képek

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

Na 7végén voltam 1 barátomnál aki kipufogózik és karosszériázik, van aknája is, úgyhogy alátudtam nézni rendesen a gépnek
Készült 1-2 kép is:
Image
Image
Image
Image

Ja és nagyjából azt is megtuttam nézni, hogy hogyan fog kinézni dupla kipufogó véggel a dolog :)
Image
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Peti »

De rég láttam ilyen váltót! Műxik rendesen?
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

ez az a bizonyos "csattogós"?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Capripower wrote:De rég láttam ilyen váltót! Műxik rendesen?

:D :D :D :D
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

streetracer21 wrote:ez az a bizonyos "csattogós"?
IGEN!!
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

Ez egy nagyon jó váltó.Akinek eladtam a 2,3vasam visszahordja szervizelésre rendszeresen,kérdem tőle nem akar ötös váltót?Azt mondta nem mert ilyen szépen nem vált egy váltó sem úgyhogy marad.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Én nem ismerem, csak tudom, hogy így szokták emlegetni :) Miért csattogós? Olyan hangot ad, ha váltasz? Megbízható masszív szerkezetnek tűnik.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

hat a kulisszaja miatt.

a mai valtok 2 rudbol allnak, 1 tamaszto es egy iranyito, akar belul a valtoban (pl T9) akar kivul, ellenben a regi (csattogos) valtonak kasznihoz rogzitett a kulisszaja es 3 iranyito rudja van, 1 ruki, 1 az 1-2 es 1 a 3-4 sebessegekhez. massziv es valoban jo valto, de csak 1 pontig, a 2.8i-t mar nemhiszem, hogy birna, raadasul messze nem lehet olyan gyorsan valtani vele, mint a modernebbekkel.
nalam a T5 az abszolut favorit, mind fokozatkiosztasban, mind valtasi sebessegben es kulturaban.
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Ez igazán akkor fasza, ha már ki van kopva.
Egyébként a csattanós helyett a kavarós név jobban illene hozzá.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

Nitrobuster wrote:Ez igazán akkor fasza, ha már ki van kopva.
Egyébként a csattanós helyett a kavarós név jobban illene hozzá.
hat ez az!!!

pont hogy nem kavaros, abszolut kemeny es pontos meg kopottan is.
a faros skodak valtoja a "malnakevero":)
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

CAPRI-3 wrote:
Nitrobuster wrote:Ez igazán akkor fasza, ha már ki van kopva.
Egyébként a csattanós helyett a kavarós név jobban illene hozzá.
hat ez az!!!

pont hogy nem kavaros, abszolut kemeny es pontos meg kopottan is.
a faros skodak valtoja a "malnakevero":)
Kemény és pontos!! Rajtad kívül ezt még senkitől sem hallotam. Aki egyszer leszedte az nagy valószínüséggel tuti, hogy valami mást rakott vissza, főleg ha volt másik kardán tengelye.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Peti »

CAPRI-3 wrote:
Nitrobuster wrote:Ez igazán akkor fasza, ha már ki van kopva.
Egyébként a csattanós helyett a kavarós név jobban illene hozzá.
hat ez az!!!

pont hogy nem kavaros, abszolut kemeny es pontos meg kopottan is.
a faros skodak valtoja a "malnakevero":)
Anno az én 1.6-osomban sem volt "kavarós", csak volt olyan hogy bekanyarodtan egy utcába, és már megálltam mire nagynehezen találtam egy fokozatot. De a "csattanós" szerintem találó. Finoman csattanós. -Így mégjobb! :)
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

Capripower wrote:De rég láttam ilyen váltót! Műxik rendesen?
Igen müxik korrektül csak 1 kicsit furcsa benne, hogyha levan tekerve az ablak akkor hallom ahogy váltok :roll: :)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Peti »

:lol: :lol: :lol:
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

Nitrobuster wrote:Ez igazán akkor fasza, ha már ki van kopva.
Egyébként a csattanós helyett a kavarós név jobban illene hozzá.
Valóban lassabb a váltás ideje de nem számottevő.Viszont abszolute pontos és H alakban váltható.SZTM ez aztán tényleg nem kavarós.Bárcsak ilyen szépen váltana az ötös.Mindegy én vissza rakom az autómatát nekem az a tutti. :lol:
Post Reply