inyektorból karbi

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: inyektorból karbi

Post by Bogyo28 »

noko01 wrote:Szia Hattyu!
Sikerült megoldanod a gyújtást? Én most szarozok vele. Már ott tartok, hogy levágom a 2,8-as tengelyét és a 2,9-esét is, és a kettőt összehegesztem, majd esztergával szépen símára húzom. Így átmehet a fogaskerék is, meg minden. Csak egy a baj, hogy a tengely vastagabb, és nem tudom majd befűzni a 2,8-as házába. Van ötleted?
Amúgy látom, itt leginkább mindenki csak ahhoz értett, hogy lebeszéljen róla, de remélem nem adtad fel. Egy igazi klasszikus gépbe nincs helye injektornak, meg ilyen modern bizbaszoknak.
de akkor a 2.9 efi mocinak is mi keresni valója ott???? :shock:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: inyektorból karbi

Post by holecz »

Azoktól a "modern bizbaszoktól" lesz dinamikusabb, erősebb, megbízhatóbb,stb.....a motorod!!! :evil: :wink:
A többi elektromos kütyüt én is ellenzem az autókban.
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: inyektorból karbi

Post by TÉCSÉ »

holecz wrote:Azoktól a "modern bizbaszoktól" lesz dinamikusabb, erősebb, megbízhatóbb,stb.....a motorod!!! :evil: :wink:
A többi elektromos kütyüt én is ellenzem az autókban.
Lenebeszéldránebeszéld ......... :wink: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: inyektorból karbi

Post by Blant »

No comment :D
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: inyektorból karbi

Post by Hattyu »

noko01 wrote:Szia Hattyu!
Sikerült megoldanod a gyújtást? Én most szarozok vele. Már ott tartok, hogy levágom a 2,8-as tengelyét és a 2,9-esét is, és a kettőt összehegesztem, majd esztergával szépen símára húzom. Így átmehet a fogaskerék is, meg minden. Csak egy a baj, hogy a tengely vastagabb, és nem tudom majd befűzni a 2,8-as házába. Van ötleted?
Amúgy látom, itt leginkább mindenki csak ahhoz értett, hogy lebeszéljen róla, de remélem nem adtad fel. Egy igazi klasszikus gépbe nincs helye injektornak, meg ilyen modern bizbaszoknak.
Szeva!

Hát amit én akartam abból nem lesz semmi mivel az a 2.9es tesómnak lett alkatrész moci a scorpiojához.
Én majd a Rover V8al fogok foglalkozni ha lesz időm rá és pénzem is.
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: inyektorból karbi

Post by daytona »

A karburator az karburator. Hattyu bazd ki az injektort a repaba! Nekem is az lesz a Taunson. Annyira szep az az auto, csak mikor felnyitom a geptetot es meglatom ott az EFI szivast, majd elhanyom magam.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: inyektorból karbi

Post by daytona »

Es az sem igaz, hogy az injektoros jobban megy. Nekem volt karbis pinto sierram, azzal voltam alsoorson. Most van EFI pinto sierram, es bizony a karbis sokkal jobban ment.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: inyektorból karbi

Post by Bogyo28 »

daytona wrote:Es az sem igaz, hogy az injektoros jobban megy. Nekem volt karbis pinto sierram, azzal voltam alsoorson. Most van EFI pinto sierram, es bizony a karbis sokkal jobban ment.
azért az még nem biztos hogy az EFI miatt ment szarabbul... :lol: :lol: :lol:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: inyektorból karbi

Post by Süni »

daytona wrote:Es az sem igaz, hogy az injektoros jobban megy. Nekem volt karbis pinto sierram, azzal voltam alsoorson. Most van EFI pinto sierram, es bizony a karbis sokkal jobban ment.
Persze. Mert az EFi-d automata. :lol:
User avatar
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Re: inyektorból karbi

Post by Kenny »

2.0 Zetec 136Le, ugyanez két 45-s karbival 160Le. És még a tengelyek nincsenek is cserélve.
www.pfb.hu

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
User avatar
Dozer
nemleszgondhasegítis
Posts: 181
Joined: Fri Mar 10, 2006 5:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: inyektorból karbi

Post by Dozer »

ja és ha az injektorfejeket cseréled nagyobbra és húzol a compin akkor meg 170...
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: inyektorból karbi

Post by holecz »

Biztos hogy lehetne még fokozni srácok, de mindenki tegyen bele azt ami neki tetszik, vagy amire pénze van. :wink:
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
Kenny
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Re: inyektorból karbi

Post by Kenny »

Dozer wrote:ja és ha az injektorfejeket cseréled nagyobbra és húzol a compin akkor meg 170...
És akkor most számoljunk mi mennyibe kerül. :wink:
www.pfb.hu

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tünés a járdáról!
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: inyektorból karbi

Post by Hattyu »

Kenny wrote:
Dozer wrote:ja és ha az injektorfejeket cseréled nagyobbra és húzol a compin akkor meg 170...
És akkor most számoljunk mi mennyibe kerül. :wink:
8)
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
Dozer
nemleszgondhasegítis
Posts: 181
Joined: Fri Mar 10, 2006 5:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: inyektorból karbi

Post by Dozer »

Az a része nem izgat, maximalista vagyok...
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Post Reply