VipeR-T wrote:Hahó! Off autó, Ford Focus, 1999, 1.8 TDDi, 90Lovas. Az lenne a kérdésem, hátha valaki utána tud nézni, ennél a típusnál a gázpedálról mint elektromos jel, csak a pozíció jön le feszültségként? Mert szokott lenni ha jól tudom még egy alapállás kapcsoló, meg egy teljes terhelés kapcsoló. Szóval az érdekelne, hogy ezen lejön-e egyszerűen a teljes állás mint egy kapcsolt jel, vagy mindenképp a pozíciót kell figyelnem? Köszönöm, hali!
VipeR-T wrote:Hahó! Off autó, Ford Focus, 1999, 1.8 TDDi, 90Lovas. Az lenne a kérdésem, hátha valaki utána tud nézni, ennél a típusnál a gázpedálról mint elektromos jel, csak a pozíció jön le feszültségként? Mert szokott lenni ha jól tudom még egy alapállás kapcsoló, meg egy teljes terhelés kapcsoló. Szóval az érdekelne, hogy ezen lejön-e egyszerűen a teljes állás mint egy kapcsolt jel, vagy mindenképp a pozíciót kell figyelnem? Köszönöm, hali!
Üdv
Kapcsolási rajz alapján csak három poti van bent, kapcsoló nincs
10 lábú csati 9 vezetékkel, az összes az ecu-hoz kapcsolódik
talán segít
Abban kérnék segítséget, hogy valaki mérje már meg a Capri hőfokgomba ellenállását hideg motornál. Ennek most 221 ohm az ellenállása.
A Lóriét csinálom, de ha rá van dugva a vezeték hideg motornál felmegy a műszer a piros alsó széléig. Két műszerrel is próbáltam, de ugyanaz a probléma. Nyák lap lett cserélve, de az nem okozhatja. Esetleg a műszercsoport hátulján lévő akármi ami a tankjelző és a hőfokjelző áramellátását biztosítja? Ez valami szaggatott áramot ad ezeknek.
szszaby wrote:Abban kérnék segítséget, hogy valaki mérje már meg a Capri hőfokgomba ellenállását hideg motornál. Ennek most 221 ohm az ellenállása.
Fehér szinü jeladóval jó capri müszer, mi Tibivel végigpróbáltuk már. Azt kell kérni Sünitől. Ha ráér a dolog, Tibinél van egy még kiszedve, megmérhetem milyen értékeket ad különböző hőfokokon.
szszaby wrote:Ez valami szaggatott áramot ad ezeknek.
tévedés. az egy feszültség stabilizátor lenne. a régebbi tipusokon rezgőnyelves mechanikus van, ezt ha szkóppal nézed, tényleg szaggatott jelet látsz, de a müszereket ez nem zavarja, ugy veszik mintha 5 volt lenne a táp. az újabb modelelken már feszstab ic van (7805), ami fix 5 voltot ad.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Megmértem az enyémet is ami jól műkszik és annak is ugyanennyi az ellenállása. Akkor lehet azzal az 5 voltos izével van a gubanc, de majd holnap kiderül. Kicserélem egy másikra.
proteus wrote:Efi-s pintoval szerelt Sierrákon hol volt gyárilag a lambda szonda?
évjárat függő, nem mindegyikben. amiben volt, abban is kevésbé használja az elektronika. a pinto EFI egy elég faék tipusu EFI, nem sok minden van benne. nagyon jó lenne, ha nem mechanikus légtömegmérője lenne...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
proteus wrote:Efi-s pintoval szerelt Sierrákon hol volt gyárilag a lambda szonda?
évjárat függő, nem mindegyikben. amiben volt, abban is kevésbé használja az elektronika. a pinto EFI egy elég faék tipusu EFI, nem sok minden van benne. nagyon jó lenne, ha nem mechanikus légtömegmérője lenne...
Igazából csak egy képet szeretnék látni arról, hogy ez gyárilag hol és hogyan volt elhelyezve.
proteus wrote:Efi-s pintoval szerelt Sierrákon hol volt gyárilag a lambda szonda?
évjárat függő, nem mindegyikben. amiben volt, abban is kevésbé használja az elektronika. a pinto EFI egy elég faék tipusu EFI, nem sok minden van benne. nagyon jó lenne, ha nem mechanikus légtömegmérője lenne...
Igazából csak egy képet szeretnék látni arról, hogy ez gyárilag hol és hogyan volt elhelyezve.
amit én láttam azon ott volt, ahol a 2 cső összeér és 1 lesz belőle.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
a lambda minél közelebb legyen a mocihoz, turbónál kb 5 coll legyen a min távolság a turbó és a lambda között. ahol a csonk meg a kipuff ezt megengedi, egyből a csonk után nemsokkal szokott lenni. a pinto efi-n azért van olyan messze gyárilag, mert ott ér elöször össze az összes cső...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4