Ez nem a fogyasztásról szól ,az idén még csak egyszer Capriztam . Ha így mennek fel az árak nem is sokszor fogok. Ez kihívás ,kiváncsiság. Meg tudom-e csinálni, milyen lesz ? Adott volt egy halott 2.9 még a nem hidrótőkés ,9,5 -1 sürítési aránnyal ,kicsit lecsíptem a blokkból,kicsit a hengerfejekből,kapott egy 300 -as vezérműtengelyt ,ezt megfejeltem három mazerati 44 dcnf Weber karbival ,lendkerékkönnyítés,ha Bogyó is úgy akarja egy kis gyújtás tuning . És ha ez a szerencsétlen 2.9 még ezt is kibírja és elindul hát nem mindegy mennyit eszik ?A motormagasságra már nem terjedt ki a figyelmem,még az is lehet hogy kapok a magasított motorháztető ajánlatra .
Megérkezem pénteken egy vödör csavarral, alkatrészekkel. Nagy Fefe épp a kenyérkereső teherautó alatt fekszik, szerel. Meglátta, hogy jövök, mindent eldob, rohan a műhelybe, és kiborítja az alkatrészeket, osztályoz, szortíroz takarít. Kb 3 perc telt el az érkezésemtől, de már csavarozta össze a blokkot.
Köszönöm az elismerő hozzászólásokat ,de csak annyit fűznék hozzá,van amit kényszerből csinál az ember,és van amit szeret . 25 év teherautózás után ,bizony otthagyom a szerelését ha van jobb!
Vákumtesztert használok ,a sorosnál is bevált ,a hangolás a legkisebb gondom,egyenlőre a felfogatási pontok eloszlása ( karbi-szívósor )okoz egy kis fejtörést ,másfél furatba nem fér két csavar.
A harmadik karbi csavarja fél furattal esik kijjebb mint a szívósor eredeti lehúzócsavarja .Attól félek az alu szívosor átszakad ha itt próbálok új csavart tenni a karbi lefogatására .Valami mást kell kitalálnom.
White Shark wrote:A harmadik karbi csavarja fél furattal esik kijjebb mint a szívósor eredeti lehúzócsavarja .Attól félek az alu szívosor átszakad ha itt próbálok új csavart tenni a karbi lefogatására .Valami mást kell kitalálnom.
Tetszetős
Az élet szépségei - nemhogy elmentél volna pecázni