálni, rugót a rally designtől vettem. Csőhöz nem jó a sima 2"-os , legfontosabb oka, hogy vékony lesz menetesztergálás után.
1980 Capri MK3
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Tibi

Post by Süni »

Tibi wrote:
Süni wrote:
Blant wrote:Minő gátlószár az, he? Ez milyen gólya leg?
Szemre a 2.8i fordított működésű Bilstein-je.... :roll:
Az lesz az, egyébként escortban volt gyárilag ilyen ?
A polgári modelleknek más a mérete, mint a Caprinak, az RS2000-nek ugyan az, mint a széria Capriknak. Talán a BDA motoros RS1800-nak volt ilyen, de nem vagyok benne biztos. Este otthon meg tudom nézni, ha lényeges! 8-)
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Tibi

Post by Tibi »

Süni wrote: A polgári modelleknek más a mérete, mint a Caprinak, az RS2000-nek ugyan az, mint a széria Capriknak. Talán a BDA motoros RS1800-nak volt ilyen, de nem vagyok benne biztos. Este otthon meg tudom nézni, ha lényeges! 8-)
Ha nagy macera akkor hagyd de ha nem akkor megfér itt az infó. Azért kérdezem mert én úgy tudtam volt ilyen escortban is de nem egyezik a capri 2.8i-s gólyával. A sztori az, hogy kaptam egy darabot ebből, majd ibéjeztünk egy másik egyedülálló darabot, amit szintén capri 2.8-inek hirdettek de a cimkék közt ott volt, hogy escort blablabla, egyrészt, hogy a kereső kidobja, másrészt nem lehettünk biztosak benne.

Méretügyileg egyformának tünnek bármilyen autóban is voltak. Annyiban lehet talán fontos az escort vs capri bilstein cucc ha más is darabokban vadássza össze a cuccot akkor ki tudja zárni a nem megfelelő alkatrészeket.
1980 Capri MK3
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Tibi

Post by Süni »

Nem nagy meló, le kell vennem a polcról egy könyvet. 8-)

De igazából nem csak a gátló felőli részen van különbség Escort és Capri közt. Lent a kerékagynál és a fék felfogató résznél is. A két tipusnak ugyanaz a féknyerge, még sem megy fel az Escort kerék a Caprira, valamint más a gátló és a kerékagy síkja közt bezárt szög. Meg ugye a Caprinál a segédkar (amibe a kormányösszekötőt dugod) lecsavarozható, Escortnál egybe van öntve a csonkkal (kivéve az elől dobfékes MK1-nél, de ez ugye itt nem mérvadó, illetve az MK2 RS2000, aminek ezen alkatrésze egyezik a Caprval, mint mondottam volt .)

Esetleg Escort MK2 gyári lengéscsillapító patronom van otthon, azt beméretezhetem, illetve van nálatok egy MK2 Escort, ha jól tudom. 8-)

De egy biztos! Beszerelhető a Capri gólyaláb az Escortba 78-ig kompletten. 78-80 közt változott a toronyszilent felfogó csavarjainak osztóköre (nagyobb lett).
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Tibi

Post by Tibi »

Süni wrote:Nem nagy meló, le kell vennem a polcról egy könyvet. 8-)

De igazából nem csak a gátló felőli részen van különbség Escort és Capri közt. Lent a kerékagynál és a fék felfogató résznél is. A két tipusnak ugyanaz a féknyerge, még sem megy fel az Escort kerék a Caprira, valamint más a gátló és a kerékagy síkja közt bezárt szög. Meg ugye a Caprinál a segédkar (amibe a kormányösszekötőt dugod) lecsavarozható, Escortnál egybe van öntve a csonkkal (kivéve az elől dobfékes MK1-nél, de ez ugye itt nem mérvadó, illetve az MK2 RS2000, aminek ezen alkatrésze egyezik a Caprval, mint mondottam volt .)

Esetleg Escort MK2 gyári lengéscsillapító patronom van otthon, azt beméretezhetem, illetve van nálatok egy MK2 Escort, ha jól tudom. 8-)

De egy biztos! Beszerelhető a Capri gólyaláb az Escortba 78-ig kompletten. 78-80 közt változott a toronyszilent felfogó csavarjainak osztóköre (nagyobb lett).
Ja, pontatlan voltam. Azt hittem, hogy maga a csonkállvány és a cső megegyezik de most hogy szóba hoztad rémlik, hogy láttam valami topikot ahol be voltak rajzolva az eltérő szögek. Igaziból a "patronra" gondoltam, hogy volt-e gyárilag különböző átmérőben és hosszban.

Escort mk2 ?????? Miről tetszik beszélni :-)

Végülis akkor a lényeg az, hogy aki darabokban akarja / tudja összekaparni a cuccot az nagy marhaságot nem tud elkövetni ?
1980 Capri MK3
Post Reply