képek
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Na 7végén voltam 1 barátomnál aki kipufogózik és karosszériázik, van aknája is, úgyhogy alátudtam nézni rendesen a gépnek
Készült 1-2 kép is:
Ja és nagyjából azt is megtuttam nézni, hogy hogyan fog kinézni dupla kipufogó véggel a dolog :)
Készült 1-2 kép is:
Ja és nagyjából azt is megtuttam nézni, hogy hogyan fog kinézni dupla kipufogó véggel a dolog :)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Én nem ismerem, csak tudom, hogy így szokták emlegetni :) Miért csattogós? Olyan hangot ad, ha váltasz? Megbízható masszív szerkezetnek tűnik.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
hat a kulisszaja miatt.
a mai valtok 2 rudbol allnak, 1 tamaszto es egy iranyito, akar belul a valtoban (pl T9) akar kivul, ellenben a regi (csattogos) valtonak kasznihoz rogzitett a kulisszaja es 3 iranyito rudja van, 1 ruki, 1 az 1-2 es 1 a 3-4 sebessegekhez. massziv es valoban jo valto, de csak 1 pontig, a 2.8i-t mar nemhiszem, hogy birna, raadasul messze nem lehet olyan gyorsan valtani vele, mint a modernebbekkel.
nalam a T5 az abszolut favorit, mind fokozatkiosztasban, mind valtasi sebessegben es kulturaban.
a mai valtok 2 rudbol allnak, 1 tamaszto es egy iranyito, akar belul a valtoban (pl T9) akar kivul, ellenben a regi (csattogos) valtonak kasznihoz rogzitett a kulisszaja es 3 iranyito rudja van, 1 ruki, 1 az 1-2 es 1 a 3-4 sebessegekhez. massziv es valoban jo valto, de csak 1 pontig, a 2.8i-t mar nemhiszem, hogy birna, raadasul messze nem lehet olyan gyorsan valtani vele, mint a modernebbekkel.
nalam a T5 az abszolut favorit, mind fokozatkiosztasban, mind valtasi sebessegben es kulturaban.
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Kemény és pontos!! Rajtad kívül ezt még senkitől sem hallotam. Aki egyszer leszedte az nagy valószínüséggel tuti, hogy valami mást rakott vissza, főleg ha volt másik kardán tengelye.CAPRI-3 wrote:hat ez az!!!Nitrobuster wrote:Ez igazán akkor fasza, ha már ki van kopva.
Egyébként a csattanós helyett a kavarós név jobban illene hozzá.
pont hogy nem kavaros, abszolut kemeny es pontos meg kopottan is.
a faros skodak valtoja a "malnakevero":)
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Anno az én 1.6-osomban sem volt "kavarós", csak volt olyan hogy bekanyarodtan egy utcába, és már megálltam mire nagynehezen találtam egy fokozatot. De a "csattanós" szerintem találó. Finoman csattanós. -Így mégjobb! :)CAPRI-3 wrote:hat ez az!!!Nitrobuster wrote:Ez igazán akkor fasza, ha már ki van kopva.
Egyébként a csattanós helyett a kavarós név jobban illene hozzá.
pont hogy nem kavaros, abszolut kemeny es pontos meg kopottan is.
a faros skodak valtoja a "malnakevero":)
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Igen müxik korrektül csak 1 kicsit furcsa benne, hogyha levan tekerve az ablak akkor hallom ahogy váltok :)Capripower wrote:De rég láttam ilyen váltót! Műxik rendesen?
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
Valóban lassabb a váltás ideje de nem számottevő.Viszont abszolute pontos és H alakban váltható.SZTM ez aztán tényleg nem kavarós.Bárcsak ilyen szépen váltana az ötös.Mindegy én vissza rakom az autómatát nekem az a tutti.Nitrobuster wrote:Ez igazán akkor fasza, ha már ki van kopva.
Egyébként a csattanós helyett a kavarós név jobban illene hozzá.